עדן חותמות » שלטים לעיצוב הבית והעסק » סוגים שונים של שלטים לשעת חירום

סוגים שונים של שלטים לשעת חירום

בכל בניין פרטי או ציבורי, ובכל שטח פתוח- חובה להציב שלטים לשעת חירום. שלטים אלו מסייעים בטיפול במצב החירום, ובמילוט השוהים בשטח למקום מבטחים.

האזינו לכתבה

באופן כללי, פינוי של בניין נעשה ב2 אופנים: בשריפה וברעידות אדמה, יש להימלט אל שטח פתוח מחוץ לבניין. לעומת זאת, בעת אזעקה בזמן מתקפת טילים, יש להימלט אל שטח מוגן בתוך הבניין. שלטי חירום מתאימים, ניתן להזמין מכל חברת שלטים.

היכרות עם הכניסות והיציאות של הבניין.

על בעל הבניין, מוטלת החובה להציב שלטים המכוונים את השוהים בבניין אל הכניסה הראשית, ואל יציאות החירום. בדרך כלל, השוהים בבניין עולים ויורדים במעלית. אולם במקרי חירום, מומלץ להשתמש במדרגות החירום ולא במעלית. לכן בכל קומה, חייבים להיות שלטי הכוונה אל מדרגות החירום. צריך לזכור שהשוהים בבניין לא מכירים את יציאות החירום. לכן בקומות השונות ובמדרגות החירום, צריכים להיות שלטי הכוונה אל יציאות החירום. מומלץ לשים שלט עם אותיות ברורות ליד פעמון החירום.

סוגים שונים של שילוט בטיחות

היכן נמצא המרחב המוגן?

בכל בניין, חייב להיות שטח מוגן. במבני ציבור, יש מקלט או קומת מרתף, המשמשים כשטח מוגן. ברחבי הבניין, יהיו שלטי הכוונה אל קומות אלו. אולם, חשוב להקצות בכל קומה שטח מוגן. לפעמים שוהים בבניין קשישים או נכים שלא יכולים לרדת אל המקלט. ולכן, בכל קומה יהיו גם שלטי הכוונה אל השטח המוגן שבתוך הקומה. בתוך המקלט, יהיו שלטי הכוונה אל פתחי המילוט, ואל הסולמות. 

שלטים לשעת שריפה.

בכל בניין, יש מערכת לכיבוי שריפות. על מנת שבזמן שריפה לא יהיה צורך לבזבז זמן מיותר בחיפוש הברזים והציוד, יש לשים שלטים מתאימים צמוד לארון הציוד. לפעמים, יש צורך לשבור חלון בעת שריפה. ולכן, חשוב לשים שלט "מפתח לשעת חירום", ליד ידית הניפוץ. בשלט יוסבר בקצרה כיצד לנפץ חלון בעת שריפה. בעת שריפה, מומלץ לשחרר עשן בפיר מיוחד. ולכן, חשוב לשים שלט מתאים ליד הפיר. בשעת פינוי הבניין, ניתנות הוראות לשוהים במבנה במערכת הכריזה. ולכן, יש לשים ליד עמדה זו שלט מתאים.

שלטים לשעת חירום

כיבוי מפסקי חשמל בעת שריפה- אחת מהפעולות הראשונות שחשוב לבצע בעת שריפה, היא כיבוי של המפסקים בבניין. ולכן, חשוב לשים על ארונות החשמל, שלטים בהם כתוב באותיות אדומות וברורות, מהומסוג המפסק. על השלט חייב להיות ציור של ברק, המסמל את החשמל.

סגנון עיצובי של שלטים לשעת חירום.

באופן כללי, כדאי להפריד בין הגוון של שלטים המכוונים אל יציאה מהבניין או גישה למרחב המוגן, לבין שלטים המיועדים לשעת שריפה. שלטים המיועדים להכוונה לדרך הימלטות, צבועים לרוב בצבע ירוק. לעומת זאת, שלטים המיועדים לשעת שריפה, צבעם אדום. על שלטים אלו להיות בולטים ביותר, משום שבעת שריפה, כל דקה מיותרת קריטית. בשלטים עם הוראות למילוט בשעת שריפה, יש לשים איור מתאים. בשלט המציין את ארון הציוד לכיבוי שריפה, כדאי שיהיה איור של ציוד הכיבוי המצוי בארון.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על שלטים לשעת חירום

הכנו מאמר שיפרט לכם כל מה שתרצו לדעת על שלטים לשעת חירום. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שלטים לשעת חירום מפורט במאמר עצמו ככל שניתן, ותמיד תוכלו לחייג אלינו לטלפון 050-9595004 כדי לדעת יותר ולקבל הצעת מחיר מדוייקת.
כן. צוות האתר "עדן חותמות" מציע מגוון מוצרים לקהל הרחב וביניהם גם שלטים לשעת חירום. ניתן להזמין ישירות מהאתר שלנו או להתקשר לשירות הלקוחות לביצוע הזמנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על שלטים לשעת חירום שלח טופס או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

הזמנת חותמות ברעננה

הזמנת חותמות ברעננה

ההתפתחות הטכנולוגית של מכונות הייצור השונות- מאפשרות לייצר את המוצרים המוכרים לנו בצורה מקורית. איך אפשר לייצר חותמת בצורה מקורית? שירותי הזמנת חותמות ברעננה, מאפשרים

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)