עדן חותמות » ציוד משרדי - חותמות » האם כל עסק חייב חותמת?

האם כל עסק חייב חותמת?

הזמנת-ציוד-משרדי-אונליין

כל עסק חייב כיום לוגו ומיתוג. עסק לא ממותג, לא נחשב רציני בעיני ציבור הצרכנים. ולכן, כל בעל עסק משקיע במוצרי מיתוג. אחד ממוצרי המיתוג הללו, הוא חותמת.

האזינו לכתבה

מה הקשר בין מיתוג לבין חותמת? אפשר כיום, לצרוב את לוגו העסק על החותמות. ולכן, חותמת לעסק, יכולה לשמש כאמצעי מיתוג נוסף עבור העסק.

האם כל עסק חייב חותמת

כל מסמך שיוצא מהעסק צריך חותמת.

ישנם עסקים שלא מוציאים מסמכים, למעט חשבוניות וקבלות. אולם ישנם בעלי עסקים שמוציאים מסמכים, ומסמכי הזמנות סחורה ועבודה. האם כל עסק חייב חותמת? על מסמכים רשמיים של העסק, להיות חתומים בחותמת. ללא חתימה, אין שום משמעות משפטית למסמך. כאשר יש סכסוך משפטי סביב מסמכים שיצאו מבית העסק, בית המשפט יתייחס אך ורק למסמכים חתומים בלבד.

צורות נפוצות לחותמת לוגו ישנם צורות שונות לחותמת בה צרוב הלוגו של העסק. הצורה הנפוצה והמומלצת ביותר- היא צורת עיגול. אולם ישנם חותמות בהם הגבול הוא צורת משולש, או מלבן.

יש כללים שהם בלתי רשמיים.

כל אדם וכל עסק צריך להנכיח את עצמו. כיום כל עסק צריך לוגו כדי לקבל משמעות וחשיבות. אין חוק המחייב לשים שלט עץ לבית. אולם משפחות  רבות ייבחרו לשים דווקא שלט מעץ על הבית, כדי להרגיש מיוחדים. לכן, מומלץ לכל בעל עסק לפתח לעצמו חותמת ממותגת. כאשר לקוח מקבל חשבונית חתומה בחותמת ממותגת, הוא יעריך יותר את העסק. גם ספקים שיקבלו ניירת ממותגת מבעל העסק, ושבניירת תהיה חותמת עם לוגו- יעריכו יותר את העסק, וירצו להמשיך לקיים עם בעל העסק קשרי עבודה.

האם כ ל עסק חייב חותמת

אילו בעלי עסקים מחויבים בחותמת?

רואי חשבון ועורכי דין, מחויבים להזמין לעצמם חותמת. כל מכתב רשמי שיוצא ממשרד רואי חשבון או עורכי דין, חייב להיות חתום בחותמת. אולם, גם אם יש באותו משרד מספר שותפים, לכל אחד מהם חייב להיות חותמת אישית. לכן, במשרד של עורכי דין, יהיה לכל אחד חותמת עם השם הפרטי, שתכלול את המילה: ושות'. כך גם במשרד רואי חשבון- לכל אחד מהשותפים יש חותמת עם השם הפרטי.

חותמת רופא גם רופאים מחויבים לחתום בחותמת רופא על המסמכים הרפואיים. מרשם ללא חותמת רופא, לא יתקבל בבית המרקחת. כל רופא חייבת חותמת רשמית עם שמו המלא. אולם רופאי ילדים, יכולים להוסיף חותמת מיוחדת, שבה יש איחולי רפואה שלמה.

מהי חותמת נוטריון?

חותמת נוטריון- היא חותמת של עורך דין מוסמך. כדי להיות "נוטריון", על עורך הדין לצבור 10 שנים של עבודה בארץ, ובנוסף- עליו להיות חבר בלשכת עורכי הדין בישראל. ישנם מסמכים שאינם קבילים ללא אישור נוטריון. מסמכים מתורגמים, צריכים להיות חתומים בחותמת נוטריון. גם צוואות, צריכות להיות חתומות בחותמת נוטריון, כדי שיהיו קבילות משפטית. גם הסכמי ממון, צריכים להיות חתומים בחותמת נוטריון.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על חותמת לעסק

הכנו מאמר שיפרט לכם כל מה שתרצו לדעת על חותמת לעסק. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של חותמת לעסק מפורט במאמר עצמו ככל שניתן, ותמיד תוכלו לחייג אלינו לטלפון 050-9595004 כדי לדעת יותר ולקבל הצעת מחיר מדוייקת.
כן. צוות האתר "עדן חותמות" מציע מגוון מוצרים לקהל הרחב וביניהם גם חותמת לעסק. ניתן להזמין ישירות מהאתר שלנו או להתקשר לשירות הלקוחות לביצוע הזמנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על חותמת לעסק שלח טופס או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

שבלונות לקפה

שבלונות לקפה

לשוחרי הקפה אבל גם ליצירתיים שביניכם. לאוהבי האירוח ואוהבי הפינוקים. למבוגרים וגם לקטנטנים – שבלונות לקפה הן המוצר היצירתי והמושקע ביותר למטבח ולאירוח, שמאפשר לכם

קרא עוד »
הזמנת חותמות בכפר סבא

הזמנת חותמות בכפר סבא

בגוש דן אפשר למצוא הרבה יוקרה. מגדלים יוקרתיים עם משרדים מפוארים. מגדלי מגורים עם בתים יוקרתיים. אחד מסוגי העסקים שניתן לחוש בו את הציבור המכובד

קרא עוד »
תיקון מוצרי חשמל במשרד

תיקון מוצרי חשמל במשרד

מוצרי חשמל  בכל משרד יש מוצרי חשמל רבים אשר משמשים את העובדים לעבודות משרדיות שונות. כמו לדוגמה מחשבים נייחים, מחשבים ניידים, אייפדים, סורקים, מדפסות וגם

קרא עוד »
שבלונות באנגלית

שבלונות באנגלית

רוצים לכתוב על אריזה, להעביר מסר או לכתוב את שמכם בשפה האנגלית? תוכלו לעשות זאת בדרך המושלמת באמצעות שבלונה. שבלונות באנגלית משמשות למטרות רבות, כשהרעיון

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)