עדן חותמות » שלטים לעיצוב הבית והעסק » מתי צריך להשתמש בשלטים לבניין

מתי צריך להשתמש בשלטים לבניין

הזמנת-ציוד-משרדי-אונליין

מתי צריך להשתמש בשלטים לבניין?

החוק בישראל מחייב כל בניין לשים שלט נגיש ומואר של המספר, כדי שהעוברים ושבים ידעו לזהות את הבניין. גם בתוך בניינים ציבוריים, חובה לשים שלטי הכוונה ברורים ונגישים.

האזינו לכתבה

במתחמים ציבורים המורכבים מבניינים רבים כמו בתי חולים או בסיסי צה"ל, חובה לשים שלטי הכוונה בין הבניינים.

חשוב לשים איורים על שלטי ההכוונה.

השאלה היא לא רק "מתי צריך להשתמש בשלטים לבניין", אלא גם "מה צריך להיות מצויר עליהם". בשלטי הכוונה בבניין, צריך שיהיו איורים. בשעת חירום, איורים אלו יעזרו מאוד. צריך שיהיה איור של חדר מדרגות, איור של כסא גלגלים, איור של שירותים, מעלית, ועוד.

שילוט בבסיסי צה"ל.

בסיסי צה"ל, הן כמו ערים בפני עצמן. מתחמים גדולים עם בניינים רבים. לכל בניין, יש ייעוד משלו. ייקח לדוגמא את בסיס חיל האוויר: יש בניין לכיתות הלימודים. יש בניין, מגורים. איך יידעו הנמצאים במתחם לאיזה בניין הם צריכים להגיע? באמצעות שילוט הכוונה מתאים, יידע כל עונד תג שם חיל האוויר, היכן ממוקם הבניין אילו הוא צריך להגיע. ואכן, המסתובב בבסיסי חייל האוויר השונים ובשאר בסיסי צה"ל, ייראה שלטי הכוונה בין הבניינים השונים.

יש דברים שהם רשות- אבל מומלצים ביותר.

עד היכן מגיעה רמת ההשקעה הנדרשת בהכנת שלטי הכוונה בבניינים ובקניונים. יש את החוק המחייב הצבת שלטי הכוונה, ובמיוחד אל יציאת החירום. אך החוק לא מציין כמה שלטי הכוונה יש להציב. ולכן, מומלץ לבעלי הבניינים או העסקים להגדיל ראש, ולהציב כמה שיותר שלטי הכוונה. באילו עוד תחומים קיים הכלל: רשות אבל מומלץ? עסק פטור לא חייב להכין לעצמו חותמת. אבל, הכנת חותמת עסק פטור, משפרת את התדמית העסקית של העסק, ולכן היא כן מומלצת.

אפשר להבליט עסק באמצעות שלט.

אז כשאנחנו שואלים מתי צריך להשתמש בשלטים לבניין, עלינו להבין שלפעמים פעולת החובה, הופכת להזדמנות עסקית. למשל: נקח לדוגמא עסק המוכר פרקר עטים. בפני עצמו, עסק זה לא תמיד יבלוט בשטח. הרי כשאנחנו מסתובבים ברחוב עם חנויות, לא תמיד אנחנו מחפשים דווקא עטים. אולם אם בעל העסק ישקיע, וישים שלט המורכב מאותיות תלת מימד זוהרות וציור תלת מימד של עט, הרי שהעסק יבלוט בשטח. פתאום כל מי שצריך עטים- ייכנס דווקא לעסק הזה.

מתי צריך שלט לבניין

האם כדאי להשקיע בהכנת שלט לבית?

כל משפחה שמה שלט בפתח הבית. לפעמים, יהיה עיצוב השלט פשוט ביותר. אולם, משפחות רבות, בוחרות לשים שלט כניסה לבית מעוצב. ואכן, ישנם עיצובים שונים ומגוונים לגמרי, של שלטי כניסה לבית. ישנם שלטים המעוצבים בסגנון אומנותי, עם עיטורים. ישנם שלטים דמויי חומר כסף, עליהם חורטים או מבליטים את השם. עיצוב שלטי העסקים חודר גם לעיצוב שלטי הבית. ולכן, ניתן לראות שלטים על בתי משפחות, המורכבות אך ורק מאותיות תלת מימד. לפעמים אותיות אלו יהיו בצבע אחיד, ולפעמים בצבעים מגוונים, ואף בצבעי מעבר.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על שלטים לבניין

הכנו מאמר שיפרט לכם כל מה שתרצו לדעת על שלטים לבניין. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שלטים לבניין מפורט במאמר עצמו ככל שניתן, ותמיד תוכלו לחייג אלינו לטלפון 050-9595004 כדי לדעת יותר ולקבל הצעת מחיר מדוייקת.
כן. צוות האתר "עדן חותמות" מציע מגוון מוצרים לקהל הרחב וביניהם גם שלטים לבניין. ניתן להזמין ישירות מהאתר שלנו או להתקשר לשירות הלקוחות לביצוע הזמנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על שלטים לבניין שלח טופס או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

עטים לפרסום העסק

עטים לפרסום העסק

אחד ממוצרי הפרסום הטובים ביותר לפרסום עסק, הוא עט. אבל כמובן, ישנם אמצעים וגימיקים אחרים בהם ניתן לפרסם את העסק. אפשר לפרסם עסק באמצעות יצירת

קרא עוד »
הזמנת חותמות בנתניה

הזמנת חותמות בנתניה

האם כל החברות הגדולות צמחו וקמו ביום אחד? רוב החברות הגדולות והידועות, התחילו כעסק קטן. פעמים רבות, הן נפתחו כעסק משפחתי. לאט לאט הן גדלו

קרא עוד »
תיקון מוצרי חשמל במשרד

תיקון מוצרי חשמל במשרד

מוצרי חשמל  בכל משרד יש מוצרי חשמל רבים אשר משמשים את העובדים לעבודות משרדיות שונות. כמו לדוגמה מחשבים נייחים, מחשבים ניידים, אייפדים, סורקים, מדפסות וגם

קרא עוד »
הכל על פתרונות דפוס לעסקים

הכל על פתרונות דפוס לעסקים

בכל הנוגע לפתרונות הדפסה לעסקים, יש מגוון רחב של אפשרויות לבחירה. מהדפסת ניירת, כרטיסי ביקור ועלונים, ועד לחומרי קידום מכירות כגון באנרים ומדבקות חלונות. מדפסות

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)