עדן חותמות » ציוד משרדי - חותמות » פנקס חשבוניות לעוסק פטור כל מה שצריך לדעת

פנקס חשבוניות לעוסק פטור כל מה שצריך לדעת

החלטתם להקים עסק ולהתחיל כעוסק פטור? עוסק פטור למעשה פטור מגביית מע"מ ועל פי קביעת רשות המיסים העדכנית עוסק פטור יכול להיות מי שמחזור ההכנסות שלו אינו עולה על 100,491 ₪ בשנה והוא גם אינו יכול לקזז את המע"מ בגין רכישות שביצע – פעולה שמכונה "מס תשומות".

האזינו לכתבה

איך פותחים עוסק פטור ומהם התנאים לכך לפי מס הכנסה?

ראשית, יש להירשם מראש כעוסק פטור במע"מ תוך הצהרה על מחזור העסקאות השנתי הצפוי של העסק ואם מחזור ההכנסות  השנתי עולה, יש לשנות סטטוס. יש לשים לב להחרגות בנושא כמו בעלי מקצועות שאינם יכולים להירשם כעוסק פטור ומחויבים להיות עוסק מורשה כמו למשל: אדריכל, הנדסאי, חוקר פרטי, יועץ מס וכדומה ולכן, יש לברר מראש בהתאם למקצוע מה הסטטוס האפשרי מבחינתכם. 

בפועל, עוסק פטור אינו רשאי להפיק חשבונית מס ועליו להפיק קבלה מייד עם קבלת התמורה ומחויב בהגשת דוח למע"מ אחת לשנה ומבחינת מס הכנסה הוא חייב בדיווח ובתשלום.

הפנקס שמלווה אתכם בכל עסקה

עוסק פטור זקוק לפנקס קבלות כך שתמיד יוכל להפיק את הקבלה הנדרשת בקבלת התשלום עבור המוצר או השירות שהוא נותן. הקבלה הן לא עיצוב חופשי ויש להן פורמט ברור מבחינת המלל והפרטים שצריכים להופיע על גבי הקבלה: היא צריכה לכלול מספר סידורי ייחודי לכל קבלה, שם העסק או שמו של בעל העסק, כתובת, מספר עוסק פטור, מספר טלפון ויש למלא את פרטי העסקה, צורת התשלום (למשל, המחאה בנקאית או תשלום בכרטיס אשראי) ואת תשלום העסקה ללא מע"מ.

למרבה השמחה היום יש אופציות מעוצבות רבות של פנקסי חשבוניות לעוסק פטור ויש אפילו פלטפורמות סופר ידידותיות למשתמש המאפשרות להעלות עיצובים מוכנים במידה וכבר עיצבתם את הפנקס או להשתמש בתבנית קיימת, אבל ישנה גם אפשרות לשחרר את הצד היצירתי שבכם ולעצב במו ידיכם בלחיצות עכבר את הפנקס ואת הקבלות.

פנקס חשבוניות לעוסק פטור כל מה שצריך לדעת

כך למשל, תוכלו על בסיס התבנית הקיימת שכוללת את כל מה שנדרש על פי חוק שיופיע בקבלה, להוסיף אלמנטים ייעודיים כמו למשל, לוגו או אייקונים מדליקים לפי השפה המיתוגית של העסק שלכם, לבחור פונטים בגודל ובסגנון המבוקש ועוד. עיצוב אונליין שמאפשר לכם ליהנות מהחוויה ולהפיק קבלות וחשבוניות מיוחדות.

שימו לב שאת העיצוב שולחים לבית דפוס דיגיטלי המדפיס עבורכם את הפנקס עם הקבלות כאשר יש מחירון לפי כל סוג של פנקס. כך למשל, תוכלו לבחור בין הדפסה שחור ולבן צד אחד או הדפסה בצבע מלא צד אחד וכן להחליט על כמות הקבלות ומספר הפנקסים שברצונכם להזמין לפי שיקולים של עלות ומספר הלקוחות הצפוי והעסקאות עבורן תתבקשו להפיק קבלות.

שימו לב שהפנקס כולל תמיד מקור והעתק, כי עליהם למלא את המקור והטקסט שתכתבו עובר להעתק ואסור בטעות לפספס חשבונית או קבלה בלי העתק. בדקו מבחינת עלויות מהי הכמות המשתלמת ביותר וכן זמני ייצור לפי הפורמט שבחרתם – העלאת קובץ או עיצוב אונליין או עזרה מגרפיקאי בעיצוב הקבלות וכן באיזה זמני משלוח מדובר ומתי תוכלו לקבל את הפנקסים.

כמובן שאסור להתחיל לקבל כספים על עסקאות בלי הפקת הקבלות, כך שתאלצו להיאזר בסבלנות עד שהפנקס יגיע ותוכלו לעבוד באופן חוקי בהפקת הקבלות הנדרשות בעסק שלכם. 
אל תתפשרו על איכות ההדפסה: אתם מתחילים עסק והקבלה היא סוג של כרטיס ביקור במיוחד כי כל הפרטים שלכם כתובים עליה ובוודאי תרצו שהיא תשדר את מה שאתם מעוניינים לייצג בעיניי הלקוח.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על פנקס חשבוניות לעוסק פטור

הכנו מאמר שיפרט לכם כל מה שתרצו לדעת על פנקס חשבוניות לעוסק פטור. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של פנקס חשבוניות לעוסק פטור מפורט במאמר עצמו ככל שניתן, ותמיד תוכלו לחייג אלינו לטלפון 050-9595004 כדי לדעת יותר ולקבל הצעת מחיר מדוייקת.
כן. צוות האתר "עדן חותמות" מציע מגוון מוצרים לקהל הרחב וביניהם גם פנקס חשבוניות לעוסק פטור. ניתן להזמין ישירות מהאתר שלנו או להתקשר לשירות הלקוחות לביצוע הזמנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על פנקס חשבוניות לעוסק פטור שלח טופס או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

הזמנת חותמות בחיפה

הזמנת חותמות בחיפה

אחד מהדברים שמאפיינים היום את החברות הגדולות, וועדי העובדים במפעלים וגופים גדולים, הוא השקעה בעובדים. מי זוכר את הימים שלעובדים בגופים הגדולים היה מעמד קטן

קרא עוד »
הזמנת חותמות ברעננה

הזמנת חותמות ברעננה

ההתפתחות הטכנולוגית של מכונות הייצור השונות- מאפשרות לייצר את המוצרים המוכרים לנו בצורה מקורית. איך אפשר לייצר חותמת בצורה מקורית? שירותי הזמנת חותמות ברעננה, מאפשרים

קרא עוד »
שבלונות באנגלית

שבלונות באנגלית

רוצים לכתוב על אריזה, להעביר מסר או לכתוב את שמכם בשפה האנגלית? תוכלו לעשות זאת בדרך המושלמת באמצעות שבלונה. שבלונות באנגלית משמשות למטרות רבות, כשהרעיון

קרא עוד »
שלטים בירושלים

שלטים בירושלים

ירושלים היא עיר עם אופי ייחודי. בעיר גרים חרדים לצד חילונים וכיפות סרוגים. וכמובן, לא נשכח שיש גם שכונות ערביות, לצד רחובות עם תושבים נוצריים.

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)