עדן חותמות » שלטים לעיצוב הבית והעסק » למה לשים שלטי נגישות בעסק?

למה לשים שלטי נגישות בעסק?

הזמנת-ציוד-משרדי-אונליין

החוק בישראל, מקפיד מאוד על הנגשת המרחב הציבורי עבור נכים. כמובן, אין ספק שכל עסק הרוצה ליצור תנאי נגישות, צריך להשקיע בכך זמן תכנון, וכסף.

האזינו לכתבה

אין מדובר בהליך פשוט, כמו למשל התהליך הקצר של הזמנת חותמת עורך דין. חשוב כמובן שבעל העסק ישקיע וירכוש קופה נגישה, שולחנות נגישים. כמובן, מומלץ שיהיה בבית העסק שירותים נגישים. וכדי שיהיה יותר קל להגיע עם כיסא גלגלים לבית העסק, מומלץ לדאוג להקצאת חניה לנכים ליד בית העסק.

למה לשים שלטי נגישות בעסק

חשוב להקצות בחניונים חניות נגישות.

בכל חניון, מומלץ להקצות חניות נגישות. את החניות המיועדות לרכבים של נכים, מסמנים בתמרור מיוחד. בעלעסק שרוצה לתת שיוון זכויות לבעלי מוגבלויות,צריךלארגן חניות עבור נכים ליד בית העסק שלו. אם אין לו חניות לנכים- מומלץ לו לבקש מהעירייה או הרשות המקומית שתקצה חניות עבור מוגבלים בתנועה הבאים אל בית העסק. ליד כל חניה מונגשת, יש לשים שלט מתאים. אם יש יותר מחניה מונגשת אחת- שמים שלטים לפי מספר החניות המונגשות.

מומלץ לעסקים בתחום ההסעדה לשים שירותים נגישים.

כל אדם נכה הוא עולם מיוחד, בעל תכונות ייחודיות. גם לציבור הנכים מגיע את הזכות לאכול בפיצריות, בתי קפה ומסעדות. לכן, מומלץ לכל בעל עסק בתחום ההסעדה, לשים שירותי נכים. כדי שהמוגבלים בתנועה יידעו היכן נמצאים השירותים הנגישים, מומלץ לשים שלט מתאים צמוד לדלת השירותים. אם לבית העסק יש שטח גדול ורחב, מומלץ לשים שלטי הכוונה עליהם מצויירים חיצים, והסימון של שירותי נכים, עם כיתוב של מספר הקומה. לא תמיד יש בבית העסק מקום גם לשירותי נכים, וגם לשירותים רגילים. לכן, יהיה רק שירותים אחד מונגש. במקרה זה, שמים על הדלת שלט עם ציור של איש ואישה, והסמל של שירותי הנכים.

למה לשים שלטי נגישות בעסק

איך כדאי לעצב את שירותי הנכים? מקובל לשים שלטים מעוצבים לדלת כניסה, אך לא לשירותי נכים. לכן, אין צורך לשים שלט מעוצב על הדלת. אולם, כדאי להשקיע בעיצוב הפנים של שירותי הנכים. מומלץ לקנות כיור בוטיק מושקע ויפה. אפשר לחפות את הקיר באבני פסיפס, או למצוא חיפויים אומנותיים אחרים, שייתנו מראה יפה לשירותי הנכים.

אתר אינטרנט- הנגשת העסק לכלל האזרחים בארץ ובעולם.

מי אמר שחייבים להנגיש את העסק אך ורק עבור נכים? כאשר בעל עסק מקים אתר אינטרנט, הוא מנגיש את העסק לכלל הגולשים ברשת האינטרנט. אין ספק שגלישה ודפדוף באתר האינטרנט, קלה יותר עבור מוגבלים בתנועה. הגולשים יכולים לבחור מוצר, לשלם עליו, ולקבל את המוצר עד הבית במשלוח. למשל- גולש המוגבל בתנועה, יכול דרך האינטרנט הזמנת חותמת עורך דין, ולקבל את המשלוח עד הבית. אולם, משרד התקשורת קבע כללים ברורים כיצד מנגישים את אתרי האינטרנט, עבור כבדי ראייה ושמיעה.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על שלטי נגישות בעסק

הכנו מאמר שיפרט לכם כל מה שתרצו לדעת על שלטי נגישות בעסק. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שלטי נגישות בעסק מפורט במאמר עצמו ככל שניתן, ותמיד תוכלו לחייג אלינו לטלפון 050-9595004 כדי לדעת יותר ולקבל הצעת מחיר מדוייקת.
כן. צוות האתר "עדן חותמות" מציע מגוון מוצרים לקהל הרחב וביניהם גם שלטי נגישות בעסק. ניתן להזמין ישירות מהאתר שלנו או להתקשר לשירות הלקוחות לביצוע הזמנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על שלטי נגישות בעסק שלח טופס או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

הכל על פתרונות דפוס לעסקים

הכל על פתרונות דפוס לעסקים

בכל הנוגע לפתרונות הדפסה לעסקים, יש מגוון רחב של אפשרויות לבחירה. מהדפסת ניירת, כרטיסי ביקור ועלונים, ועד לחומרי קידום מכירות כגון באנרים ומדבקות חלונות. מדפסות

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)