עדן חותמות » שלטים לעיצוב הבית והעסק » טיפים לבחירת שלט לעסק

טיפים לבחירת שלט לעסק

הזמנת-ציוד-משרדי-אונליין

כדאי להשקיע מאמץ בבחירת השלט של העסק.

האזינו לכתבה

העוברים ושבים ברחוב ייראו את השלט, ויידעו שהעסק קיים. כאשר מדובר בחנות פיזית המוכרת מוצרים- חשוב מאוד לשים שלט בולט. על מנת לסייע לכם בתכנון השלט, נביא לכם טיפים לבחירת שלט לעסק.

העסק פעיל בשעות הלילה? הזמינו שלט עם נורות לד!

האם שעות הפעילות העיקריות של העסק הם בלילה? אם כן, שלט העסק צריך להיות בולט דווקא בלילה. לכן, חשוב שיהיו בשלט נורות לד. אם העסק פועל גם ביום, אפשר להזמין ממפעל שלטים תל אביב, שלט העשוי מאותיות תלת מימד ונורות לד. כך הנורות כביות ביום, אך אותיות השלט בולטות, ובלילה זוהרות נורות הלד שבאותיות.

שימו שלטי הכוונה ברחוב של העסק.

פעמים רבות מגיעים לקוחות אל בית העסק. אך לא מוצאים היכן העסק ממוקם ברחוב של העסק. כדי למנוע עוגמת נפש מהלקוחות, מומלץ לשים שלטי הכוונה ברחוב. למשל: נקח עסק דמיוני בשם "תג לכלב"- המוכר תגי שם לכלבים. מעל דלת העסק יש שלט מעוצב. אך כדי להגיע לבית העסק, מפוזרים ברחוב שלטי הכוונה אל בית העסק "תג לכלב".

מאיזה חומר יש לייצר את השלט לעסק?

כיוון שהשלט לעסק נמצא בחוץ, יש לייצר את השלט בחומר העמיד ביותר. החומר המומלץ ביותר לייצור שלטים מאלומיניום. למשל: שלט של עסק המוכר עטים יוקרתיים, מומלץ שיהיה עשוי עם אותיות מאלומיניום. אם השלט נמצא בתוך שטח סגור, אפשר בהחלט לחסוך כסף, ולהדביק שלט כטפט על זכוכית. אם השלט מעוצב כאותיות תלויות על תקרת הבניין, יתמכו באותיות עמודי ברזל.

טיפים לבחירת שלט לעסק

מהו גודל השלט?

כאשר בוחרים את גודל השלט, צריך מצד אחד לדאוג שהשלט יבלוט בשטח, אך מצד שני שהגודל יתאים למקום. למשל: ברחוב לא מתאים לשים שלטים רחבים מדי. אולם בקניון, מומלץ לשים שלטים רחבים ככל הניתן. שלט יכול ליצור לחנות חדשה ולא מוכרת, תדמית של מותג.

מומלץ ששלט העסק יזכיר את כרטיס הביקור.

כדאי להשקיע בעיצוב שלט העסק, באופן כזה שהשלט יזכיר את כרטיס הביקור של העסק. חשוב לשמור על התאמת צבעים בין השלט, לבין הלוגו. אם עיצוב השלט הוא אותיות וצורות מודבקות, מומלץ לסדר את צורת הלוגו בפרופורציה וקנה מידה כמו בכרטיס הביקור. היתרון בעיצוב שלט הזהה לכרטיס הביקור, הוא שאין עומס אלמנטים בשלט.

להקפיד שהפונט בשלט, יהיה זהה לפונט בלוגו.

מומלץ לשמור על אחידות פונט בין הלוגו, לבין שלט העסק. באופן כללי, הפונט של הטקסט בלוגו, מופיע בשאר מוצרי המיתוג, כמו למשל: חותמת חברה בע"מ. פונט זה יופיע גם על עטים ממותגים, שקיות ממותגות, ושאר האביזרים. כאשר הכיתוב הוא על שלט, חשוב לשמור שהפונט יהיה ברור וקריא.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על בחירת שלט לעסק

הכנו מאמר שיפרט לכם כל מה שתרצו לדעת על בחירת שלט לעסק. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של בחירת שלט לעסק מפורט במאמר עצמו ככל שניתן, ותמיד תוכלו לחייג אלינו לטלפון 050-9595004 כדי לדעת יותר ולקבל הצעת מחיר מדוייקת.
כן. צוות האתר "עדן חותמות" מציע מגוון מוצרים לקהל הרחב וביניהם גם בחירת שלט לעסק. ניתן להזמין ישירות מהאתר שלנו או להתקשר לשירות הלקוחות לביצוע הזמנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על בחירת שלט לעסק שלח טופס או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

הזמנת חותמות בראשון לציון

הזמנת חותמות בראשון לציון

אנשים אוהבים דברים מקוריים. קהל הצרכנים יעדיף לשלם יותר כסף על מותגים, מאשר לקנות חיקוי במחירים מוזלים. עולם המתנות נהיה יותר ויותר מקורי. יעידו בעלי

קרא עוד »
הזמנת חותמות הפתח תקווה

הזמנת חותמות בפתח תקווה

כל עסק סביבנו בשלב כזה או אחר יהיה זקוק לחותמת לעסק. הצורך בחתימה נובע מהמסמכים שאנו מנפיקים מבית העסק אל הלקוחות השונים, תעודות הספק למשלוחי

קרא עוד »
תיקון מוצרי חשמל במשרד

תיקון מוצרי חשמל במשרד

מוצרי חשמל  בכל משרד יש מוצרי חשמל רבים אשר משמשים את העובדים לעבודות משרדיות שונות. כמו לדוגמה מחשבים נייחים, מחשבים ניידים, אייפדים, סורקים, מדפסות וגם

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)