עדן חותמות » ציוד משרדי - חותמות » איך נבחר את החותמת המתאימה לעסק שלנו?

איך נבחר את החותמת המתאימה לעסק שלנו?

כשמקימים עסק, ישנן לא מעט פרוצדורות לסדר. אחת החשובות שבהן היא לאו דווקא הזמנת החותמת, אלא בחירת החותמת. זה נשמע אמנם משהו שולי ולא מאד משמעותי, אבל מדובר במשימה שמאד כדאי להשקיע בה מחשבה. החותמת שלכם היא הביטוי העצמי שלכם בתוך העסק, ובשמו. במילים אחרות, זהו אישור מטעם העסק שלכם על מסמכים שהוגשו אליו, ולכן מאד מומלץ לבחור בדגם עם שם ברור של העסק עם פריטים מזהים נוספים שלו. אז מהן האפשרויות שלכם לבחירת חותמת?

האזינו לכתבה

חותמת נוטריונית – להרגיש על הגובה

חותמת זו לא באמת תאשרר שמדובר במסמך שנחתם נוטריונית אם אתם אינכם נוטריונים, כי נדרשת גם חותמת של עורך דין שהינו גם נוטריון במקרה כזה. יחד עם זאת בעלי עסקים לא מעטים קונים חותמת נוטריונית כי זה נחמד שישנה תבליט אדומה על המסמך. מדובר בקפיץ עם ידית ענקית שנשמטת כלפי מטה על המסמך וחותמת עליו בעוצמה.

הכירו את החותמת הוותיקה ביותר בעולם העסקי – חותמת הגומי

חותמת זו ניחנת בעיצוב קלאסי עם ידית בעלת תבליטים ותחריטים בצורה אנכית. החותמת עצמה נמצאת מתחתיה בצורת דיסקית או מלבן, תלוי במה בוחרים. הדיו של אותה חותמת מוזן מקופסת דיו זעירה בצורה של אותה חותמת. יש לטבול בה את החותמת ואז לחתום. החיסרון של חותמת גומי הוא שמדובר במוצר קשה לנשיאה כי יש לשאת גם את קופסת הדיו וגם את החותמת. לעתים, מכסה קופסת הדיו עשוי להיפתח ולגרום למריחה בתוך התיק או השקית בה נושאים אותה, ולכן היא כדאית במיוחד אם מדובר בשימוש שאינו נייד, בתוך משרד בדרך קבע.

חותמת קפיץ – החותמת המודרנית בה משתמשים יותר מכל

חותמת קפיץ היא החותמת שידועה לכולנו. ניתן לבחור בין 2 דגמי קפיץ: חותמת מלבנית וחותמת עגולה. חותמת קפיץ מלבנית מאד נדיבה בנפח שלה ומאפשרת להטביע עליו גם את הלוגו, גם את שם העסק, גם אצת מספר ה- ח.פ או הזהות של בעליו ואפילו טלפון וכתובת. ניתן לחילופין להשתמש רק בחלק מהפרטים ובתמורה וקבל את הזכות שהחותמת תוטבע עם פונטים גדולים. תלוי מה הכי חשוב לכם. בחותמת עגולה מדובר בעיגול דיסקית קטן משמעותית שיש בו מקום בדרך כלל רק לשם העסק, לוגו תמונה קטן שמייצג אותו ואולי עוד איזהשהו פרט.

איך נבחר את החותמת המתאימה לעסק שלנו

חותמת כיס – החותמת שמיועדת לנשיאה בכיס

החותמת הזו נשארת סגורה כל זמן שלא משתמשים בה ולכן אינה חושפת את המשתמש ללכלוך תיקו, כיסו או דש בגדיו. היא מיועדת לנשיאה בכיס גם בשל ההגנה מפני הכתמת הדיו וגם בשל כך שמדובר בחותמת קלת משקל וקטנה באופן פיזי. בדומה לחותמת הדיסקית הקפיצית, היא מאפשרת להטביע רק את שמו של בית העסק, לוגו ופריט נוסף לבחירתכם.

חותמת תאריך לשינוי תאריך באמצעות סיבוב של זיזים

חותמת זו מגיעה עם זיזים שכל אחד מהם מייצג פרט בתאריך: חלק ממספר של שנה, חלק ממספר של יום וחלק ממספר של חודש. ניתן להזיז את הזיזים השונים ולחתום שזהו התאריך של היום. ניתן להרכיב עבורכם חותמת תאריך שיש בה חלק קבוע בו מוטמע הלוגו או השם של בית העסק.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על בחירת חותמת מתאימה לעסק

הכנו מאמר שיפרט לכם כל מה שתרצו לדעת על בחירת חותמת מתאימה לעסק. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של בחירת חותמת מתאימה לעסק מפורט במאמר עצמו ככל שניתן, ותמיד תוכלו לחייג אלינו לטלפון 050-9595004 כדי לדעת יותר ולקבל הצעת מחיר מדוייקת.
כן. צוות האתר "עדן חותמות" מציע מגוון מוצרים לקהל הרחב וביניהם גם בחירת חותמת מתאימה לעסק. ניתן להזמין ישירות מהאתר שלנו או להתקשר לשירות הלקוחות לביצוע הזמנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על בחירת חותמת מתאימה לעסק שלח טופס או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

שלטים בחולון

שלטים בחולון

תושבי חולון אוהבים ללכת לבריכות. ואכן, יש בחולון בריכות איכותיות ביותר. חשוב מאוד לשמור על הבטיחות והנוחות של הרוחצים. אחת מהדרכים לכך, היא באמצעות שלטי

קרא עוד »
שלטים תל אביב

שלטים תל אביב

בעיר תל אביב, יש קניונים ומגדלי משרדים רבים. המגדלים המפורסמים ביותר, הם מגדלי עזריאלי. חנויות שלטים בתל אביב, עובדות שעות רבות בשביל לייצר שלטים למגדלים

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)