עדן חותמות » שלטים לעיצוב הבית והעסק » עיצוב שלט לדלת הכניסה לבית

עיצוב שלט לדלת הכניסה לבית

הזמנת-ציוד-משרדי-אונליין

רוצים שלט מעוצב שיהיה תלוי על דלת הכניסה לבית? כדאי לכם לחשוב על סגנון העיצוב. ישנם סוגים שונים של חומרים המשמשים עבור עיצוב שלט לדלת הכניסה לבית.

האזינו לכתבה

אחד מסוגי החומרים המתאימים ביותר, הוא חומר העץ, הנותן תחושה טבעית. אפשר ליצור עיצובים שונים ומגוונים לשלט הכניסה לבית. נביא לכם מספר רעיונות.

עיצוב לשלט לדלת הכניסה לבית

ברכות על דלת הבית.

כאשר רוצים להפתיע לפני יום הולדת, שמים על הדלת "שלטים ליום הולדת". סגנון מיוחד של שילוט לדלת הבית- הוא שלטים שכתובים עליהם ברכות כמו: "אושר", "שמחה". כדאי להזמין שלט עץ כזה ללא צבע. אפשר לתת לילדים לצבוע את השלט.

לתת משמעות היתולית לבית.

סוג מקורי אחר של שלטים, הוא שלטים הנותנים "לבית" משמעות אחרת. יש את השלטים המתבססים על הסדרה המוכרת לנו: "הבית של פיסטוק". ישנם שלטים מצחיקים יותר, כמו "בית משוגעים".

צריבת תמונות על השלט לדלת.

אפשר לעצב שלט מיוחד לדלת הבית, באמצעות צריבת התמונות על שלט הדלת. תוכלו לצרוב תמונה שלכם כזוג, או תמונה של כל המשפחה. הצריבה מאפשרת הוספת סמיילים או איורים אחרים לשלט. צריבת התמונה, מתאימה יותר כאשר השלט הוא בגוון כסף. הצריבה נראית פחות יפה על גוון עץ.

עיצוב שלט לדלת כניסה

שלט העשוי מאותיות עץ.

מי אמר שחייבים דווקא שלט סטנדרטי? השפעת עיצובי השלטים לחנויות, חודרת גם אל עיצוב שלט לדלת הכניסה לבית. טרנד חדש עיצובי, הוא הכנת אותיות, והדבקתן על הדלת. אפשר לצבוע את אותיות השלט, וליצור עיצובים מגוונים. אפשר לצבוע את האותיות בצבע אחיד. לחילופין, אפשר לבחור צבע מיוחד לכל אות. כדאי לצבוע את האותיות בצבעים תוססים ועליזים.

שילוב של משטח שלט ואותיות בודדות- דרך אומנותית לעיצוב שלט מעץ, היא שהאותיות "משפחת" לא יהיו כתובות על השלט, אלא יוצמדו לשלט כאותיות בודדות. מתחת אליהן, יהיה השלט עם שם המשפחה.

מה היתרונות של שלט עץ בגוון הטבעי?

היתרון של שלט עץ בגוון הטבעי, הוא שאפשר ללכת לחנות חומרי יצירה, לקנות צבעים, ולצבוע את השלט. אפשר גם להוסיף ציורים יפים על השלט.

למי מתאים שלט לדלת הכניסה בגווני כסף או זהב?

שלט בצבע כסף לדלת הכניסה, מתאים למשפחות שאוהבים הסגנון אומנותי, אך אין להם זמן לצבוע ולעצב בעצמם את שלט העץ. מי שרוצים שלט כניסה לדלת הצבוע בגווני זהב, יכולים לקנות שלט עץ, ולצבוע את העץ בגווני זהב.

האם המחיר של שלט לכניסה לבית יכול להיות יקר?

דברים עולים כסף. יש שלטי עץ זולים, ויש שלטי עץ יקרים. נשווה זאת למוצר כמו חותמת. ישנם חותמות עם מחיר זול. אבל יכולה להיות מציאות של חותמת- מחיר יקר. ומדוע? כי בסיס החותמת יהיה עשוי מעץ מלא או מזהב. לכן, יכולים להיות שלטי עץ יקרים, שעליהם צרובה תמונה.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על שלט לדלת כניסה

הכנו מאמר שיפרט לכם כל מה שתרצו לדעת על שלט לדלת כניסה . יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שלט לדלת כניסה מפורט במאמר עצמו ככל שניתן, ותמיד תוכלו לחייג אלינו לטלפון 050-9595004 כדי לדעת יותר ולקבל הצעת מחיר מדוייקת.
כן. צוות האתר "עדן חותמות" מציע מגוון מוצרים לקהל הרחב וביניהם גם שלט לדלת כניסה . ניתן להזמין ישירות מהאתר שלנו או להתקשר לשירות הלקוחות לביצוע הזמנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על שלט לדלת כניסה שלח טופס או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

הזמנת חותמות בתל אביב

הזמנת חותמות בתל אביב

זהו לא סוד שהחותמת לעסק היא מצרך חשוב לכל בית עסק, ואפילו לעצמאיים מבינינו שרוצים להשאיר את החותם שלהם ולמתג את השירות שלהם. לצד כל

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)