עטים לפרסום העסק

הזמנת-ציוד-משרדי-אונליין

אחד ממוצרי הפרסום הטובים ביותר לפרסום עסק, הוא עט.

האזינו לכתבה

אבל כמובן, ישנם אמצעים וגימיקים אחרים בהם ניתן לפרסם את העסק. אפשר לפרסם עסק באמצעות יצירת שלט לחנייה. דרך טובה לעשות יחסי ציבור טובים לעסק, היא באמצעות מתן מתנות לפני החגים ובימי הולדת לספקים ולקולגות.

עטים לפרסום העסק

איך מפרסמים עסק לפני חגים באמצעות שלטים לחנייה?

דרך טובה בה עסק יכול לפרסם את עצמו לפני החגים, היא באמצעות יצירת שלטים לחנייה, עם ברכת חג שמח. נביא דוגמא: בקניונים רבים, יש סופרים של רשת שופרסל. לכן, רשת שופרסל יכולה להדביק על קירות החניון שלט ענק לפני חג הפסח, בו כתוב "רשת שופרסל מאחלת לכם חג שמח וכשר". כך, יכולה רשת שופרסל להכין שלט כזה לפני כל חג.

מתי כדאי לתת מתנות לספקים ולקולגות.

עסק שרוצה לצמוח ולהתפתח, צריך לשמור על קשרים ויחסים טובים עם הספקים והקולגות. קשר זה, מאפשר יחסי עבודה תקינים. אחת מהדרכים שיכולות לעזור לשמור על קשרי עבודה טובים, היא מתן מתנות אישיות ביום ההולדת, או בחגים. אפשר לקנות מתנות אישיות ויוקרתיות, כמו חותמת בהזמנה אישית. כדאי להשקיע, ולקנות חותמת יוקרתית שבסיסה עשוי מעץ או מזהב. עמובן, חשוב לבחור בחותמת עגולה, הנותנת תחושה רשמית.

עם איזה עט נותנים ללקוחות לחתום ולמלא מסמכים?

כאשר לקוח צריך ולחתום ולמלא מסמך בבית העסק, הוא לוקח עט שמונח על השולחן. הרבה בעלי עסקים רוצים לחסוך, ושמים על השולחן עטים פשוטים. אולם, זו טעות עסקית. מומלץ שהלקוח יחתום עם עט ממותגת. כך, הלקוח מרגיש שהוא נמצא בתוך מותג. לכן, כדאי לבעל העסק להשקיע, ולהזמין לפחות 10 עטים כדוריים עם מיתוג העסק.

איך הופכים מעמדי עטים למותג?

על שולחנות הפקידים בבתי העסק, יש מעמד עטים. אולם, למה לא לקחת את המעמד לעטים, ולהפוך אותו למותג? כדאי להזמין מעמד לעטים שהגוון שלו יהיה אחד מצבעי הלוגו. אם רוצים ליצור בקרב הלקוחות תחושה של מותג, כדאי להזמין עטים כדוריים ב2-3 גוונים, שהם יהיו הגוונים של הלוגו.

עטים לפרסום העסק

מעמד שולחני לעט בודד.

לפעמים, העסק מציע רק עט בודדת לחתימה, או כמות של עד 3 עטים. ולכן, ייקנו לכל עט מעמד אישי. כדאי להתאים את המעמד לצבעי המותג. אם יש יותר מעט אחד, חשוב ששאר הגוונים של המעמדים לעט, יהיו זהים לצבעי הלוגו.

איזה מעמד כדאי לקנות לעט של מנהל העסק?

צריך להבין שמנהל העסק, הוא מנהל לכל דבר. ואם המנהל רוצה להפוך את העסק למותג, עליו ליצור בקרב הלקוחות, תחושה של מנהל מכובד ורשמי. ולכן, גם אם המנהל מפקד על עסק לפיתוח אלבומים, עליו לשדר לבאים למשרדו תחושה של יוקרה. היכן שיש יוקרה- יש כבוד. לכן, כדאי שהאורחים הבאים לחדר מנהל העסק, ייראו את מנהל העסק כותב עם עט נובע יוקרתי, עליו חתום שם המנהל. מומלץ לקנות לעט מעמד יוקרתי. ישנם יצירות אומנות מזכוכית המשמשות גם מעמד לעט. אפשר לקנות מעמד מזהב או מכסף.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על עטים לפרסום עסק

הכנו מאמר שיפרט לכם כל מה שתרצו לדעת על עטים לפרסום עסק. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של עטים לפרסום עסק מפורט במאמר עצמו ככל שניתן, ותמיד תוכלו לחייג אלינו לטלפון 050-9595004 כדי לדעת יותר ולקבל הצעת מחיר מדוייקת.
כן. צוות האתר "עדן חותמות" מציע מגוון מוצרים לקהל הרחב וביניהם גם עטים לפרסום עסק. ניתן להזמין ישירות מהאתר שלנו או להתקשר לשירות הלקוחות לביצוע הזמנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על עטים לפרסום עסק שלח טופס או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

שלטים בירושלים

שלטים בירושלים

ירושלים היא עיר עם אופי ייחודי. בעיר גרים חרדים לצד חילונים וכיפות סרוגים. וכמובן, לא נשכח שיש גם שכונות ערביות, לצד רחובות עם תושבים נוצריים.

קרא עוד »
הזמנת חותמות בהרצליה

הזמנת חותמות בהרצליה

לסקטור הפרטי, יש רצון משלו להיות יוקרתי וממותג. למעשה, עולם המיתוג לא הגיע מהסקטור הציבורי, אלא מהסקטור הפרטי. בניית המותגים, נעשתה כצורך עבור עסקים מהמגזר

קרא עוד »
הזמנת חותמות בכפר סבא

הזמנת חותמות בכפר סבא

בגוש דן אפשר למצוא הרבה יוקרה. מגדלים יוקרתיים עם משרדים מפוארים. מגדלי מגורים עם בתים יוקרתיים. אחד מסוגי העסקים שניתן לחוש בו את הציבור המכובד

קרא עוד »
הזמנת חותמות בנתניה

הזמנת חותמות בנתניה

האם כל החברות הגדולות צמחו וקמו ביום אחד? רוב החברות הגדולות והידועות, התחילו כעסק קטן. פעמים רבות, הן נפתחו כעסק משפחתי. לאט לאט הן גדלו

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)