עדן חותמות » ציוד משרדי - חותמות » הזמנת חותמות בבאר שבע

הזמנת חותמות בבאר שבע

הזמנת-ציוד-משרדי-אונליין

חשבתם פעם למתג את הכלב שלכם? היום, מאוד באופנה להיות מותג. כל אירוע עסקי עובר מיתוג. כל חתונה או אירוע משפחתי עובר מיתוג.

האזינו לכתבה

ואכן, באירועים אלו, מחלקים מתנות ממותגות; קלסרים ופולדרים ממותגים. סוכריות ושוקולדים ממותגים, וגאדג'טים ממותגים, וגם- עטים ממותגים! אז- למה לא למתג את הכלב שלכם?

הזמנת חותמות בבאר שבע

תג מיתוג אישי לכלב לשלכם.

מדוע שלא תכינו לכלב שלכם תג מיתוג אישי? בתג, תכתבו את שם הכלב שלכם. תשימו תמונה שלו, ואיור נחמד. חשוב לשים גם פרטי יצירת קשר, וכתובת. אפשר גם להוסיף לתג, ולשים חותמת אישית של הכלב. את התג, תשימו על הקולר של הכלב. התג, שימושי מאוד כאשר נאבד הכלב. איך תכינו את החותמת? הזמינו חותמת מיוחדת ממפעל הזמנת חותמות בבאר שבע בחותמת, מספיק שיהיה שם הכלב. את החתימה הרשמית, הוסיפו אל תג שם לכלב שתכינו.

איזו חותמת כדאי לכם להזמין? אם אתם מחליטים להשקיע בהכנת תג אישי לכלב הכולל חותמת, אין צורך להשקיע בחותמת. מספיק שתרכשו חותמת קטנה ופשוטה. החותמת לא חייבת להיות כולה מיוצרת בברזל. מספיק לרכוש חותמת גומי פשוטה.

גם לכלב מגיע שלט משלו.

אם כבר משקיעים בכלב, וקונים עבורו חותמת אישית דרך שירות הזמנת חותמות בבאר שבע, מדוע לא להשקיע עוד קצת, ולהכין לכלב שלט אישי? סביר להניח, שיש לכלב שלכם פינה קבועה משלו. בין אם הוא ישן בסלון של הבית, ובין אם יש לו כלב פרטי או מלונה, אתם יכולים להכין לו שלט לאזור שלו.

הזמנת חותמות בבאר שבע

קצת מילים על עיצוב שלטים לבית ולחדרים.

לעצב חותמות, זה לא דבר מסובך. הפונט יהיה פשוט מאוד. יש מעט מלל, של שם ותפקיד. אך, עיצוב של שלטים לדלת הבית ושל חדרי הבית, הינו עיצוב מאתגר יותר. לכל משפחה, יש העדפה אישית בסגנון עיצוב שלט הבית. יש משפחות שיסתפקו בשלט פשוט וסטנדרטי. יש משפחות שיסתפקו בשלט מאוייר של "כאן גרה בכיף משפחת…". המשימה המעניינת ביותר בעיצוב שלט לדלת הבית, הוא בחירת רקע השלט, והאיורים. אפשר בהחלט לגוון, ולבחור עיצובים מקוריים.

עיצוב שלטים לחדרי בני הבית- איך מתחלקים החדרים אצלכם בבית? יש משפחות שבהם לכל ילד, יש חדר בנפרד. יש משפחות שבהם יש כמה ילדים באותו חדר. כמובן, שקל יותר, להכין שלט לחדר שיש בו רק ילד אחד. אך כדאי מאוד להכין שלטים לחדרים בהם יש כמה ילדים. בשלט לחדר עם ילד אחד, יש יותר גמישות עיצובית. בשלט לחדר עם כמה ילדים, כדאי ליצור עיצוב שמשלב האופי והסגנון של כל ילד. כדאי לתת לכל אחד מדיירי החדר לבחור איור, וביחד לבחור את הרקע והמלל בשלט.

ואפשר עוד קצת למתג את החדרים. אפשר לפנות אל שירות הזמנת חותמות בבאר שבע, ולהזמין חותמת אישית לכל חדר, בה יהיה כתוב "החדר של…". ילדי החדר יוכלו להחתים בחותמת זו דפים להנאתם, ולהכין מכתבים חתומים לחדרים האחרים.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על חותמות בבאר שבע

הכנו מאמר שיפרט לכם כל מה שתרצו לדעת על חותמות בבאר שבע. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של חותמות בבאר שבע מפורט במאמר עצמו ככל שניתן, ותמיד תוכלו לחייג אלינו לטלפון 050-9595004 כדי לדעת יותר ולקבל הצעת מחיר מדוייקת.
כן. צוות האתר "עדן חותמות" מציע מגוון מוצרים לקהל הרחב וביניהם גם חותמות בבאר שבע. ניתן להזמין ישירות מהאתר שלנו או להתקשר לשירות הלקוחות לביצוע הזמנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על חותמות בבאר שבע שלח טופס או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

הזמנת חותמות באשדוד

הזמנת חותמות באשדוד

זוכרים את הימים שהייתם חותמים עם עט או עפרון? עוד לפני העידן הדיגיטלי, חלה החובה לשים חותמת רשמית על מסמכים רשמיים. ולכן, למרות שהמשרד שלכם

קרא עוד »
הזמנת חותמות בנתניה

הזמנת חותמות בנתניה

האם כל החברות הגדולות צמחו וקמו ביום אחד? רוב החברות הגדולות והידועות, התחילו כעסק קטן. פעמים רבות, הן נפתחו כעסק משפחתי. לאט לאט הן גדלו

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)