עדן חותמות » שלטים לעיצוב הבית והעסק » סוגים שונים של שילוט בטיחות

סוגים שונים של שילוט בטיחות

הזמנת-ציוד-משרדי-אונליין

החוק מחייב את המועצות המקומיות לשים שילוט בטיחות. בכל בניין ציבורי ופרטי, צריך להיות שילוט הכוונה אל הבניין, ואל ברזי כיבוי אש. מובן, חשוב שבכל בניין יהיו שלטי הכוונה אל המרחב המוגן.

האזינו לכתבה

כמובן- חשוב שיהיו שלטים המכוונים אל המקלט. אולם, בכל קומה יש מרחב מוגן, ולכן בכל קומה יש לשים שלט המכוונת אל המרחב המוגן שבתוך הקומה.

סוגים שונים של שילוט בטיחות

שילוט הגנה בבניין מפני שריפה.

בכל מבנה ציבורי, חובה לשים שילוט מתאים להכוונה וסיוע בעת שריפה. מומלץ לבעלי הבניינים להגדיל ראש, ולשים בכל קומה שלט עם הוראות ברורות, כיצד לנהוג בשעת שריפה, ושלט נוסף עם הסבר כיצד לתת טיפול ראשוני לכוויות הנוצרות משריפה. כמובן, חשוב שיהיו בבניין שלטי הכוונה אל חדר המדרגות. כדי שיהיה ניתן לאתר את ציוד הכיבוי והחילוץ, חשוב לשים שלטי מאירי עיניים ליד ברזי הכיבוי.

מהן דלתות אש? במבנים ציבוריים, ישנם בכל קומה דלתות מיוחדות, הקרויות "דלתות אש". תפקידן הוא למנוע יציאה של הלהבות והעשן בשעת שריפה. כאשר אנשים נמלטים מהבניין בשעת שריפה, חשוב שיידעו לא להתקרב אל דלתות האש, משום שהן ייסגרו בשעת שריפה. ולכן, על הדלתות הללו יש שלט "דלתות אש". בנוסף, מומלץ לשים על דלתות האש, שלט הסבר מתאים, ולשים בקומת הכניסה לבניין שלט המסביר שבבניין זה, ישנם דלתות אש.

שלטי אזהרה בכניסה לחדרי חשמל.

בכל בניין חדיש, ישנם אזורים עם ארונות חשמל. הכניסה אל חדרים אלו, הינה לכבאים בלבד. כדי שלא יקרה אסון בו יכנסו אחרים בטעות לחדר זה ויתחשמלו, חשוב לשים שלט אזהרה מתאים בדלת. במצב בו אין שלט אזהרה על דלת חדר חשמל, ובטעות נכנס משהו ומתחשמל- הרי שאפשר להרשיע את בעל הבניין בעבירה פלילית.

סוגים שונים של שילוט בטיחות

שלטי אזהרה של גז.

גז משמש אותנו לחימום ובישול. אולם כאשר הגז דולף- נוצרת סכנה לשוהים בבניין. חשוב מאוד לשים שלט אזהרה על צובר הגז. כאשר יש דליפה של גז- מומלץ להפסיק את זרימת הגז בבניין, כדי למנוע התפוצצות בלוני גז והתלקחות. לכן, חשוב מאוד לשים מעל ברז הגז שלט מתאים. אם בבניין יש חדר עם בלוני גז, חשוב לשים שלט אזהרה מתאים על דלת החדר.

שילוט בטיחות בשטח בנייה.

על כל קבלן, להציב בשטח הבנייה שילוט בטיחות מתאים. כמובן, חובה לשים צמוד לאתר הבנייה שלט גדול שיהיה כתוב עליו "כאן בונים". ליד פתח הכניסה אל אתר הבנייה, חובה לשים שלט שעליו יהיה כתוב אזהרה מפני רכבים חוצים. כאשר יש אזור להולכי רגל שנחסם בגלל הבנייה, חובה לשים שלט צהוב גדול עליו כתוב "אין מעבר". כאשר המדרכה חסומה בגלל הבנייה, יש לשים שלטי הכוונה אל המדרכה ממול.

שילוט בטיחות בעבודות לילה- לפעמים, מבצע הקבלן עבודות לילה. לכן, בשעות הלילה, על הקבלן להציב שלטים דיגיטליים מתאימים, המסבירים שכאן בונים.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על שילוט בטיחות

הכנו מאמר שיפרט לכם כל מה שתרצו לדעת על שילוט בטיחות. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שילוט בטיחות מפורט במאמר עצמו ככל שניתן, ותמיד תוכלו לחייג אלינו לטלפון 050-9595004 כדי לדעת יותר ולקבל הצעת מחיר מדוייקת.
כן. צוות האתר "עדן חותמות" מציע מגוון מוצרים לקהל הרחב וביניהם גם שילוט בטיחות. ניתן להזמין ישירות מהאתר שלנו או להתקשר לשירות הלקוחות לביצוע הזמנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על שילוט בטיחות שלח טופס או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

עטים לפרסום העסק

עטים לפרסום העסק

אחד ממוצרי הפרסום הטובים ביותר לפרסום עסק, הוא עט. אבל כמובן, ישנם אמצעים וגימיקים אחרים בהם ניתן לפרסם את העסק. אפשר לפרסם עסק באמצעות יצירת

קרא עוד »
למה כדאי למתג ציוד משרדי

למה כדאי למתג ציוד משרדי?

אנשים רבים עשויים לתהות מדוע עסקים מקדישים זמן והשקעה במיתוג הציוד המשרדי שלהם. הרי ברור שהציוד העסקי נמצא בתוך העסק. לא כדאי יותר שתקציב השיווק

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)