עדן חותמות » ציוד משרדי - חותמות » הזמנת חותמות בחולון

הזמנת חותמות בחולון

הזמנת-ציוד-משרדי-אונליין

טכנולוגיות החריטה והייצור, מאפשרים לנו להיות מדויקים בהזמנה. פעם היו מבצעים הדפסה וייצור של מוצרים רק כאשר הייתה מתקבלת הזמנת ייצור בכמות גבוהה.

האזינו לכתבה

כיום, מטפלים בהזמנות יותר קטנות. למשל: חנות של הזמנת חותמות בחולון, תדפיס לכם בכמויות קטנות, ולפעמים רק חותמת אחת. כמובן, שהמחיר של חותמת בודדת מודפסת ומעוצבת באופן אישי, יהיה גבוה יותר. במאמר, נביא דוגמאות שונות של מוצרים בהזמנה אישית.

הזמנת חותמות בחולון

דוגמא לחותמת בהזמנה אישית.

ישנם סוגים מגוונים של חותמות שניתן להזמין לפי בקשה אישית. חותמת מיוחדת שיש צורך להזמין באופן אישי, היא חותמת רופא. ללא חותמת זו-לא יכובדו מרשמים, והפניות למיון לא יקבלו החזר. כל מסמך רפואי רשמי, צריך להיות עם חותמת של הרופא.

עטים בהזמנה אישית.

אמנם יש מפעל שלם המייצר עטים, אך הלקוח לא מחויב להזמין כמות גדולה של עטים. מספיק להזמין עט אחד ולחרוט עליו. פעמים רבות, מזמינים המעסיקים הדפסה על עטים בכמות קטנה, ומחלקים לעובדים. מהי הכמות? תלוי בגודל העסק. לפעמים תהיה זו חברה של עשרות עובדים, ולפעמים תהיה זו חברה של מאות עובדים.

התעשייה בשירות מערכת החינוך.

עולם התעשייה לא רק משרת את החנויות. אפשר לרתום את יכולות הייצור הטכנולוגיים גם אל מערכת החינוך. למשל: יכולים מורים ומורות לפנות אל חנות הזמנת חותמות בחולון, ולהזמין לעצמם חותמות המעודדות מוטיבציה של התלמידים. כל תלמיד ירצה לקבל בסוף המבחן חותמת שכתוב בה: "הצלחת", "כל הכבוד", "יישר כח", "עלה והצלח"!

הזמנת חותמות בחולון

צריבת תמונות על מנורות לילה.

ניתן כיום לצרוב ולהדפיס בקלות תמונות שלנו על מוצרים. למשל: הדפסה של תמונות בני המשפחה על שלט לבית מעץ. דוגמא נוספת לכך- היא צריבת תמונות על מנורות לילה. אחת מהצורות המקוריות ביותר למנורות לילה- היא צורת הירח. ניתן לרכוש מנורות לילה בצורה ובטקסטורה של ירח, ולצרוב עליה את התמונות שלנו, או של היקרים שלנו.

עולם ההדפסה בתלת מימד.

מכונות ההדפסה בתלת מימד- מאפשרות לכל אחד להכין מוצר אישי. ישנם עטים המדפיסים בתלת מימד. מחירם אינו יקר. אפשר ליצור דגמים קטנים בעט. אפשר לצייר בעט ציורים בתלת מימד. יש לכם יותר תקציב? פעם היה צריך לקחת משכנתא כדי לקנות מדפסת תלת מימד ביתית. כיום, אפשר למצוא מדפסות תלת מימד ביתיות, במחיר של פחות מ1,000 ₪. במדפסות אלו תוכלו להדפיס לכם צעצועים ומזכרות שונות, באמצעות קבצים שתיצרו לעצמכם באמצעות תוכנות לעיצוב תלת מימד חינמיות.

מפיקים כנסים? אחת מההכנות שיש לבצע במהלך ארגון הכנס, היא הכנת תגים עם שמות למשתתפים. אם אתם רוצים ליצור תגי שם לכנסים– מחיר גבוה ייחסך לכם אם תקנו את התגים, ותדפיסו עליהם את האותיות במדפסת תלת מימד.

רוצים להרכיב לבד את החותמת?

טכנולוגיות הייצור של החותמות, מאפשרות להזמין מחנות הזמנת חותמות בחולון, סט אותיות אותם תרכיבו על החותמת. בכל פעם תוכלו להסיר את האותיות מהחותמת, ולהרכיב מחדש אותיות אחרות. כך, תוכלו בכל פעם ליצור חותמת לכל אחד מבני המשפחה.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על חותמות בחולון

הכנו מאמר שיפרט לכם כל מה שתרצו לדעת על חותמות בחולון. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של חותמות בחולון מפורט במאמר עצמו ככל שניתן, ותמיד תוכלו לחייג אלינו לטלפון 050-9595004 כדי לדעת יותר ולקבל הצעת מחיר מדוייקת.
כן. צוות האתר "עדן חותמות" מציע מגוון מוצרים לקהל הרחב וביניהם גם חותמות בחולון. ניתן להזמין ישירות מהאתר שלנו או להתקשר לשירות הלקוחות לביצוע הזמנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על חותמות בחולון שלח טופס או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

תיקון מוצרי חשמל במשרד

תיקון מוצרי חשמל במשרד

מוצרי חשמל  בכל משרד יש מוצרי חשמל רבים אשר משמשים את העובדים לעבודות משרדיות שונות. כמו לדוגמה מחשבים נייחים, מחשבים ניידים, אייפדים, סורקים, מדפסות וגם

קרא עוד »
הזמנת חותמות בעפולה

הזמנת חותמות בעפולה

עפולה היא עיר מרכזית הצפון, אך גם משמשת בירת התושבים שאינם במעמד הגבוה. אולם, תושבי עפולה עדיין במצב כלכלי טוב יותר מערים אחרות בצפון, כמו

קרא עוד »
שבלונות לקפה

שבלונות לקפה

לשוחרי הקפה אבל גם ליצירתיים שביניכם. לאוהבי האירוח ואוהבי הפינוקים. למבוגרים וגם לקטנטנים – שבלונות לקפה הן המוצר היצירתי והמושקע ביותר למטבח ולאירוח, שמאפשר לכם

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)