עדן חותמות » ציוד משרדי - עטים עם הדפסה » עט עם חריטה מתנה לרופא ולעורך דין

עט עם חריטה מתנה לרופא ולעורך דין

הזמנת-ציוד-משרדי-אונליין

האם מותר לתת לרופא המטפל או עורך הדין המייצג מתנה? באופן עקרוני, שווי המתנה שאפשר לתת לרופא, צריך להיות בסכום סביר.

האזינו לכתבה

ומה לגבי מתנה לעורך דין? אם הייצוג נעשה במסגרת הסיוע המשפטי או הסנגוריה הציבורית, לא מומלץ לקנות מתנה יקרה מדי. אך, אם הייצוג נעשה במסגרת פרטית, אפשר לקנות מתנה יוקרתית לעורך הדין. לכן, מומלץ לקנות מתנה בעלת ערך. למשל: עט עם חריטה- מתנה לרופא ולעורך דין.

עט עם חריטה מתנה לרופא ולעורך דין

אילו עטי יוקרה אפשר לקנות לרופא?

ישנם מספר סוגים של עטים יוקרתיים מומלצים. סוגי העטים היוקרתיים ביותר, הם עטי פרקר, ועטים נובעים.

עט נובע- בעטים נובעים, השפיץ בו כותבים אינו רגיל. בקנה העט יש ציפורן, שלתוכה מוזרם הדיו. כאשר נגמר הדיו בעט נובע, לא זורקים את העט. מחליפים את מיכל הדיו של העט. גם גוף העט נחשב יוקרתי. ישנם אספנים, שייקנו עט נובע בעשרות שקלים. אפשר לשים ציפוי זהב על חלק מגוף העט הנובע. לכן, מתנה זו נחשבת יוקרתית ביותר.

עטי פרקר- אלו הם עטים נובעים מיוחדים של חברת פרקר. עטים אלו, נחשבים לעטים הטובים ביותר בעולם. העיצוב החיצוני של העטים יכול להיות חדשני ומודרני. לעטים אלו, יש כפתור מילוי. הכפתור מחובר למיכל, ומזרים את הדיו מתוך המיכל אל הציפורן.

כדאי להשקיע בקופסת האריזה לעט.

כמובן, שכאשר משקיעים וקונים עט יוקרתי, מומלץ להשקיע ולקנות גם אריזה יפה לעט. כמובן, שחשוב שבתוך הקופסא תהיה תבנית להנחת העט. חשוב לבחור בקופסא יפה, בעלת צבע זוהר. כדאי לשים סביב הקופסא סרט, ולכתוב פתק עם הקדשה.

עט עם חריטה מתנה לרופא ועורך דין

אפשר גם לקנות מתנה לחדר הרופא ועורך הדין.

באופן עקרוני, עדיף לקנות מתנה לבית חולים, במקום לרופא. לכן, אפשר לשלב, ולקנות מתנה שתקשט את החדר של הרופא. כך גם כאשר קונים מתנה לעורך דין שייצג במסגרת הסנגוריה הציבורית, או הסיוע המשפטי. מומלץ לקנות מתנה למשרד. סוג של מתנה שיכולה להתאים במקרה הזה, היא שלט כניסה מעוצב לחדר הרופא. ישנם חנויות מקוונות המוכרות שלט כניסה לבית בעיצוב אישי. אפשר להיכנס לאתרים אלו, ולהזמין לרופא שלט כניסה מעוצב לדר הרופא. שלט זה, ייתן תחושה טובה יותר, וביתית יותר למטופלים. בשלט זה- לא כדאי לשים תמונה של הרופא.

היכן ניתן להזמין את העט עם ההקדשה?

באילו חנויות ניתן להזמין עט עם חריטה- מתנה לרופא ולעורך דין? חוץ מהחנויות הפיזיות, ישנם חנויות וירטואליות, להזמנת מכשירי כתיבה. באתר האינטרנט בוחרים את סוג העט, את הצבע מתוך רשימת הצבעים המוצעת, ורושמים בטופס את ההקדשה אותה חורטים על העט. דרך האינטרנט, אפשר להזמין כלי כתיבה וציוד משרדי נחוץ אחר, כמו הזמנת חותמת און ליין. תוכלו לבחור באתר את סוג החותמת, את עיצוב החותמת, ואת הכיתוב שיופיע על החותמת.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על עט עם חריטה

הכנו מאמר שיפרט לכם כל מה שתרצו לדעת על עט עם חריטה. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של עט עם חריטה מפורט במאמר עצמו ככל שניתן, ותמיד תוכלו לחייג אלינו לטלפון 050-9595004 כדי לדעת יותר ולקבל הצעת מחיר מדוייקת.
כן. צוות האתר "עדן חותמות" מציע מגוון מוצרים לקהל הרחב וביניהם גם עט עם חריטה. ניתן להזמין ישירות מהאתר שלנו או להתקשר לשירות הלקוחות לביצוע הזמנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על עט עם חריטה שלח טופס או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

הזמנת חותמות הפתח תקווה

הזמנת חותמות בפתח תקווה

כל עסק סביבנו בשלב כזה או אחר יהיה זקוק לחותמת לעסק. הצורך בחתימה נובע מהמסמכים שאנו מנפיקים מבית העסק אל הלקוחות השונים, תעודות הספק למשלוחי

קרא עוד »
הכל על שלטים לבית פרטי

הכל על שלטים לבית פרטי

לכל בית יש שלט על הדלת. אולם אפשר להפוך את הבית הפרטי למעניין, באמצעות הצבת שלטים נוספים בתוך הבית. השלטים מכוונים היכן נמצאים האזורים השונים

קרא עוד »
הזמנת חותמות ברעננה

הזמנת חותמות ברעננה

ההתפתחות הטכנולוגית של מכונות הייצור השונות- מאפשרות לייצר את המוצרים המוכרים לנו בצורה מקורית. איך אפשר לייצר חותמת בצורה מקורית? שירותי הזמנת חותמות ברעננה, מאפשרים

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)