עדן חותמות » ציוד משרדי - חותמות » איך תתכנו פינה משרדית בתוך הבית

איך תתכנו פינה משרדית בתוך הבית

צריכים לעבוד מהבית, אבל לא בטוחים כיצד להתארגן לכך ביעילות? מאיפה להתחיל, ביצירת הפינה המשרדית שלכם בבית? מה לכלול בה ומה לא? וכיצד לתת מענה להפרעות ולשאר האתגרים המיוחדים בעבודה בצורה כזו? החדשות הטובות: אין צורך להמציא את הגלגל מחדש!

האזינו לכתבה

רבים עשו זאת לפניכם ומייד נביא כמה תובנות שימושיות מניסיונם. אז בואו נתחיל:

לבחור את הפינה האידיאלית

שילוב פינה משרדית בבית מגורים, כרוך לעתים קרובות באילוצים שונים. בשונה מחלל משרדי, מבנה כזה לא בנוי מראש או בכלל לעבודה משרדית. תהיו חייבים להתחשב בכך כמובן. אם זו פינה משרדית לעבודה שממנה אתם מתפרנסים, עולה חשיבות השמירה על הציוד. כך שרצוי שזו תהיה פינת עבודה במיקום שלא עוברים דרכו לחדרים אחרים, להגעה לארון מסוים, לחלון שצריך לפתח מדי פעם וכדומה. אבל מאחר ששיקולים רבים נכנסים לבחירת המיקום, מומלץ שלא למהר ולהחליט. אחרת, אתם עשויים להתמקם שם עם מרבית הציוד, רק בכדי לגלות שמשהו קטן לא מסתדר ואז לעבור לפינה אחרת. חכו קצת – אנחנו עדיין בשלב התכנון.

הגדרת הציוד הדרוש

הגיוני להתחיל מהאילוצים הטכניים. כלומר, לחשוב ולרשום במסודר, מה דרוש לכם שם: מחשב אישי,  צג גדול, כיסא נח, מדפסת משולבת (חוסכת מקום), טלפון קווי, מה דרוש כתשתית עבור כל הציוד הזה? שולחן עבודה (באיזה גודל מינימאלי?), שקעי חשמל, שקע לטלפון הקווי,חותמת לעסק, אל פסק (רצוי מאוד). 

1. תאורה

היבט התאורה משמעותי למדי. סביר שתהיינה לכם נורות בתקרה בכל מקום במבנה ואור שמגיע מלמעלה חשוב וטוב. אור מחלונות לעומת זאת, מכניס מורכבות שצריך לקחת בחשבון. מחד, הוא מספק עוד תאורה יפה וחינמית ואפילו נוף חיצוני. מאידך, לא תרצו לשבת ישירות מול חלון, מאחר שהאור יסנוור. אם כי תמיד אפשר להשתמש בוילונות. תועלת משנית של תאורה טובה, היא סיוע להישאר ערניים. אם עובדים לבד מהבית, הדבר משמעותי.

2. מיזוג

טמפרטורה נוחה, חשובה עבורכם וגם עבור ציוד מחשוב. עד כמה חם בקיץ בפינה שבחרתם? האם יש מיזוג והיכן הוא מותקן ביחס אליכם?

3. סידור הציוד הטכנולוגי

האם דיירים נוספים בבית יגלשו באינטרנט במקביל לכם? האם החיבור לא יהיה איטי מדי עבורכם במצבים כאלה? עמדת עבודה קבועה, יכולה להשתמש בחיבור אינטרנט קווי. כך גם תקבלו ביצועים מיטביים. כדאי לסדר את הציוד באופן כזה, שיהיה קל להגיע במהירות לכל מה שחשוב לכם. למשל, אם אתם מדפיסים הרבה, הפעלת המדפסת וגישה לציוד המתכלה עבורה. במבנה ש"מצטיין" בתקלות חיבור, אולי תרצו לראות את נורות החיווי של הנתב. אם אתם סובלים מהפסקות חשמל רבות, תרצו נגישות לכפתור כיבוי האל פסק. 

איך תתכנו פינה משרדית בתוך הבית

4. למצות משטחים

כדאי לתכנן בחוכמה את השימוש במשטחי העבודה הזמינים, על השולחן והקירות שמסביב. פתקים עם משימות לביצוע, סיסמאות וכדומה, עלולים להצטבר ודווקא לפגוע בפרודוקטיביות. עדיף לחשוב מינימאליזם. למשל – יומן משרדי על השולחן, לוח מחיק אחד על הקיר, פתק או שניים של משימות. לא יותר.

שאלות נפוצות על פינה משרדית בבית

הכנו מאמר שיפרט לכם כל מה שתרצו לדעת על פינה משרדית בבית . יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של פינה משרדית בבית מפורט במאמר עצמו ככל שניתן, ותמיד תוכלו לחייג אלינו לטלפון 050-9595004 כדי לדעת יותר ולקבל הצעת מחיר מדוייקת.
כן. צוות האתר "עדן חותמות" מציע מגוון מוצרים לקהל הרחב וביניהם גם פינה משרדית בבית . ניתן להזמין ישירות מהאתר שלנו או להתקשר לשירות הלקוחות לביצוע הזמנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על פינה משרדית בבית שלח טופס או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

הזמנת חותמות בנס ציונה

הזמנת חותמות בנס ציונה

גרים בנס ציונה ורוצים להזמין לעצמכם חותמת? תוכלו באתרי האינטרנט ובאפליקציות השונות, למצוא חנויות של הזמנת חותמות בנס ציונה. בחנויות אלו, ניתן להזמין הדפסת פריטים

קרא עוד »
שלטים למועצת תלמידים

שלטים למועצת תלמידים

מועצת התלמידים, דואגת להווי ולתרבות בבית הספר. מטרת מועצת התלמידים, להפוך את בית הספר למקום טוב יותר, ויפה יותר. אחד מהכלים שבאמצעותם יכולה מועצת התלמידים

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)