עדן חותמות » שלטים לעיצוב הבית והעסק » האם מטבח תעשייתי חייב להשתמש בשלטים?

האם מטבח תעשייתי חייב להשתמש בשלטים?

מטבח תעשייתי, הינו שטח גדול ונרחב. במטבחים אלו יש ארונות רבים, וכמה מקררים גדולים. עובדי המטבח יכולים להתבלבל בקלות בשטח, ללא שלטי הכוונה מתאימים.

האזינו לכתבה

מטבחים אלו מחולקים לאזורי עבודה שונים, וחשוב שלכל עבודה יהיה שילוט מתאים, בו כתוב למה משמש האזור.

שלט הכניסה למטבח אסורה

חשיבות זו גדולה במיוחד במטבחים תעשייתיים כשרים. במצב בו העובדים מערבבים בשר וחלב בגלל חוסר בשילוט הכוונה מתאים, בעל העסק עלול להגיע למצב בו מוסרת ממנו הכשרות. לכן, חשוב להשקיע בהצבת שילוט מתאים במטבח התעשייתי. כמובן, עיצוב שלטים למטבח, שונה מאופן עיצוב שלטים לעסקים. בשלטים למטבח אין קריאטיביות, אלא מידע אינפורמטיבי מילולי.

המטבח כשר- חשוב שתשימו שילוט ברור המפריד בין בשר לחלב!

אחוז גבוה של העסקים בתחום ההסעדה בישראל, והרוב המוחלט של בתי המלון, מקפידים על מטבחים כשרים. מה רמת הכשרות? רוב העסקים הכשרים- מסתפקים בכשרות של הרבנות  הראשית לישראל. ישנם עסקים המחזיקים משגיחים של כשרויות מהודרות יותר, או אף משגיחים של בד"ץ העדה החרדית. אולם גם משגיחי הרבנות הראשית לישראל- מקפידים על ההפרדה בין בשר לחלב. לכן, חשוב לשים שלטי "בשרי", על המקרר והמקפיאים של מוצרי הבשר, ושלטי "חלבי" על המקררים של מוצרי החלב. מומלץ לשים גם שלטי הפרדה על קרשי החיתוך. חשוב לשים שלטים מתאימים באזורים של עיבוד עוף, ועיבוד בשר.

איך יוצרים אזור "פרווה" במטבח?

מאכלים המוגדרים פרווה, הינם מאכלים שאין בהם בשר או חלב. למשל: אפשר לאכול קציצות סויה, ולשתות כוס חלב "סויה", ולהישאר פרווה. לאחר ארוחה זו- תוכלו להחליט האם לאכול ארוחה חלבית או בשרי. לכן בארונות בהם יש מוצרי פרווה, יש לשים שלט מתאים. הדרך הטובה ביותר לחתוך סלטים באופן בהם לא יתערבב בהם בשר או חלב, הוא באמצעות הקצאת אזור מיוחד לחיתוך סלטים, והצבת שלט מתאים.

האם מטבח תעשייתי חיב להשתמש בשלטים

התמצאות קלה במטבח התעשייתי.

שלטים במטבח התעשייתי, טובים לא רק לשמירה על כשרות. שלטים אלו מסייעים לעובדי המטבח בהתמצאות. כדי שהעובדים יוכלו למצוא בקלות את מוצרי הגלם היבשים המתאימים להם, מציבים שלט מתאים בארונות. בנוסף, יש שלטים העוזרים למצוא בארונות מוצרי יסוד חשובים, כמו: לחם, קקאו, ועוד. ישנם מטבחים הכוללים חדרון קטן של חומרי ניקיון. על דלת החדרון, יהיה שלט "חדר חומרי ניקיון".

היכן מטפלים בהגשת המנות לסועדים?

בכל מטבח תעשייתי, יש את אזור הבישול ואת אזור הגשת המנות. חשוב שלעובדי המטבח, תהיה הפרדה ברורה בין האזורים הללו. חשוב שכל עובד יידע היכן הוא מוצב. ולכן, באזור בו מטפלים בהגשת המנות, יש שלט מתאים "הגשת מנות".

שמירה על היגיינה- כדי לשמור על בריאות הסועדים, חשוב שעובדי המטבח ישמרו על היגיינה. ולכן, יש לשים שלטים באזור הכיורים, והגשת האוכל. בשלטים אלו, יהיה כתוב ש"חיטוי ידיים חובה", ושצריך לשטוף ידיים.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על שילוט במטבח תעשייתי

הכנו מאמר שיפרט לכם כל מה שתרצו לדעת על שילוט במטבח תעשייתי . יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שילוט במטבח תעשייתי מפורט במאמר עצמו ככל שניתן, ותמיד תוכלו לחייג אלינו לטלפון 050-9595004 כדי לדעת יותר ולקבל הצעת מחיר מדוייקת.
כן. צוות האתר "עדן חותמות" מציע מגוון מוצרים לקהל הרחב וביניהם גם שילוט במטבח תעשייתי . ניתן להזמין ישירות מהאתר שלנו או להתקשר לשירות הלקוחות לביצוע הזמנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על שילוט במטבח תעשייתי שלח טופס או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

הזמנת חותמות בעפולה

הזמנת חותמות בעפולה

עפולה היא עיר מרכזית הצפון, אך גם משמשת בירת התושבים שאינם במעמד הגבוה. אולם, תושבי עפולה עדיין במצב כלכלי טוב יותר מערים אחרות בצפון, כמו

קרא עוד »
הכל על פתרונות דפוס לעסקים

הכל על פתרונות דפוס לעסקים

בכל הנוגע לפתרונות הדפסה לעסקים, יש מגוון רחב של אפשרויות לבחירה. מהדפסת ניירת, כרטיסי ביקור ועלונים, ועד לחומרי קידום מכירות כגון באנרים ומדבקות חלונות. מדפסות

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)