עדן חותמות » ציוד משרדי - חותמות » קלנועית מתקפלת לנסיעה בתוך המשרד

קלנועית מתקפלת לנסיעה בתוך המשרד

אדם הסובל מקושי בניידות, עשוי למצוא פתרונות רבים בכל הקשור להגעה ממקום למקום על גבי דרכים סלולות המאפשרות מעבר של כלי רכב ממונע.

האזינו לכתבה

יחד עם זאת, אותו אדם עשוי להתקשות בעת שהותו בחללים סגורים שלא ניתן לעשות בהן שימוש בכלי ממונע, מפאת גודלו. קלנועית מתקפלת היא פתרון אידיאלי עבור מי שנזקק לסיוע בניידות בחללים סגורים דוגמת משרד או חנות.

קלנועית מתקפלת לנסיעה בתוך המשרד

מה זו קלנועית

קלנועית היא כלי רכב בעל מנוע הפועל על אנרגיה חשמלית. לקלנועית סוללה הניתנת לטעינה חוזרת. מהירות הקלנועית היא נמוכה, והיא מיועדת עבור מי שמתקשה בתנועה באופן עצמאי. ממדיה של הקלנועית הם קטנים באופן יחסי לרכב. הקלנועית כוללת לרוב 4 גלגלים, מושב לנהג, הגה או כידון היגוי, דוושת נסיעה ודוושת בלימה. חלק מהקלנועיות מכילות גם מקום לנוסע נוסף.

קלנועית מתקפלת – הדור הבא של הקלנועיות

קלנועית רגילה מאפשרת ניידות רק במסלולים הכוללים מעברים רחבים. לעומתה, קלנועית מתקפלת היא אמצעי ניידות צר ממדים שרוחבו גדול רק במעט מרוחב גופו של האדם הרוכב עליה. דיברנו עם אלמוג קינן מאתר רכבי אמירים והוא סיפר לנו שקלנועית מתקפלת מסוגלת לעבור במעברים צרים ועל ידי כך מאפשרת לנהגיה ניידות במרחבים נוספים כגון חנויות, משרדים ואף בחללים פנימיים של בתי מגורים.

קלנועית מתקפלת לנסיעה בתוך המשרד

יתרונות השימוש בקלנועית מתקפלת

לקלנועית המתקפלת יתרונות רבים אשר הופכים אותה לאידיאלית עבור מי שמתקשה להתנייד בכוחות עצמו ממקום למקום. אלה הם כמה מיתרונותיה:

  1. היא קלה לקיפול וניתן לשנות את מצבה בלחיצת כפתור ממצב פתוח למצב סגור ולהיפך.
  2. היא אינה מצריכה מקום חנייה ייעודי וניתן לאחסן אותה באופן שלא יהווה מטרד.
  3. היא מאפשרת להתנייד בחללים סגורים ללא קושי.
  4. היא פועלת על בסיס אנרגיה חשמלית, מה שהופך אותה לאמצעי ניידות ידידותי לסביבה.
  5. בחלק מהדגמים, ניתן לקפל את הקלנועית לגודל של מזוודה ובכך לעשות בה שימוש אף במסגרת טיסות לחו"ל.
  6. בשונה מכיסא גלגלים, הפעלתה אינה מצריכה מאמץ גופני.

שימוש בקלנועית מתקפלת במקום העבודה

קלנועית קטנה מתקפלת היא אמצעי ניידות מצוין עבור מי שעובד במשרד, חנות או מפעל. קלנועית למשרד מאפשרת תנועה חופשית בין החללים השונים במקום העבודה. הקלנועית ניתנת לקיפול כך שניתן להביאה למקום העבודה בתא המטען של הרכב ולאחסנה בפינת המשרד בעת מעבר לישיבה על כיסא משרדי.

קלנועית למשרד מאפשרת שגרת חיים נאותה על ידי הסרת הקושי בהגעה אל השירותים, חדר האוכל, חדרים סמוכים ומן המשרד אל החניה. יחד עם זאת, על מקום העבודה לאפשר גישה בין חללים ובין קומות שלא באמצעות מדרגות בלבד.  

קלנועית מתקפלת – הדור הבא בתחום הניידות

אחד האמצעים המתקדמים ביותר כיום עבור מי שמתקשה להתנייד באופן עצמאי הוא קלנועית מתקפלת. ניתן לעשות בה שימוש גם במקום העבודה בשל ממדיה הקטנים. למידע נוסף לגבי מגוון סוגי הקלנועיות המתקפלות שישנם, אנו ממליצים להיכנס לאתר רכבי אמירים. שם תוכלו למצוא מידע שימושי על מגוון רחב מאוד של דגמי קלנועיות מתקפלות כגון: קלנועית אטו, סולקס, הארטווי גוגו ועוד מגוון דגמים מובילים.

כל זאת מכיוון שאדם אשר זקוק לסיוע בתחום הניידות במקום עבודתו, ימצא מענה הולם לצרכים שלו על ידי רכישת קלנועית קטנה ומתקפלת.

שאלות נפוצות על קלנועית מתקפלת

הכנו מאמר שיפרט לכם כל מה שתרצו לדעת על קלנועית מתקפלת . יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של קלנועית מתקפלת מפורט במאמר עצמו ככל שניתן, ותמיד תוכלו לחייג אלינו לטלפון 050-9595004 כדי לדעת יותר ולקבל הצעת מחיר מדוייקת.
כן. צוות האתר "עדן חותמות" מציע מגוון מוצרים לקהל הרחב וביניהם גם קלנועית מתקפלת . ניתן להזמין ישירות מהאתר שלנו או להתקשר לשירות הלקוחות לביצוע הזמנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על קלנועית מתקפלת שלח טופס או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

שבלונות באנגלית

שבלונות באנגלית

רוצים לכתוב על אריזה, להעביר מסר או לכתוב את שמכם בשפה האנגלית? תוכלו לעשות זאת בדרך המושלמת באמצעות שבלונה. שבלונות באנגלית משמשות למטרות רבות, כשהרעיון

קרא עוד »
הזמנת חותמות בנתניה

הזמנת חותמות בנתניה

האם כל החברות הגדולות צמחו וקמו ביום אחד? רוב החברות הגדולות והידועות, התחילו כעסק קטן. פעמים רבות, הן נפתחו כעסק משפחתי. לאט לאט הן גדלו

קרא עוד »
שלטים בחולון

שלטים בחולון

תושבי חולון אוהבים ללכת לבריכות. ואכן, יש בחולון בריכות איכותיות ביותר. חשוב מאוד לשמור על הבטיחות והנוחות של הרוחצים. אחת מהדרכים לכך, היא באמצעות שלטי

קרא עוד »
שבלונות ליצירה

שבלונות ליצירה

עולם התחביבים ותחום ה-DIY המתפתח בישראל, חושפים אותנו למגוון עצום של אפשרויות עיצוב ויצירה, שמתאימים לכל מטרה אפשרית. שבלונות ליצירה היא רק אחת הדרכים שתתאים

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)