עדן חותמות » שלטים לעיצוב הבית והעסק » סוגים של שלטים לבריכות שחייה

סוגים של שלטים לבריכות שחייה

מתכננים עיצוב פנים והצבת שילוט בבריכת השחייה? ישנם כמה סוגים של שלטים לבריכות השחייה. יש שלטים המוצבים בתוך הבריכה, שמראים את עומק המים.

האזינו לכתבה

כמובן, יש שלטי הסבר עם הוראות בטיחות למתרחצים בבריכה. בנוסף, יהיה שלט המראה על סאונה רטובה או יבשה. וכמובן, יש שילוט למלתחות במתחם הבריכה. יש שלטי מידע נוספים המפוזרים באזור הבריכה. יש שלט שרשום עליו שעות פעילות הבריכה, יש שלט של אזור הקולר.

שלט הוראות ונהלים בבריכה

שלטים של גובה הבריכה.

חובה על הנהלת הבריכה, להציב שלטים המראים את גובה הבריכה. אי הצבת שלטים אלו, יכולה לגרום לאסון טביעה. לילדים קטנים, אסור להימצא בגבהים מסוימים בבריכה. שלטי הגובה בתוך הבריכה, מזכירים שילוט כבישים, באמצעות שלטי המספרים. אולם ההבדל, הוא בערכים. נקודת הציון הגבוהה של בריכת הילדים, והנמוכה של ברית המבוגרים- היא 80 מ"ר. נקודת הציון הבאה בבריכה, היא 1מ"ר. מומלץ להמשיך ולשים שילוט בבריכה כל 20 ס"מ נוספים: 120 מ"ר, 140 מ"ר, 160 מ"ר, וכו'.

שלטי מידע בבריכה.

על הנהלת הבריכה- להנגיש את המידע והנהלים לבאים אל המתחם. לכן, פותחו סדרת שלטים חשובים לבאים אל הבריכה. בכניסה אל המתחם, יהיה שלט עם שעות פעילות הבריכה. במעבר בין המלתחות אל הבריכה, יהיה שלט שעליו רשום שחובה להתקלח לפני הכניסה אל הבריכה. בשטח הבריכה, יהיה שלט עם הסבר מפורט על כללי ההתנהגות במתחם, ושלט הסבר נוסף על חובות המתרחץ.

סוגים של שלטים לבריכות שחייה

שלטים באזור הספא.

חלק מהמבקרים בבריכה, באים גם בשביל מתקנים נוספים במתחם הספא. רוחצים רבים, אוהבים לבלות בסאונה רטובה, ולרחוץ בג'קוזי. חלק ממתחמי הברכות, מפעילים גם חדרי כושר. לכן, יהיה שלט בכניסה לסאונה, ושלט ארוך נוסף עם הוראות לשימוש בסאונה. גם לפני אזור הג'קוזי, יהיה שלט עם הוראות שימוש בג'קוזי.

מה ההבדל בין מקלחות למלתחות באזור הבריכה?

לכל בריכה יש את אזור המקלחות, ואזור המלתחות. ההבדל ביניהם פשוט ביותר: המלתחה נועדה להחלפת בגדים. לעומת זאת, המקלחת נועדה כדי להתקלח. על מנת שהמבקרים בבריכה יוכלו להתמצא באזורים אלו בקלות ומהירות, פותח שלט המיועד למלתחות, ושלט אחר המסמן את אזור המקלחות. פעמים רבות, תהיה בבריכה הפרדה בין מלתחות גברים למלתחות נשים, ואף שלטים מותאמים.

שלטי נגישות בבריכה.            

ישנם בריכות נגישות, המיועדות עבור נכים. בבריכות אלו יהיה שילוט מתאים עם איור כסא גלגלים, שמטרתו להראות שהבריכה נגישה. כאשר יהיו שירותים נגישים במלתחות, יהיה שלט מתאים בדלת. אם השירותים מיועדים גם לנכים וגם לשאר הרוחצים, יהיה שילוט מתאים, עם איור של גבר, אשה, וכסא גלגלים. כאשר מתחם הבריכה מתאים לעיוורים, יהיה במתחם שלט מתאים עם ציור של עיוור. בבריכות בהם יש קפיטריה וקופות נגישות, יהיה שלט עם איור של קופה נגישה, ושלט של קפיטריה. 

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על שלטים לבריכות שחייה

הכנו מאמר שיפרט לכם כל מה שתרצו לדעת על שלטים לבריכות שחייה . יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שלטים לבריכות שחייה מפורט במאמר עצמו ככל שניתן, ותמיד תוכלו לחייג אלינו לטלפון 050-9595004 כדי לדעת יותר ולקבל הצעת מחיר מדוייקת.
כן. צוות האתר "עדן חותמות" מציע מגוון מוצרים לקהל הרחב וביניהם גם שלטים לבריכות שחייה . ניתן להזמין ישירות מהאתר שלנו או להתקשר לשירות הלקוחות לביצוע הזמנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על שלטים לבריכות שחייה שלח טופס או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

שבלונות לקפה

שבלונות לקפה

לשוחרי הקפה אבל גם ליצירתיים שביניכם. לאוהבי האירוח ואוהבי הפינוקים. למבוגרים וגם לקטנטנים – שבלונות לקפה הן המוצר היצירתי והמושקע ביותר למטבח ולאירוח, שמאפשר לכם

קרא עוד »
הזמנת חותמות הפתח תקווה

הזמנת חותמות בפתח תקווה

כל עסק סביבנו בשלב כזה או אחר יהיה זקוק לחותמת לעסק. הצורך בחתימה נובע מהמסמכים שאנו מנפיקים מבית העסק אל הלקוחות השונים, תעודות הספק למשלוחי

קרא עוד »
הזמנת חותמות בחיפה

הזמנת חותמות בחיפה

אחד מהדברים שמאפיינים היום את החברות הגדולות, וועדי העובדים במפעלים וגופים גדולים, הוא השקעה בעובדים. מי זוכר את הימים שלעובדים בגופים הגדולים היה מעמד קטן

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)