עדן חותמות » ציוד משרדי - חותמות » מה צריך לזכור לפני הזמנת חותמת?

מה צריך לזכור לפני הזמנת חותמת?

כאשר אתם מזמינים חותמת, אתם צריכים לזכור שאלו אינם חותמות צעצוע.

האזינו לכתבה

החתימה שלכם תייצג את העסק בעיני הלקוחות והספקים. ולכן עיצוב החותמת צריך להיות רשמי ומכובד.

חותמת עגולה - מאושר

עיצוב יפה יוצר כבוד.

בחללי הפנים של הרשתות הגדולות והמותגים הגדולים, הושקע כסף רב בעיצוב הפנים. חללים אלו, תוכננו עד לרמה של פרטי פרטים. העיצוב שלהם הוא ממותג ומושקע. גם משפחה מכובדת שרוצה ליצור רושם על האורחים, מחפשת שלט מעוצב לבית פרטי. ולכן, האורחים המגיעים אל הבית, מתייחסים בכבוד רב אל המשפחה. לכן כאשר בעל עסק בוחר עיצוב של חותמת, הוא יחפש עיצוב רציני ומכובד.

מי החברה המייצרת את החותמת?

כאשר קונים חותמת לעסק, חשוב לשים לב היטב מי היצרן. לכן, לא מומלץ לקנות חותמות לעסק בחנויות צעצועים, אלא בחנויות של מוצרי דפוס וציוד משרדי. חנויות אלו, עובדים בדרך כלל עם היצרנים הטובים ביותר בתחום החותמות.

מה מטרת החותמת?

כאשר מתכננים את הצורה של החותמת ואת הכיתוב, צריך לזכור מהי המטרה של החותמת. בדרך כלל, מטרת החותמת תהיה לתת תוקף למסמך. אולם המטרה של חותמת הלוגו, היא ליצור מיתוג של העסק. לכן בעל העסק יצטרך להחליט האם להזמין חותמת אחת המשלבת כיתוב ולוגו, או להזמין 2 חותמות: חותמת לוגו, וחותמת עם מלל.

מה צריך לזכור לפני הזמנת חותמת

הכרות עם חותמות רשמיות

 באופן כללי, צורה של חותמת רשמית- היא צורה עגולה. לכן לחתימה של נוטריון, יש צורה עגולה. לכל עסק, מומלץ להזמין סט של חותמות רשמיות, שיסייעו לשמור על הסדר והארגון בבית העסק.

חותמת "נשלח" חותמות אלו מתאימות לחתימה על נייר של הזמנה אשר נשלחה אל המזמין. מומלץ לתייק מסמך חתום בחותמת זו, בתיקייה של ההזמנות שנשלחו.

חותמת "נרשם" לא כל רישום של לקוח חדש או הזמנה מתבצעת דרך האינטרנט. בכל ביצוע פעולת רישום, חשוב להחתים את המסמכים המתאימים בחותמת "נרשם".

חותמת "פסול" ישנם מוצרי מדף הנפסלים מסיבות מסוימות. לפעמים, מדפיסים בבית העסק מסמכים אשר מתגלים כלא תקינים. לכן חשוב להחזיק בבית העסק חותמת "פסול", ולהחתים מייד בעת הצורך.

חותמת "מאושר לתשלום" ישנן הזמנות המתקבלות בבית העסק. בעל העסק מאשר למזמין לשלם, אך התשלום עדיין לא בוצע. לכן, מחתימים את נייר ההזמנה בחותמת "מאושר לתשלום". כך, יודע בעל העסק שעליו להמשיך ולקדם את העסקה.

חותמת "הוקלד" ישנם עסקים, אשר מסיבות שונות נכתבים בהם מכתבים בכתב יד. אולם מומלץ מאוד להקליד מכתבים אלו לתוך מחשב. לכן, חשוב להחתים בחותמת "הוקלד", מכתבים שנכתבו בכתב יד, ושהוקלדו לתוך מחשב.

חותמת "נאמן למקור" על חשבוניות ומסמכים מקוריים חשובים, מומלץ מאוד לשים חותמת "נאמן למקור".

חותמת "התקבל" בעל העסק רוצה לדעת האם ההזמנה של הלקוח, הגיעה אליו. לכן בנוסף לרישום הממוחשב, כדאי להחתים את מסמך ההזמנה בחותמת של הסטטוס המתאים להזמנה. בחותמת "התקבל", מחתימים מסמך הזמנה שהגיעה ליעדה.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על הזמנת חותמת

הכנו מאמר שיפרט לכם כל מה שתרצו לדעת על הזמנת חותמת. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של הזמנת חותמת מפורט במאמר עצמו ככל שניתן, ותמיד תוכלו לחייג אלינו לטלפון 050-9595004 כדי לדעת יותר ולקבל הצעת מחיר מדוייקת.
כן. צוות האתר "עדן חותמות" מציע מגוון מוצרים לקהל הרחב וביניהם גם הזמנת חותמת. ניתן להזמין ישירות מהאתר שלנו או להתקשר לשירות הלקוחות לביצוע הזמנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על הזמנת חותמת שלח טופס או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

הזמנת חותמות בעפולה

הזמנת חותמות בעפולה

עפולה היא עיר מרכזית הצפון, אך גם משמשת בירת התושבים שאינם במעמד הגבוה. אולם, תושבי עפולה עדיין במצב כלכלי טוב יותר מערים אחרות בצפון, כמו

קרא עוד »
הזמנת חותמות ברעננה

הזמנת חותמות ברעננה

ההתפתחות הטכנולוגית של מכונות הייצור השונות- מאפשרות לייצר את המוצרים המוכרים לנו בצורה מקורית. איך אפשר לייצר חותמת בצורה מקורית? שירותי הזמנת חותמות ברעננה, מאפשרים

קרא עוד »
שבלונות לקפה

שבלונות לקפה

לשוחרי הקפה אבל גם ליצירתיים שביניכם. לאוהבי האירוח ואוהבי הפינוקים. למבוגרים וגם לקטנטנים – שבלונות לקפה הן המוצר היצירתי והמושקע ביותר למטבח ולאירוח, שמאפשר לכם

קרא עוד »
הזמנת חותמות באשדוד

הזמנת חותמות באשדוד

זוכרים את הימים שהייתם חותמים עם עט או עפרון? עוד לפני העידן הדיגיטלי, חלה החובה לשים חותמת רשמית על מסמכים רשמיים. ולכן, למרות שהמשרד שלכם

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)