עדן חותמות » שלטים לעיצוב הבית והעסק » החשיבות של שלטי הניקיון בחיינו

החשיבות של שלטי הניקיון בחיינו

למען הבריאות שלנו, חשוב שנחייה בסביבה נקייה ומסודרת. לכלוך עלול להביא למחלות, ואף למגיפות. בתקופות בהיסטוריה בהם לא הקפידו התושבים בעולם על היגיינה, סדר וניקיון- היו מחלות ומגיפות קשות.

האזינו לכתבה

ולכן, חשוב מאוד לשים ברחובות ובבתי העסק, שלטים המעודדים ומסייעים לשמירה על סדר וניקיון. באופן כללי- יש שלטים המסבירים על החשיבות והחובה בשמירת הניקיון, ויש שלטי הכוונה אל הפחים.

שלט שמור על הניקיון

שלטי "שמור על ניקיון".

השלטים הנפוצים ביותר המסייעים לשמירה על ניקיון, הם שלטי "שמור על ניקיון". בשלטים אלו, מצויר איש משליך פסולת לתוך פח אשפה, ורשום בהם "שמור על ניקיון". המסר של השלטים הללו, הוא פשוט וברור. ולכן דווקא שלטים פשוטים אלו, מצליחים לגרום לשוהים במקומות בהם מוצבים שלטים אלו- לשמור על הניקיון. האיור נצרב במוח של הצופה, וגורם לו להשליך את הפסולת לפח האשפה. שלטים אלו, ניתן להזמין בכל בתי עסק של חריטת שלטים.

שלטי פינת החתלה.

בקניונים ובמקומות ציבוריים רבים, מציבים פינות החתלה, שנועדו לנוחות ההורים המחליפים חיתול לתינוק. השלט "פינת החתלה" מכוון את ההורים לפינה, אך גורם בתת מודע להורה להשליך את החיתול המלוכלך אל פח האשפה. ולכן, מציבים פח אשפה קטן בפינת ההחתלה, במקום לא רחוק מדי מטווח הראייה של השלט "פינת החתלה". בפינות אלו, יוצב בקיר ליד משטח ההחתלה שלט נוסף שיהיה כתוב עליו "נא לשמור על סדר וניקיון". ככל ששלט זה יהיה בולט יותר- כך הוא ייצרה יותר בתודעה של ההורה המחליף חיתול, ואכן יישמר במקום הסדר והניקיון.

החשיבות של שלטי הנקיון

הוראות נוספות בשלטי הניקיון.

ישנם מקומות, בהם צריך להוסיף הוראות נוספות בשלטי הניקיון. למשל- בטיפת חלב מבקשים מההורים המחליפים חיתול, להוציא את השקית עם החיתול המלוכלך מחוץ למבנה. לכן ליד פינת ההחתלה והמדידה יהיה שלט "שמור על ניקיון, נא לזרוק שקיות האשפה לפח". עיצוב השלט יהיה ברור, ויגרום לצופים בו לבצע את פעולת הניקיון הנדרשת. ישנם מקומות כמו אתרי בנייה, בהם יש צורך לפנות מדי פעם פסולת וגרוטאות. לכן במקומות אלו יוצב שלט "נא לזרוק את האשפה לפח. את הגרוטאות לזרוק מחוץ למבנה".

מהו עיצוב ברור ומזמין של שלט ניקיון?

על מנת ששלטי הניקיון יפעלו את פעולתם- עליהם להיות בעלי עיצוב ברור ומזמין. ולכן, ברוב שלטי הניקיון יש את האיור של פח האשפה. הכיתוב בשלטים אלו אינו שחור, אלא צבע בולט יותר. חלק מהמקומות מעדיפים להציב שלטי ניקיון עם כיתוב אדום, שהוא זוהר ובולט. בשלטים בהם יש הוראות ניקיון מיוחדות, הרקע יהיה צבעוני, והכיתוב יהיה לבן. כך יהיו שלטים אלו זוהרים ובולטים יותר.

שלטי הוראות לחדר זבל.

גם בחדרי זבל, יש להציב שילוט מתאים עם הוראות. ישנם דיירים חדשים, אשר להם זו התנסות ראשונה עם פח זבל. לכן, חשוב לשים שלטים ברורים וגדולים, אשר מוסבר בהם שיש לזרוק את שקיות האשפה לתוך המכלים, ולא להשאיר שקיות אשפה בתוך חדר הזבל.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על שלטי ניקיון

הכנו מאמר שיפרט לכם כל מה שתרצו לדעת על שלטי ניקיון. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שלטי ניקיון מפורט במאמר עצמו ככל שניתן, ותמיד תוכלו לחייג אלינו לטלפון 050-9595004 כדי לדעת יותר ולקבל הצעת מחיר מדוייקת.
כן. צוות האתר "עדן חותמות" מציע מגוון מוצרים לקהל הרחב וביניהם גם שלטי ניקיון. ניתן להזמין ישירות מהאתר שלנו או להתקשר לשירות הלקוחות לביצוע הזמנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על שלטי ניקיון שלח טופס או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

לוח מחיק מומלץ לארגון

לוח מחיק מומלץ לארגון

בכל משרד ובכל ארגון נוכל למצוא לוח מחיק שעוזר להציג את המטרות, היעדים והמשימות בצורה נוחה ובולטת לעין. כיום ניתן למצוא מגוון רחב וסוגים שונים

קרא עוד »
שלטים בירושלים

שלטים בירושלים

ירושלים היא עיר עם אופי ייחודי. בעיר גרים חרדים לצד חילונים וכיפות סרוגים. וכמובן, לא נשכח שיש גם שכונות ערביות, לצד רחובות עם תושבים נוצריים.

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)