עדן חותמות » ציוד משרדי - חותמות » ברכה ליום הולדת ככרטיס דיגיטלי – הדרך המקורית להביא מתנה יוקרתית

ברכה ליום הולדת ככרטיס דיגיטלי – הדרך המקורית להביא מתנה יוקרתית

אחת המתנות הקלאסיות ליום הולדת שתמיד נחמד לתת (ובטח שלקבל) היא עט עם חריטה אישית.

האזינו לכתבה

גם בעידן בו כולם סביבנו רק כותבים על גבי המסך, העט נשאר שימושי למשימות היומיומיות, והשילוב עם החריטה האישית הופך אותו למתנה שהיא גם מזכרת – בכיס הצדדי או על השולחן בקופסא המהודרת – אין ספק שזו מתנה שעושה את העבודה.

אז עט עם חריטה אישית זו מתנת יום הולדת נהדרת לקרוב משפחה, חבר טוב או בעל מקצוע מוערך – רק חבל שאין כל כך הרבה מקום לחרוט על גבי העט ותצטרכו להסתפק בהקדשה קצרה.

במאמר זה, נציע דרך לשדרג את המתנה עם כרטיס ברכה דיגיטלי שתוכלו להניח לצד העט באריזה היוקרתית שלו.

אז איך בכלל רושמים ברכה ליום הולדת, ואיך הופכים את הברכה הרגילה לברכה דיגיטלית? הנה אנחנו מתחילים…

מתחילים מלרשום ברכה

זה אולי הקטע הכי חשוב כאן, וגם הכי מסובך…

ברכה ליום הולדת יכולה להיות עסק משעמם למדיי אם לא משקיעים קצת מחשבה. די להסתכל על כל הברכות המשוטטות להם ברחבי הפייסבוק כדי לנמנם או להחניק פיהוקים. אם כל מה שבא לכם לכתוב זה "מזל טוב, אושר והצלחות", אתם הולכים לאכזב מישהו…

בקישור המופיע למעלה תוכלו להציץ במגוון גדול של ברכות ליום הולדת, לקבל קצת רעיונות שקשורים לאדם שאתם כותבים לו ובעיקר לפתוח את הראש.

תמיד טוב ואפשר לקבל רעיונות מברכות שנכתבו לאנשים אחרים, אנחנו מציעים בחום כמובן לכתוב את הברכה שלכם בעצמכם. את כל החוויות האישיות שצברתם ביחד, את הבדיחות הפרטיות או את המילים הנכונות בשבילכם רק אתם תוכלו למצוא. תוכלו כמובן גם לנסות לחרוז או להוסיף ציטוטים שקשורים כדי לשדרג את הברכה שלכם.

אבל מה לעשות אם אתם מנסים, אבל לא מצליחים לכתוב כלום?

שאלה מצוינת. זה הזמן להכיר את כרטיס הברכה הדיגיטלי.

מה זה בכלל כרטיס ברכה דיגיטלי?

אם תיכנסו לקישור שמופיע בפסקה הקודמת, תוכלו לנווט משם לעמוד של יצירת כרטיס ברכה דיגיטלי.

הרעיון שעומד במרכז כרטיס הברכה הוא לחסוך לכם את כל "כאב הראש" שכרוך במציאת החרוזים והאיחולים השנונים – אנחנו נעשה את זה בשבילכם!

מילוי קצר של הפרטים האישיים על האירוע שבשבילו אתם כותבים ברכה, שיגזול מכם אולי 20 שניות, יוביל אתכם לעמוד עם ברכה שנבנתה עבור האירוע שלכם: העמוד מעוצב, מונפש, והכי חשוב – מופיעה בו ברכה עם כל הפרטים האישיים שהזנתם רגע לפני, עם חרוזים ואפילו עם מינונים של הומור, רגש ותחכום לבחירתכם.

את הקישור לעמוד הזה תוכלו לשתף בכל דרך שבא לכם – ברשת החברתית, בווטסאפ, במייל או אפילו להדפיס אם אתם מעדיפים את העולם הישן.

ברכה ליום הולדת ככרטיס דיגיטלי – הדרך המקורית להביא מתנה יוקרתית

ואיך הכרטיס הזה קשור לעט?

כאן זה השוס הגדול.

יחד עם הקישור לעמוד הברכה, תקבלו גם קוד QR שסריקה שלו מובילה לאותו עמוד ברכה שנוצר במיוחד בשבילכם. אם בא לכם להפתיע בגדול, תוכלו להדפיס את קוד ה – QR, להדביק אותו על גבי אריזת העט, או לצרף אותו ככרטיס קטן באריזה.

איזו הפתעה מקורית לחתן או כלת יום ההולדת – לקבל את העט היוקרתי, לפתוח את האריזה ולגלות את קוד ה – QR בסמוך אליו. כשהקוד ייסרק בטלפון הנייד, תתגלה גם הברכה במיוחד בשבילו (או בשבילה).

שתזכו תמיד לשמח!

שאלות נפוצות על ברכת יום הולדת ככרטיס דיגיטלי

הכנו מאמר שיפרט לכם כל מה שתרצו לדעת על ברכת יום הולדת ככרטיס דיגיטלי. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של ברכת יום הולדת ככרטיס דיגיטלי מפורט במאמר עצמו ככל שניתן, ותמיד תוכלו לחייג אלינו לטלפון 050-9595004 כדי לדעת יותר ולקבל הצעת מחיר מדוייקת.
כן. צוות האתר "עדן חותמות" מציע מגוון מוצרים לקהל הרחב וביניהם גם ברכת יום הולדת ככרטיס דיגיטלי. ניתן להזמין ישירות מהאתר שלנו או להתקשר לשירות הלקוחות לביצוע הזמנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על ברכת יום הולדת ככרטיס דיגיטלי שלח טופס או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

שימושים שונים לתגי שם

שימושים שונים לתגי שם

מה אתם יודעים על תגי שם? אלו לא רק תגים של רופאים המסתובבים במסדרונות בתי החולים. ישנם שימושים שונים לתגי שם. השימוש המוכר לנו ביותר

קרא עוד »
הזמנת חותמות בבאר שבע

הזמנת חותמות בבאר שבע

חשבתם פעם למתג את הכלב שלכם? היום, מאוד באופנה להיות מותג. כל אירוע עסקי עובר מיתוג. כל חתונה או אירוע משפחתי עובר מיתוג. ואכן, באירועים

קרא עוד »
הזמנת חותמות בירושלים

הזמנת חותמות בירושלים

ירושלים היא עיר מגוונת מאוד. יש בעיר תושבים מכל המגזרים. יש חרדים, יש חילונים, ויש דתיים לאומיים. כל מגזר בעיר, פיתח לו סגנון חיים משלו.

קרא עוד »
לוח מחיק מומלץ לארגון

לוח מחיק מומלץ לארגון

בכל משרד ובכל ארגון נוכל למצוא לוח מחיק שעוזר להציג את המטרות, היעדים והמשימות בצורה נוחה ובולטת לעין. כיום ניתן למצוא מגוון רחב וסוגים שונים

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)