עדן חותמות » ציוד משרדי - חותמות » צ'ק ליסט למשרד החדש

צ'ק ליסט למשרד החדש

החלטתם לפתוח משרד חדש? לשדרג את המשרד הישן? על מנת שתוכלו להבטיח לעצמכם מקסימום יעילות וניצול נכון של המשאבים שעומדים לרשותכם, דעו שעליכם לתכנן את הפרויקט בקפידה.

האזינו לכתבה

יש להקדיש לא מעט זמן לחשיבה ולתכנון נכון. הדבר יעזור לכם בפתיחה או שדרוג של המשרד. על כן, ריכזנו לכם רשימה עם כמה דברים שמומלץ לעשות ולא משנה מהו האופי של המשרד שלכם. מוכנים? אנחנו מתחילים!

חיפוש מקום ושכירת נכס

הטיפ הזה רלוונטי רק למי מכם שפותח משרד חדש. חשבו על המקום ממנו יפעל המשרד. האם מתוך הבית או מתוך בניין משרדים. עליכם להקדיש המון מחשבה לכל הקשור לבחירת הלוקיישן. למעשה, הלוקיישן הוא זה שישפיע על העלויות וגם על הלקוחות אליהם אתם מתכוונים לפנות.

שיפוץ המקום

הטיפ הזה רלוונטי לא רק עבור משרד חדש שאתם מקימים, אלא גם עבור משרד קיים שאתם מעוניינים לשדרג. אין ספק, ששיפוץ עושה רק טוב. במסגרת השיפוץ, חשבו על מיקום נקודות החשמל, מיקום התשתיות וכו'. לדוגמה, אם מדובר על מרכזיות בענן, יש להכין את התשתית המתאימה.

ריהוט משרדי

תסכימו איתנו שכל משרד, על מנת שיתפקד בצורה יעילה, צריך שיהיו בו כיסאות, שולחנות עבודה, מדפי אחסון וגם פינת אירוח. נסו לתאם את מועד האספקה של הריהוט מיד בסיום השיפוץ. אם תרצו לחסוך, תוכלו גם לשקול רכישה של ציוד מיד שנייה.

מציאת ספק תקשורת

תקשורת היא דבר מאוד חשוב עבור כל עסק. על כן, יש למצוא את פתרונות התקשורת האידיאליים שיענו על הצרכים של העסק. לדוגמה, במקום המרכזיות המיושנות שהיו דורשות התקנה וגם תשתית מיוחדת, אפשר להשתמש במרכזיות בענן.

רכישת ציוד משרדי

כל משרד חייב להחזיק ציוד כמו, חותמות הנושאות את שם העסק, כלי כתיבה, דפים למדפסת, קלסרים, ארגוניות, מעטפות, פנקסי חשבוניות ועוד. אפשר להזמין את הציוד בחנויות מתמחות באינטרנט ואפשר גם להגיע לחנויות המוכרות ציוד משרדי.

רכישת חומרה

יש לרכוש מחשבים, סורקים ומדפסות. מומלץ להזמין את החומרה בהתאם לכמות העובדים שיש במשרד וכמובן גם בהתאם להיקף העבודה.

צ'ק ליסט למשרד החדש

הקמת אתר אינטרנט

מדובר על כלי פרסומי חשוב לכל עסק. אפשר להציג באתר מידע רלוונטי על העסק, על השירותים ועל המוצרים שהוא מספק.

שלטים לעסק

על מנת שימצאו את העסק, יש להזמין שלטי חוץ וגם שלטי פנים. כיום, אפשר לעצב את השלט, כך שזה יהיה בגודל הנדרש, עם הצבע המתאים וכמובן עם הכיתוב הנבחר.

שאלות נפוצות על ניהול המשרד

הכנו מאמר שיפרט לכם כל מה שתרצו לדעת על ניהול המשרד . יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של ניהול המשרד מפורט במאמר עצמו ככל שניתן, ותמיד תוכלו לחייג אלינו לטלפון 050-9595004 כדי לדעת יותר ולקבל הצעת מחיר מדוייקת.
כן. צוות האתר "עדן חותמות" מציע מגוון מוצרים לקהל הרחב וביניהם גם ניהול המשרד . ניתן להזמין ישירות מהאתר שלנו או להתקשר לשירות הלקוחות לביצוע הזמנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על ניהול המשרד שלח טופס או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

הזמנת חותמות בעפולה

הזמנת חותמות בעפולה

עפולה היא עיר מרכזית הצפון, אך גם משמשת בירת התושבים שאינם במעמד הגבוה. אולם, תושבי עפולה עדיין במצב כלכלי טוב יותר מערים אחרות בצפון, כמו

קרא עוד »
שלטים למועצת תלמידים

שלטים למועצת תלמידים

מועצת התלמידים, דואגת להווי ולתרבות בבית הספר. מטרת מועצת התלמידים, להפוך את בית הספר למקום טוב יותר, ויפה יותר. אחד מהכלים שבאמצעותם יכולה מועצת התלמידים

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)