עדן חותמות » ציוד משרדי - חותמות » מה זה חותמת לחתונה?

מה זה חותמת לחתונה?

הזמנת-ציוד-משרדי-אונליין

אל עולם האירועים, נוסף טרנד חדש: חותמת לחתונה. היכן ניתן להזמין חותמות לחתונה? בתי הדפוס השונים המייצרים חותמות, וחנויות של שלטים בראשון לציון, מאפשרים להזמין חותמת לחתונה במחיר מוזל ביותר.

האזינו לכתבה

הליך הזמנת חותמת לחתונה, הינו פשוט ביותר. באתרים המוכרים את החותמות, יש לבחור את החותמת עם הדוגמא הרצויה, ולוודא שקוטר החותמת מתאים עוברכם. בדף הזמנת החותמת, יש להזין את שם החתן, ואת שם הכלה, ואת תאריך החתונה.

חותמת לחתונה - רומנטי

מה המקור של חותמות לחתונה?

למעשה, חותמת לחתונה אינה המצאה ישראלית. כבר לפני יותר ממאות שנים, נהגו במדינות אירופה ובמדינות ערב, לצרף חותמת אל ההזמנה לחתונה. כמובן, החותמת לא הייתה דיגיטלית, אלא מטיט, או מאבן- כפי שנהגו לחתום באותם תקופות. בדרך כלל, חותמות על הזמנות היו מצורפות לחתונות של בנות מלכים, פריצים ודוכסים. החותמת- הייתה מראה שמדובר בחתונה מכובדת מאוד, ורשמית. אל החתונות המכובדות, היו מכניסים אך ורק מוזמנים עם הזמנה חתומה.

מה מטרת הוספת חותמת לחתונה כיום?

כמובן, שכיום הציבור שמצרף חותמת לחתונה, איננו נמנה על ציבור המלכים והדוכסים. חלק מציבור מעמד הביניים, מצרף חותמות למעטפות של הזמנות החתונה. המחירים הלא יקרים של חותמות מיוחדות אלו, מאפשרים לכל משפחה לצרף חותמת ייחודית להזמנת החתונה. החותמת, מוסיפה ייחודיות אישית אל המעטפה. כך שמקבל מעטפת ההזמנה, מרגיש תחושה אישית ומיוחדת כלפי החתונה. הגרפיקה של החותמת לחתונה, היא ייחודית ואישית.

חותמת לחתונה

האם כדאי שהאותיות בחותמת לחתונה יהיו בעברית או באנגלית?

כל זוג, צריך להחליט איזה אופי, ואיזה אווירה הוא רוצה ליצור בחותמת לחתונה. ולכן, גם לבחירת הפונט בחותמת, יש משמעות. יש זוגות שרוצים שהחתונה שלהם תזכיר לאורחים חתונות יוקרתיות בחו"ל, ולכן יבחרו דווקא באותיות אנגליות. אולם רוב הזוגות המזמינים חותמות לחתונה, יזמינו דווקא חותמות עם אותיות בעברית, בפונט קלאסי ומיוחד. לפעמים, לאותיות באנגלית בחותמת יש יופי ייחודי. ולכן, יש חותמות לחתונה עם כיתוב באנגלית בפונט יפה ומעוצב, ומסביב מסגרת עלים או פרחים.

איזה איור להוסיף לחותמת לחתונה?

מומלץ שחותמת לחתונה תכלול איור. כיתוב בלבד, לא יוסיף לאווירה הרומנטית. לכן, האיורים הנפוצים ביותר בחותמות לחתונה הם לב, טבעת נישואין, או זוג רומנטי. לכל איור יש אופי אחר. לכן, כל זוג יחליט מה הוא רוצה לבטא לאורחים בחותמת של החתונה, ויבחר את האיור המתאים ביותר, שמעביר את המסר בצורה הטובה ביותר.

חותמת "תודה שחגגתם אתנו".

בסוף החתונה, מחלקים מזכרות לאורחים. לכן, אפשר גם בסוף החתונה לצרף למזכרת חותמת מיוחדת עם הכיתוב: "תודה שחגגתם אתנו", ואיור של לב. זוגות רבים מחלקים כמזכרת צנצנות עם ממתקים. אפשר לצרף לצנצנת את החותמת, כשהיא מודפסת על בריסטול. אפשר גם לצרף את החותמת לעטיפות של מזכרות אחרות. אם אתם מחלקים ברכונים לאורחים בחתונה, אפשר לצרף את החותמת לברכון.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על חותמת לחתונה

הכנו מאמר שיפרט לכם כל מה שתרצו לדעת על חותמת לחתונה. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של חותמת לחתונה מפורט במאמר עצמו ככל שניתן, ותמיד תוכלו לחייג אלינו לטלפון 050-9595004 כדי לדעת יותר ולקבל הצעת מחיר מדוייקת.
כן. צוות האתר "עדן חותמות" מציע מגוון מוצרים לקהל הרחב וביניהם גם חותמת לחתונה. ניתן להזמין ישירות מהאתר שלנו או להתקשר לשירות הלקוחות לביצוע הזמנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על חותמת לחתונה שלח טופס או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

סוגי עטים

סוגי עטים

אין רק סוג אחד של עט. אפשר למנות סוגי עטים רבים. כמובן, יש מגוון רחב מאוד של עטי כתיבה פשוטים. אפשר לבחור עטים בצבעים שונים.

קרא עוד »
שלטים למועצת תלמידים

שלטים למועצת תלמידים

מועצת התלמידים, דואגת להווי ולתרבות בבית הספר. מטרת מועצת התלמידים, להפוך את בית הספר למקום טוב יותר, ויפה יותר. אחד מהכלים שבאמצעותם יכולה מועצת התלמידים

קרא עוד »
הזמנת חותמות בחדרה

הזמנת חותמות בחדרה

העולם הולך ונהייה יותר מקורי. אנשים לומדים יותר ויותר את המושג"לחשוב מחוץ לקופסא". בכל תחומי החיים, אנשים נהיים יותר ויותר מקוריים. היום, הטרנד העיצובי מתחיל

קרא עוד »
שלטים בירושלים

שלטים בירושלים

ירושלים היא עיר עם אופי ייחודי. בעיר גרים חרדים לצד חילונים וכיפות סרוגים. וכמובן, לא נשכח שיש גם שכונות ערביות, לצד רחובות עם תושבים נוצריים.

קרא עוד »
שבלונות ליצירה

שבלונות ליצירה

עולם התחביבים ותחום ה-DIY המתפתח בישראל, חושפים אותנו למגוון עצום של אפשרויות עיצוב ויצירה, שמתאימים לכל מטרה אפשרית. שבלונות ליצירה היא רק אחת הדרכים שתתאים

קרא עוד »
הזמנת חותמות בבאר שבע

הזמנת חותמות בבאר שבע

חשבתם פעם למתג את הכלב שלכם? היום, מאוד באופנה להיות מותג. כל אירוע עסקי עובר מיתוג. כל חתונה או אירוע משפחתי עובר מיתוג. ואכן, באירועים

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)