עדן חותמות » ציוד משרדי - חותמות » איך למתג את העסק בזול

איך למתג את העסק בזול

הזמנת-ציוד-משרדי-אונליין

איך מותגי העל הפכו למה שהם כיום? עסקים רבים התחילו בצורה מאוד קטנה. במהלך הפיכתם למותגי על, הם נכשלו כמה פעמים, אך שוב ניסו- עד שבסוף הצליחו.

האזינו לכתבה

חלק מהטכניקות בהם השתמשו, היו יצירת מיתוג באמצעים זולים ופשוטים. הבסיס לכל מוצר מיתוג של העסק, הוא יצירת לוגו. ישנם מוצרים נוספים, שיכולים לעזור למתג את העסק.

איך למתג את העסק בזול

מומלץ לתת לקונים חשבוניות עם חותמת לוגו.

הכנת חבילת חשבוניות אינה הוצאה יקרה, ואף נצרכת עבור העסק. מדוע לא לשדרג את החשבוניות, וליצור בהם מיתוג? כמובן, שמומלץ להדפיס בחשבוניות את הלוגו. אולם בכל כתיבת חשבונית, חותם בסוף בעל העסק. לכן, מומלץ גם בתוך החותמת לשים את הלוגו. עלות החותמת אינה יקרה. החתימה של הלוגו, גורמת לצריבה ומיתוג של העסק, בתת מודע של הקונים. בדרכים אלו, עלו וטיפסו מותגי העל, עד שהגיעו למעמדם כיום.

שילוט הכוונה אל העסק.

המותגים הגדולים, מכוונים את הלקוחות כבר משטחי החניון והחניה. יצירת שלט הכוונה אל החנות, אינה הוצאה יקרה מדי. כאשר הנוהג ברכב מחפש חניה ורואה את שלט ההכוונה אל החנות, הלוגו והעסק נצרבים לו בתודעה. לכן, בפעמים הבאות שיגיע אל המתחם ויצטרך את המוצר או השירות שהעסק מציע- הוא ילך בעקבות השלט.

שלטי ברכה לחגים.

אחת מהדרכים של מותגי העל להתבלט, היא להכין שלט ענק לחניון עם ברכה לחגים. אמנם, הזמנת השלט עולה כסף. אולם, הנהגים המגיעים אל החניון, מעריכים את ההשקעה של בית העסק בהם. ולכן, הנטייה שלהם היא להעדיף את בית העסק שהשקיע ותלה להם שלט ברכה, על פני עסקים אחרים דומים בבניין.

איך למתג את העסק בזול

שלטים דיגיטליים בתוך העסק.               

שלטים דיגיטליים בתוך העסק, הם הזדמנות להעביר מסרים ללקוחות. ישנם 2 סוגים של שלטים דיגיטליים, המתאימים להצבה בתוך בית העסק. יש שלטים בהם יש כיתוב מתחלף באמצעות נורות לד. בשלטים אלו כותבים על מבצעים, ושמים ברכות ואיחולים לקונים. סוג אחר של שלטים- הוא צגים אלקטרוניים. בצגים אלו, יוצגו מיצגים גרפיים מתחלפים על מבצעים והנחות. חשוב שבכל מיצג המוקרן בשלט צג אלקטרוני, יהיה לוגו ומיתוג של העסק. בין החלפה של שקופיות, מומלץ לשים אנימציה של הלוגו. השקעה זו הינה מזערית לעומת הרווח שמביאה לבעל העסק.

שלטים מצחיקים בתוך העסק.

מותגי העל, מכניסים לנו אנושיות לתוך המיתוג והפרסום. לכן עסק שרוצה להיראות אנושי, יכול להזמין שלטים לדלת כניסה מצחיקים. בשלטים אלו, צריכים להיות 2 אלמנטים: משפט משעשע, ואיור הומוריסטי. חשוב מאוד להשתמש בשלטים אלו בשפה נקייה ביותר. גם האיור צריך להיות נקי מכל דבר גס. בכיתוב, צריכה להיות תכונה נחמדה המאפיינת את הבאים לבית העסק. האיור צריך להיות בעל אופי קומי. שלטים אלו, מזמינים, וגורמים למבקרים בעסק לרצות לבקר פעם נוספת.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על מיתוג העסק בזול

הכנו מאמר שיפרט לכם כל מה שתרצו לדעת על מיתוג העסק בזול. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של מיתוג העסק בזול מפורט במאמר עצמו ככל שניתן, ותמיד תוכלו לחייג אלינו לטלפון 050-9595004 כדי לדעת יותר ולקבל הצעת מחיר מדוייקת.
כן. צוות האתר "עדן חותמות" מציע מגוון מוצרים לקהל הרחב וביניהם גם מיתוג העסק בזול. ניתן להזמין ישירות מהאתר שלנו או להתקשר לשירות הלקוחות לביצוע הזמנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על מיתוג העסק בזול שלח טופס או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

הזמנת חותמות בנס ציונה

הזמנת חותמות בנס ציונה

גרים בנס ציונה ורוצים להזמין לעצמכם חותמת? תוכלו באתרי האינטרנט ובאפליקציות השונות, למצוא חנויות של הזמנת חותמות בנס ציונה. בחנויות אלו, ניתן להזמין הדפסת פריטים

קרא עוד »
הזמנת חותמות בירושלים

הזמנת חותמות בירושלים

ירושלים היא עיר מגוונת מאוד. יש בעיר תושבים מכל המגזרים. יש חרדים, יש חילונים, ויש דתיים לאומיים. כל מגזר בעיר, פיתח לו סגנון חיים משלו.

קרא עוד »
הזמנת חותמות הפתח תקווה

הזמנת חותמות בפתח תקווה

כל עסק סביבנו בשלב כזה או אחר יהיה זקוק לחותמת לעסק. הצורך בחתימה נובע מהמסמכים שאנו מנפיקים מבית העסק אל הלקוחות השונים, תעודות הספק למשלוחי

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)