עדן חותמות » שלטים לעיצוב הבית והעסק » הכל על שילוט פנים למשרד

הכל על שילוט פנים למשרד

הזמנת-ציוד-משרדי-אונליין

על שילוט פנים למשרד

על דלת של כל משרד יש שלט מכובד. בדרך כלל השלט יהיה בגוון זהב עם כיתוב שחור. במשרדים אחרים, יעדיפו להשקיע ולצרוב כיתוב לבן על שלט זכוכית, או להסתפק בשלט לבן פשוט, שמעליו יש כיתוב שחור. אולם, גם בתוך המשרד יש שלטים. מה יכלול שילוט פנים למשרד? יהיו שלטים של שירותים, ופינת קפה. אם יש נגישות לנכים במשרד, יהיו שלטי הכוונה מתאימים.

האזינו לכתבה
שילוט פנים למשרד

האם המשרד הוא של אדם אחד, או משרד משותף?

יש משרדים השייכים לאדם אחד. ייתכן ויהיו בו צוות של מזכירות. אך במשרד יהיה בעל שליטה אחד, המחלק את המשכורות. לעומת זאת, ישנם משרדים של מספר שותפים. למשל: רואי חשבון המתחלקים יחדיו במשרד אחד משותף, או כמה עורכי דין שחברו יחדיו למשרד אחד. איך מעצבים שילוט פנים למשרד משותף? יש צורך לשים במשרד זה שלטי הכוונה פנימיים אל אנשי המקצוע השונים. וכמובן, חשוב לשים שלט על דלת החדר של כל אחד מהשותפים.

חשוב לשמור במשרד על הסדר והניקיון.

משרד רשמי ומכובד, הוא משרד נקי, ושנשמר בו השקט. לכן חשוב מאוד לשים פחי אשפה קטנים בתוך המשרד, ולשים שלט עם ציור של אדם המשליך לתוך פח אשפה. כדאי גם לשים במשרד שלטים עם הכיתוב "נא לשמור על ניקיון", "נא לשמור על שקט". ישנם שלטים המשלבים את 2 הערכים, בהם כתוב: "נא לשמור על הסדר והניקיון". בתוך השירותים במשרד, כדאי לשים שלט שבו יהיה ציור של פח, ובו יהיה כתוב "שמור על ניקיון". נא לזרוק את האשפה לפח.

הכל על שילוט פנים למשרד

מהם הצבעים הנפוצים של שילוט פנים בתוך המשרד?

שילוט פנים בתוך המשרד, שונה מאוד משלטי חוץ לעסקים. העיצוב המודרני ביותר של שלטים לעסקים, הוא עיצוב זוהר ונוצץ, וכולל לרוב שימוש בתאורת לד. לעומת זאת, עיצוב של שילוט פנים למשרד, הינו עיצוב פשוט מאוד. השלטים עם המלל, יהיו בצבע לבן, והכיתוב עליהם יהיה כחול או שחור. עיצוב של שלטי הכוונה, יהיה לרוב רקע כחול, עם ציורים בצבע לבן. השלטים צריכים להיות ברורים. התפקידים של השילוט בחיינו, הוא הסבר והכוונה. השלטים עוזרים לנו להבין היכן אנו נמצאים, מה נמצא סביבנו, איך להגיע ממקום למקום, ואיזה שירות נמצא בסביבה שלנו.

אילו שלטים יהיו בחנייה של המשרד?

היכן ממוקמת החנייה של המשרד? לפעמים, החנייה תהיה ברחוב  ליד המדרכה. לפעמים, יהיה אזור חנייה פרטי השייך למשרד. כאשר המשרד נמצא בתוך מגדל משרדים, החנייה תהיה בחניון בתוך הבניין. בדרך כלל, יהיו כמה קומות חנייה, וכניסה ויציאה. בתוך החניון, יש שילוט ברור מאוד. יש שלט הסבר בכניסה לחנייה, ובו כתובות הוראות כיצד מתנהל החניון, ומהם הכללים במקום. בחניון יש שלטים ברורים מאוד המראים כיצד להגיע בהליכה רגלית אל המעלית והמדרגות.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על שילוט פנים למשרד

הכנו מאמר שיפרט לכם כל מה שתרצו לדעת על שילוט פנים למשרד . יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שילוט פנים למשרד מפורט במאמר עצמו ככל שניתן, ותמיד תוכלו לחייג אלינו לטלפון 050-9595004 כדי לדעת יותר ולקבל הצעת מחיר מדוייקת.
כן. צוות האתר "עדן חותמות" מציע מגוון מוצרים לקהל הרחב וביניהם גם שילוט פנים למשרד . ניתן להזמין ישירות מהאתר שלנו או להתקשר לשירות הלקוחות לביצוע הזמנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על שילוט פנים למשרד שלח טופס או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

חשיבות של שלטים למשרד

חשיבות של שלטים למשרד

כל אחד רוצה ליצור לעצמו מוצרי מותג. אין דווקא הכוונה ביצירת לוגו ומוצרי מיתוג. הכוונה היא ביצירת מוצרים מקוריים עם השם של המותג. כל אחד

קרא עוד »
עטים לפרסום העסק

עטים לפרסום העסק

אחד ממוצרי הפרסום הטובים ביותר לפרסום עסק, הוא עט. אבל כמובן, ישנם אמצעים וגימיקים אחרים בהם ניתן לפרסם את העסק. אפשר לפרסם עסק באמצעות יצירת

קרא עוד »
תגי שם לחיות מחמד

תגי שם לחיות מחמד

אילו חיות אנו נגדל בבית? לרוב, החיות שיגורו אתנו בבית, יהיו כלבים וחתולים. אמנם, ישנם משפחות שיגדלו אפרוחים, תרנגולים, ואפילו רפת פרות או דיר עיזים.

קרא עוד »
שלטים מצחיקים לשירותים

שלטים מצחיקים לשירותים

איזה שלט הייתם רוצים להציב בכניסה לשירותים? אתם יכולים להציב כמובן את השלטים הסטנדרטים, שאנו מכירים מתחום שילוט לבניין ציבורי. אבל, בתוך הבית הפרטי שלנו,

קרא עוד »
היכן למצוא שלטים ברמת גן

היכן למצוא שלטים ברמת גן ?

העיר רמת גן, הינה אחת מהערים המפותחות ביותר בארץ. בעיר יש מגדלי משרדים מרשימים, קניונים גדולים, ופעילות תוססת. בורסת היהלומים נמצאת בעיר רמת גן. עיר

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)