עדן חותמות » ציוד משרדי - תגי שם » תגי שם לאירועים וכנסים

תגי שם לאירועים וכנסים

הזמנת-ציוד-משרדי-אונליין

כל אירוע, חשוב מאוד למארגן. החשיבות גדולה גם אם האירוע הוא משפחתי, וגם האירוע הוא עסקי, או כנס גדול.

האזינו לכתבה

רמת ההשקעה תלויה בסוג האירוע, או במארגנים. כאשר מדובר בכנס עסקי גדול של תאגיד או גוף ממשלתי, ההשקעה הכספית תהיה גדולה. גם באירוע משפחתי פרטי של אחמי"ם, תהיה השקעה כספית גדולה. אחת מהדרכים באמצעותם ניתן לזהות אירוע של אחמי"ם מושקע, היא באמצעות תגי שם לאירועים וכנסים.

תגי שם לאירועים וכנסים

אמור לי איך נראה התג, ואומר מה האירוע שלך!

לפי סוג תג השם באירוע, אפשר לזהות את סוג האירוע. בכנסים של תאגידים, יחולקו תגי שם חכמים. אלו הם תגים אלקטרוניים חדשים יחסית. התגים עוקבים אחר המשתתפים במהלך הכנס, ובאמצעות המידע הנאגר בהם, מחליטים מארגני הכנס על האסטרטגיה של שמירת הקשר עם המשתתפים. גם באירוע משפחתי אישי של אחמי"ם, יהיה לכל משתתף תג שם עם עיצוב מיוחד. לעומת זאת, תגי שם באירועים עסקיים של עסקים קטנים, יהיו פשוטים. גם היכולת התקציבית של עסקים אלו להשקיע במתנות מוגבלת יותר. בדרך כלל, המתנות האישיות המושקעות ביותר של בעלי עסקים קטנים, יהיו הזמנת חותמת אישית.

עיצוב שלטים לאירועים עסקיים.

כאשר מעצבים ומארגנים את האירוע העסקי, צריך לשים לב שהאורחים יודעים היכן נמצא כל אזור. יש את המתחם של קבלת פנים. יש את אזור ההרצאות. בכנסים מושקעים, יהיה אזור של מפגש חברתי, עם כורסאות ושולחנות נמוכים. באזורים אלו, יאכלו המשתתפים את הארוחה המוגשת בכינוסים העסקיים, וישבו לשיחות חברים. על המשתתפים בכנס לדעת, שמומלץ להביא כרטיסי ביקור לכנס, משום שדווקא באזור זה, נוצרים קשרים עסקיים חדשים ואיכותיים. וזו היא גם אחת מהמטרות של תגי שם לאירועים וכנסים. השם הרשום על התג,מאפשר בקלות יותר למשתתפי האירוע ליזום שיחה עם המשתתפים האחרים, משום שהם יודעים את שמם.

תגי שם לאירועים וכנסים

באירועים משפחתיים של אחמי"ם, יהיו אזורים עם שולחנות וכיסאות המיועדים לארוחה. אזור זה יהי  מעוצב כמו בחתונות. כאשר מגיעים לשלב הכנת שלטים לאירוע העסקי, חשוב לשמור על עיצוב מינימליסטי, אך אחיד בכל האזורים השונים. מטרת השילוט באירוע, היא הכוונה. אולם, בהחלט מומלץ להוסיף לכל שלטי ההכוונה את הלוגו, ולשמור על פונט מיוחד. בשלטים באירועים של אחמי"ם, נראה פונט מסוגנן ומעוצב.

תג שם- כרטיס הזמנה לדינר.

תגי שם המיועדים לדינרים יוקרתיים, יהיו מעוצבים הרבה יותר מאשר תגי שם לאירועים וכנסים עסקיים. באירוע עסקי, תג השם ממתג את העסק. אולם בדינר, תג השם הוא ההזמנה לאירוע בו מגיעים אורחים מכובדים בעלי ממון. מטרת הדינר היא התרמה. ולכן, בתג השם לדינר, יהיה כתוב בצורה המעוצבת ביותר "הזמנה לדינר". מקבל התג, ירגיש תחושה של השקעה אישית. יש לזכור, שלא כל אדם מהשורה מוזמן לדינר. כרטיס הכניסה לדינר יקר ביותר, ולכן כל עיצוב הדינר יהיה יוקרתי ביותר, וכך גם תג השם.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על תגים לאירועים וכנסים

הכנו מאמר שיפרט לכם כל מה שתרצו לדעת על תגים לאירועים וכנסים. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של תגים לאירועים וכנסים מפורט במאמר עצמו ככל שניתן, ותמיד תוכלו לחייג אלינו לטלפון 050-9595004 כדי לדעת יותר ולקבל הצעת מחיר מדוייקת.
כן. צוות האתר "עדן חותמות" מציע מגוון מוצרים לקהל הרחב וביניהם גם תגים לאירועים וכנסים. ניתן להזמין ישירות מהאתר שלנו או להתקשר לשירות הלקוחות לביצוע הזמנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על תגים לאירועים וכנסים שלח טופס או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

טיפים לבחירת שלט לעסק

טיפים לבחירת שלט לעסק

כדאי להשקיע מאמץ בבחירת השלט של העסק. העוברים ושבים ברחוב ייראו את השלט, ויידעו שהעסק קיים. כאשר מדובר בחנות פיזית המוכרת מוצרים- חשוב מאוד לשים

קרא עוד »
האם כ ל עסק חייב חותמת

האם כל עסק חייב חותמת?

כל עסק חייב כיום לוגו ומיתוג. עסק לא ממותג, לא נחשב רציני בעיני ציבור הצרכנים. ולכן, כל בעל עסק משקיע במוצרי מיתוג. אחד ממוצרי המיתוג

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)