עדן חותמות » ציוד משרדי - חותמות » מה כותבים על חותמת ואיך לעשות חותמת?

מה כותבים על חותמת ואיך לעשות חותמת?

חותמת עסקית היא בין הדברים החשובים והחיונים ביותר עבור עסקים. חברות רבות משתמשות בחותמת עסקית על מנת לרכז את כל פרטי העסק למקום אחד ולשדר יוקרה ומקצועיות. השימוש בחותמת עסקית מתבצע במשך מאות שנים, כאשר בעבר חותמת עסקית היוותה כאמצעי אשר מעיד על אותנטיות של מסמך וכאמצעי אשר מעניק תוקף משפטי למסמך.

האזינו למדריך על איך לעשות חותמת

חותמת עסקית מאפשרת לבעל עסק לחתום על מסמכים במהירות כאשר כל פרטי העסק כלולים בחותמת. בין פרטי העסק הכלולים בחותמת ניתן למצוא – מספר ח.פ, שם העסק, כתובת העסק, מספר העסק ועוד מגוון פרטים. בימים אלו כל בעל עסק חייב שתהיה ברשותו חותמת של העסק וזאת בשביל לחתום על מסמכים ולהימנע מזיוף של חתימות ו/או מסמכים.

מה כותבים על חותמת ואיך לעשות חותמת

במרוצת השנים אנו עדים ליותר ויותר סוגי חותמות עסקיות שניתן למצוא. כיום ניתן למצוא חותמת גומי, חותמת בוטיק, חותמת שורות, חותמת תאריכון, חותמת מרובעת, חותמת עגולה, חותמת אליפסה, חותמת בעיצוב אישי וחותמת דיגיטלית.

ישנם מספר בעלי מקצוע אשר נדרשים לחתימות מיוחדות כגון עורכי דין ונוטריון. בשביל שמסמך נוטריוני יהיה קביל בבית משפט חייב הנוטריון להשתמש בחותמת לחץ. חותמת לחץ הינה חותמת מיוחדת אשר עשויה ממתכת והיא מכילה בתוכה את שם הנוטריון ואת כיתוב הנוטריון בשפה העברית, בשפה האנגלית ובשפה הערבית או הצרפתית.

מה כותבים על חותמת?

חותמת עסקית של חברה נועדה עבור שני דברים מרכזיים, לסמן מסמכים ולספק פרטים על העסק. במידה ואתם מעוניינים בחותמת עסקית יש לוודא כי בחותמת כתוב את שם העסק שלכם, כתובת המייל של העסק, מספר הטלפון של העסק, מספר ח.פ ובנוסף תוכלו להוסיף לחותמת סלוגן, לוגו, אתר אינטרנט ועוד מגוון רב של דברים.

איך עושים חותמת?

ישנן מגוון רב של חברות בכל רחבי הארץ אשר מייצרות חותמות בשלל גדלים, עיצובים וצורות. חשוב לדעת כי כמעט בכל יום עסק משתמש בחותמת עסקית ולכן חשוב מאוד לעשות חותמת בבית דפוס אמין ומקצועי אשר משתמש בחומרי גלם איכותיים ואמינים שיחזיקו לכם לזמן רב. במידה ואתם מעוניינים לייצר חתימה באופן עצמאי, אפשר לעשות זאת על ידי טכנולוגיית לייזר אשר תעניק לכם דיוק רב בחתימה ועל ידי טכניקת הטבעה.

חותמות דיגיטליות

כיום אנו נמצאים בעידן טכנולוגי אשר הרבה ממנו קורה דרך האינטרנט. אנו רואים יותר ויותר חברות אשר משתמשות בחותמות דיגיטליות בניגוד לעבר אשר החברות היו משתמשות בחותמות פיזיות. אפשר להזמין ולעצב לעסק חותמות דיגיטליות בקלות ובמהירות דרך אתרי האינטרנט של החברות המספקות חותמות דיגיטליות. חברות החתימות הדיגיטליות מאפשרות לבעל העסק לבחור את העיצוב האהוב עליו ולהנות מדוגמא מיידית של החתימה שלו. כאשר בעל העסק בוחר את החתימה הדיגיטלית, החתימה תהיה זמינה עבורו תוך יום עסקים אחד. החתימה הדיגיטלית מאפשרת לבצע מגוון רב של פעולות כגון הגשת דוחות למס הכנסה, העברת תשלומים, שליחת הודעות משפטיות ועוד מגוון רב של דברים.

מחירים של חותמות

המחירים של החותמות אינם קבועים והם משתנים בהתאם לסוג החותמת, גודל החותמת וצורת החותמת. הדבר המומלץ ביותר לעשות לפני שאתם מזמינים חותמת הוא לבצע סקר שוק בין כל בתי הדפוס ולהשוות לפי גדלים, צורות ועיצובים. חותמת גומי בסיסית ברוב המקרים תעלה לכם בין 70 שקלים ל- 110 שקלים. חותמת גומי גדולה ברוב המקרים תעלה לכם בין 100 שקלים ל- 130 שקלים. חותמת מלבנית תעלה בסביבות ה- 50 שקלים וחותמת תאריכון תעלה בין 100 שקלים ל- 150 שקלים. ככל שהחותמת תהיה גדולה יותר כך גם המחיר יהיה יקר יותר. כאשר אתם מזמינים חותמת יש לוודא שהזמנתם דיו לחותמת.

שאלות נפוצות על לעשות חותמת

הכנו מאמר שיפרט לכם כל מה שתרצו לדעת על לעשות חותמת. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של לעשות חותמת מפורט במאמר עצמו ככל שניתן, ותמיד תוכלו לחייג אלינו לטלפון 050-9595004 כדי לדעת יותר ולקבל הצעת מחיר מדוייקת.
כן. צוות האתר "עדן חותמות" מציע מגוון מוצרים לקהל הרחב וביניהם גם לעשות חותמת. ניתן להזמין ישירות מהאתר שלנו או להתקשר לשירות הלקוחות לביצוע הזמנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על לעשות חותמת שלח טופס או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

שלטים בפתח תקווה

שלטים בפתח תקווה

הבניינים בעיר פתח תקווה מגוונים. ישנם בניינים חדשים מרובי קומות. לעומת זאת, ניתן עדיין למצוא בנייני שיכון ישנים. לכל שכונה בפתח תקווה, ולכל אזור בניינים,

קרא עוד »
שבלונות ליצירה

שבלונות ליצירה

עולם התחביבים ותחום ה-DIY המתפתח בישראל, חושפים אותנו למגוון עצום של אפשרויות עיצוב ויצירה, שמתאימים לכל מטרה אפשרית. שבלונות ליצירה היא רק אחת הדרכים שתתאים

קרא עוד »
חשיבות של שלטים למשרד

חשיבות של שלטים למשרד

כל אחד רוצה ליצור לעצמו מוצרי מותג. אין דווקא הכוונה ביצירת לוגו ומוצרי מיתוג. הכוונה היא ביצירת מוצרים מקוריים עם השם של המותג. כל אחד

קרא עוד »
הזמנת חותמות בכפר סבא

הזמנת חותמות בכפר סבא

בגוש דן אפשר למצוא הרבה יוקרה. מגדלים יוקרתיים עם משרדים מפוארים. מגדלי מגורים עם בתים יוקרתיים. אחד מסוגי העסקים שניתן לחוש בו את הציבור המכובד

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)