עדן חותמות » ציוד משרדי - תגי שם » לוח מחיק מומלץ לארגון

לוח מחיק מומלץ לארגון

בכל משרד ובכל ארגון נוכל למצוא לוח מחיק שעוזר להציג את המטרות, היעדים והמשימות בצורה נוחה ובולטת לעין. כיום ניתן למצוא מגוון רחב וסוגים שונים של לוחות מחיקים שיכולים לעזור גם לכם בעבודה עצמה וכן בניהול השוטף של המשרד.

האזינו לכתבה

בעבר הלא רחוק הלוחות המחיקים היחידים שהיינו יכולים למצוא זה לוחות הגיר "הקלסיים" המוכרים מבתי הספר. לשמחתנו, בשנים האחרונות הבינו ארגונים, חברות ועסקים שהשימוש בלוח מחיק יכול להועיל המון וליצור אווירה של סדר וארגון במשרד. לעומת בתי הספר שלא התחשבו בצד העיצובי והמראה של הלוח וכל שהיה חשוב היה הפונקציונליות של הלוחות, לארגונים ועסקים הפן העיצובי מאוד חשוב וכן הלוחות המחיקים הפכו לפריט עיצובי לכל דבר.

אילו סוגי לוחות מחיקים יש?

כאמור, הלוחות הקלסיים והבנאליים הוחלפו בלוחות מודרניים ומעוצבים וכיום תוכלו למצוא יותר ויותר דוגמאות וסוגי לוחות שונים שיתאימו למשרד שלכם:

  • לוח מגנט- כשמו הוא, לוח המחובר לגבו מגנט המתחבר ישירות לקיר והמגנט משמש כדי להצמיד אליו את העזרים השונים ולשמור שלא יאבדו. לוחות מגנט לרוב יהיו בצבע לבן וכן לרוב מגיע בציפוי אמייל. יתרון: מחיר. חיסרון: מקובע למקום אחד ונראה זול.

  • לוח זכוכית- הלוחות העשויות זכוכיות נחשבות ליותר יוקרתיות מהלוחות המגנטים ומשדרות אווירה נקייה ואריסטוקרטית. הלוחות עצמם עשויות זכוכיות עבה לרוב פי 5 מזכוכיות רגילה שתוכלו להזיז מבלי לסכן בשבירה וכן מצופה בשכבת אמייל שמבטיחה כתב ברור ומחיקה מלאה. יתרון: מראה מודרני. חיסרון: לא מתאים לכל חלל.

  • לוח מחיק למשרד בעיצוב אישי- ישנם משרדים רבים שלוקחים ברצינות את המראה במשרד ושואפים להכיל את אותו פן עיצובי על כל המשרד וכן בגלל שלוחות מחיקים בולטים ומשמשים לעבודה יום יומית ארגונים רבים בוחרים לעצב את הלוח המחיק בצורה אישית ומתאימים אותו לאווירה ולקו העיצובי הכללי בחלל. יתרון: מתאים לכל משרד וחלל ונותן מראה יוקרתי. חסרון: מחיר

לסיכום

לוחות מחיקים הם עזרים משרדיים שחובה לכל ארגון ועסק שמעוניינים ליצור אווירה מסודרת יותר ולהעניק מוטיבציה לעובדים לעמוד בכל המטרות והיעדים כצוות וכאינדיבידואליים. תוכלו להשתמש בלוח כדי להציב מטרות, כלוח מודעות לדברים חשובים ואף להשתמש בלוח בהרצאות, פרזנטציות ולצרכים לימודיים. כיום תוכלו למצוא מגוון רחב לוחות מחיקים בטווח מחירים רחב מאוד שמתחיל בעשרות שקלים ויכול להגיע גם למאות ולהתאים אותו בהתאם לצרכים של העסק שלכם.

לוח מחיק מומלץ לארגון
קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על לוח מחיק

הכנו מאמר שיפרט לכם כל מה שתרצו לדעת על לוח מחיק . יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של לוח מחיק מפורט במאמר עצמו ככל שניתן, ותמיד תוכלו לחייג אלינו לטלפון 050-9595004 כדי לדעת יותר ולקבל הצעת מחיר מדוייקת.
כן. צוות האתר "עדן חותמות" מציע מגוון מוצרים לקהל הרחב וביניהם גם לוח מחיק . ניתן להזמין ישירות מהאתר שלנו או להתקשר לשירות הלקוחות לביצוע הזמנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על לוח מחיק שלח טופס או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

הזמנת חותמות הפתח תקווה

הזמנת חותמות בפתח תקווה

כל עסק סביבנו בשלב כזה או אחר יהיה זקוק לחותמת לעסק. הצורך בחתימה נובע מהמסמכים שאנו מנפיקים מבית העסק אל הלקוחות השונים, תעודות הספק למשלוחי

קרא עוד »
הזמנת חותמות בירושלים

הזמנת חותמות בירושלים

ירושלים היא עיר מגוונת מאוד. יש בעיר תושבים מכל המגזרים. יש חרדים, יש חילונים, ויש דתיים לאומיים. כל מגזר בעיר, פיתח לו סגנון חיים משלו.

קרא עוד »
שבלונות ליצירה

שבלונות ליצירה

עולם התחביבים ותחום ה-DIY המתפתח בישראל, חושפים אותנו למגוון עצום של אפשרויות עיצוב ויצירה, שמתאימים לכל מטרה אפשרית. שבלונות ליצירה היא רק אחת הדרכים שתתאים

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)