עדן חותמות » ציוד משרדי - תגי שם » תגי שם לחיות מחמד

תגי שם לחיות מחמד

הזמנת-ציוד-משרדי-אונליין

אילו חיות אנו נגדל בבית? לרוב, החיות שיגורו אתנו בבית, יהיו כלבים וחתולים. אמנם, ישנם משפחות שיגדלו אפרוחים, תרנגולים, ואפילו רפת פרות או דיר עיזים. אולם, החיות הללו לא יהיו נאמנות כמו הכלב והחתול. לכן, כאשר מכינים תגי שם לחיות מחמד, מכינים בדרך כלל לכלב או לחתול הפרטי. אולם, כיוון שארנבות נוהגות מדי פעם לברוח מהבית המארח, מומלץ להכין גם להם תגי שם.

האזינו לכתבה
תגי שם לחיות מחמד

לכל כלב וחתול- יש תג שם!

בדרך כלל, כאשר משפחה מאמצת כלב או חתול, היא תתן שם לחיה שאומצה. הכלב או החתול, הופכים לחלק בלתי נפרד מהמשפחה. בדלת החדר בו יישן החתול, יהיה שלט עם שם החתול, ושם המשפחה המאמצת. בדלת המלונה של הכלב, יהיה שלט עם שם הכלב, ושם המשפחה המאמצת. על תג השם של החתול או הכלב, יהיה רשום השם הפרטי של החייה ושם המשפחה. כך, מקבלים הכלב והחתול זהות אישית. אמנם, לא יהיו להם חפצים ממותגים אישיים כמו חותמת בעיצוב אישי, אך השם יהיה רשום על הקולר. הכלב והחתול הופכים לאחד מבני המשפחה.

"כלב גזעי".

אילו משפטים אפשר לרשום על "תגי שם לחיות מחמד"? כאשר מכינים תג שם לכלב, אפשר לכתוב משפט נחמד על הכלב, המשלב את המילה "גזעי". מה הופך תגי שם אלו לכלבים, לתגי שם משעשעים? בסלנג שלנו, אנו משתמשים במושג "גזעי", כדי לתאר משהו איכותי ומשובח. משהו טוב ביותר. כאשר אומרים על אדם שהוא "גזעי", הכוונה הוא שהוא יותר טוב מכולם. לעומת זאת, לכל כלב יש גזע. את סוגי הכלבים, ממיינים לפי הגזעים השונים. יש גזעים של כלבים איכותיים יותר, ויש גזעים איכותיים פחות. אז, כאשר כותבים על כלב קטן ונחמד שהוא "גזעי", הפכנו אותו למיוחד, גם אם בעולם הביולוגי הגזע שלו פחות משובח.

איך נעצב את השלט למלונה?

אל לנו לזלזל במלונה של הכלב. כמו שאנו משקיעים בבית הפרטי שלנו, כך עלינו להשקיע בבית הפרטי של הכלב שאנו אוהבים. איך משקיעים בעיצוב מלונה? אפשר פשוט לשים שלט מעוצב בדלת של המלונה. בשלט למלונה כדאי לכתוב: "כאן גר….". בשלט יהיה מצוין השם הפרטי של הכלב, ושם המשפחה המאמצת. מומלץ שעיצוב השלט יהיה פשוט: משטח עץ, כיתוב, בתוספת תמונה צרובה של הכלב. אולם, לא צריך לתת לשלט עיצוב מושקע, כמו עיצוב של שילוט למשרדים.

תגי שם לחיות מחמד

איך נעצב תגי שם לחתול?

כאשר אנו חושבים על עיצוב תגי שם לחיות מחמד, צריך להבין שעיצוב של תג שם לכלב, שונה מתג שם לחתול. תג שם לכלב, משתמש במושגים גבריים יותר כמו "גזעי", בעוד תג שם לחתול עדין יותר, ומזכיר מעט סגנון נשי. לתג שם לכלב מתאים יותר צורת עצם, בעוד לתג שם בצורת חתול, מתאים פפיון. הצבעים של תגי שם לכבלים יהיו יותר גבריים וחזקים, בעוד הצבעים של תגי שם לחתולים, יהיו יותר נשיים ועדינים.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על תגי שם לחיות מחמד

הכנו מאמר שיפרט לכם כל מה שתרצו לדעת על תגי שם לחיות מחמד . יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של תגי שם לחיות מחמד מפורט במאמר עצמו ככל שניתן, ותמיד תוכלו לחייג אלינו לטלפון 050-9595004 כדי לדעת יותר ולקבל הצעת מחיר מדוייקת.
כן. צוות האתר "עדן חותמות" מציע מגוון מוצרים לקהל הרחב וביניהם גם תגי שם לחיות מחמד . ניתן להזמין ישירות מהאתר שלנו או להתקשר לשירות הלקוחות לביצוע הזמנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על תגי שם לחיות מחמד שלח טופס או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

חשיבות של שלטים למשרד

חשיבות של שלטים למשרד

כל אחד רוצה ליצור לעצמו מוצרי מותג. אין דווקא הכוונה ביצירת לוגו ומוצרי מיתוג. הכוונה היא ביצירת מוצרים מקוריים עם השם של המותג. כל אחד

קרא עוד »
הזמנת חותמות בירושלים

הזמנת חותמות בירושלים

ירושלים היא עיר מגוונת מאוד. יש בעיר תושבים מכל המגזרים. יש חרדים, יש חילונים, ויש דתיים לאומיים. כל מגזר בעיר, פיתח לו סגנון חיים משלו.

קרא עוד »
טיפים לבחירת שלט לעסק

טיפים לבחירת שלט לעסק

כדאי להשקיע מאמץ בבחירת השלט של העסק. העוברים ושבים ברחוב ייראו את השלט, ויידעו שהעסק קיים. כאשר מדובר בחנות פיזית המוכרת מוצרים- חשוב מאוד לשים

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)