שלטים בפתח תקווה

הזמנת-ציוד-משרדי-אונליין

הבניינים בעיר פתח תקווה מגוונים. ישנם בניינים חדשים מרובי קומות. לעומת זאת, ניתן עדיין למצוא בנייני שיכון ישנים. לכל שכונה בפתח תקווה, ולכל אזור בניינים, יש מאפיינים משלו.

האזינו לכתבה

בפתח תקווה, יש ריכוז גבוהה של ציבור דתי לאומי איכותי. ציבור זה, משתכר יפה למחייתו בעבודות מכובדות. בעיר פתח תקווה, יש גם ריכוז חרדי, בשכונת כפר אברהם. חנויות שלטים בפתח תקווה, יכינו שלטים לעסקים השונים בעיר, כמו למשל עסק להזמנת חותמת משרדית.

שלטים בפתח תקווה

אילו שלטים יש לשים בבניינים החדשים בפתח תקווה?

בעיר פתח תקווה, יש בניינים רבי קומות, ואזורים עם מבני קניון. למשל: מבני הקניון ברחוב מוטה גור. בתוך כל מבנה חדיש, יש לשים שילוט הכוונה בענייני בטיחות. אמנם, התנועה בתוך מבנים אלו, הינה עם מעליות. אך, חובה לשים שלט המורה היכן חדר המדרגות. בכל בניין יש מטף לכיבוי אש. לכן, חובה לשים שלט המורה על מטף כיבוי אש. כמובן, יש שלט בכל קומה עם מספר הקומה, וגם בקומות החניות, יש שלטים עם מספרי הקומות. בבניינים המטופחים, שמים שלטים המורים לשמור על ניקיון.

שילוט לארון המים.

בבניינים חדשים, יש אזורים מיוחדים של ברזי מים. יש ארון עם צינורות מים. בבניינים גדולים במיוחד, יהיו "שלטי מים". אפילו גם בחנויות שלטים בירושלים, יזמינו שלטים המיועדים לחדרי מים בבניינים. כדאי לסמן את הברזים הראשיים לסגירת מים. יש שלט המסמן את הברז הראשי הסוגר את שעוני המים, ויש שלטים המסמנים ברזים של קומות. באופן כללי, כדאי לשים שלט ליד מונה המים הראשי. גם בתוך הבית שלכם, אתם יכולים לסמן את ארון המים, באמצעות שלט "מרכזיית מים דירתי".

שלטים בפתח תקווה

אסור לעשן!

עישון מזיק לבריאות! אסור באופן כללי לעשן במקומות ציבוריים. העישון מותר רק בפינות מוגדרות, המיועדות לכך. ולכן, עסקים רבים יזמינו מחנויות שלטים בפתח תקווה, שילוט של פינת עישון, ולחילופין שילוט בו כתוב שאסור לעשן. וכך ניתן יהיה להבדיל בבתי העסק ופארקים, היכן מותר העישון, והיכן אסור. ישנם וועדי בניינים, שלא רוצים שיעשנו בשטח שלהם, ולכן ישימו שלט שכתוב בו "אסור עישון בבניין זה". כל עסק המוכר סיגריות, מחויב לשים שלט האומר שמכירת סיגריות אסורה לגילאים הקטנים מגיל 18.

פתח תקווה עיר נגישה.

בפתח תקווה, יש מתקנים נגישים לנכים. אולם, אפשר להפוך את פתח תקווה לעיר יותר נגישה. אנו ממליצים להנגיש יותר את העיר פתח תקווה, באמצעות רכישת שלטים בפתח תקווה, המיועדים להכוונת ציבור הנכים. כמובן, יש את השלטים המורים על מקומות נגישים לנכים. אך בנוסף לשלטים אלו, ישנם שלטים המורים על מעליות נגישות לנכים, בחלק מהשלטים הללו- ישנם חיצים המכוונים אל המעליות הנגישות. במקומות המציבים כבש עבור כסא גלגלים, מומלץ לשים שלט המורה שיש כאן כבש עבור נכים.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על שלטים פתח תקווה

הכנו מאמר שיפרט לכם כל מה שתרצו לדעת על שלטים פתח תקווה. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שלטים פתח תקווה מפורט במאמר עצמו ככל שניתן, ותמיד תוכלו לחייג אלינו לטלפון 050-9595004 כדי לדעת יותר ולקבל הצעת מחיר מדוייקת.
כן. צוות האתר "עדן חותמות" מציע מגוון מוצרים לקהל הרחב וביניהם גם שלטים פתח תקווה. ניתן להזמין ישירות מהאתר שלנו או להתקשר לשירות הלקוחות לביצוע הזמנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על שלטים פתח תקווה שלח טופס או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

טיפים לבחירת שלט לעסק

טיפים לבחירת שלט לעסק

כדאי להשקיע מאמץ בבחירת השלט של העסק. העוברים ושבים ברחוב ייראו את השלט, ויידעו שהעסק קיים. כאשר מדובר בחנות פיזית המוכרת מוצרים- חשוב מאוד לשים

קרא עוד »
תגי שם לחיות מחמד

תגי שם לחיות מחמד

אילו חיות אנו נגדל בבית? לרוב, החיות שיגורו אתנו בבית, יהיו כלבים וחתולים. אמנם, ישנם משפחות שיגדלו אפרוחים, תרנגולים, ואפילו רפת פרות או דיר עיזים.

קרא עוד »
צ'ק ליסט למשרד החדש

צ'ק ליסט למשרד החדש

החלטתם לפתוח משרד חדש? לשדרג את המשרד הישן? על מנת שתוכלו להבטיח לעצמכם מקסימום יעילות וניצול נכון של המשאבים שעומדים לרשותכם, דעו שעליכם לתכנן את

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)