עדן חותמות » שלטים לעיצוב הבית והעסק » שלטים למועצת תלמידים

שלטים למועצת תלמידים

הזמנת-ציוד-משרדי-אונליין

מועצת התלמידים, דואגת להווי ולתרבות בבית הספר.

האזינו לכתבה

מטרת מועצת התלמידים, להפוך את בית הספר למקום טוב יותר, ויפה יותר. אחד מהכלים שבאמצעותם יכולה מועצת התלמידים לייפות את בית הספר, הוא הצבת שילוט מתאים בבית הספר. איזה שלטים למועצת תלמידים כדאי למנהלי בית הספר לממן?

שלטים למועצת תלמידים

שלטים בכל קומה בבית הספר.

גם בבית הספר, כדאי שיהיה שלט עם מספר בכל קומה. שלטים אלו מתאימים ביותר כאשר מכינים מפה של בית הספר. כאשר מועצת התלמידים מתכננת הפעלות, היא יכולה לחלק את סדר הורדת הכיתות אל הפעילות לפי הקומות.

שלטים בכיתות.

תפקיד השלטים בכיתות הוא פחות הכוונה- אלא קישוט. כדאי לשים שלטים עם משפטים מעודדים. כדאי גם לשים שלטים בהם כתובים כללי התנהגות בכיתה. בבתי ספר דתיים וחרדים, יהיו שלטים בכיתה עם ברכות ותפילות. בדרך גלל, בכל שלט יהיה משפט עם ציטוט מברכה או תפילה. דוגמא לשלט כזה, הוא שלט "פותח את ידיך ומשביע לכל חי רצון", הלקוח מתוך ברכת המזון.

שילוט במקלט.

מועצת תלמידים שרוצה להצליח- יכולה להשתמש במקלט כבתור חדר לפעילות חברתית. לשם כך, מומלץ להכין שלטים למועצת התלמידים עבור המקלט. כך, השטח ייראה יותר מכובד. בכל מקרה, חובה לשים שלטים במדרגות בית הספר, עם הכוונה למקלט. חשוב לשים שלט "מקלט" בדלת המקלט. כדאי גם לשים שלטים המסמנים היכן סולמות היציאה מהמקלט. היכן ידית הפתיחה של המקלט? מומלץ לשים ליד ידית הפתיחה שלט מתאים.

שלטים למועצת תלמידים

חותמת מועצת התלמידים.

מועצת התלמידים יכולה לשדרג את התדמית שלה- על ידי כך שתפתח חותמת משלה. כאשר תלמידים יקבלו מכתב רשמי, או הזמנה עם חותמת "מועצת התלמידים", הם יכבדו ויעריכו יותר. היכן יכולים מועצת התלמידים להזמין את החותמת? בחנויות בהם ניתן להזמין חותמות אישיות. בחנויות אלו ניתן להזמין חותמת רואה חשבון, וחותמת עורך דין, וסוגים אחרים של חותמות. וכך גם ניתן לבקש שעל החותמת יהיה הכיתוב "מועצת תלמידים".

שלטי ברכות ואיחולים על דלת הכיתה.

אחד מהתפקידים של מועצת התלמידים, הוא לדאוג להוואי שמח בבית הספר. אחת מהדרכים הטובות לכך, היא עיצוב מחודש של השלטים לדלתות של הכיתות. אנו מציעים למועצת התלמידים לשים שלטים עם מילים של תכונות טובות. למשל: "אושר", "אהבה", "שמחה", ועוד. אפשרות נוספת, היא להדביק אותיות מעץ על הדלת.

חשוב שמועצת התלמידים תשתף ותייעץ עם כלל התלמידים.

בדרך כלל, במועצת התלמידים יש נציג מכל כיתה. מומלץ וחשוב שמועצת התלמידים, תשתף בעבודתה גם את שאר התלמידים בכיתה. לכן, כדאי שפעם בחודש, ידברו הנציגים במועצת התלמידים עם בני כיתתם. ביחד יחשבו על הרעיונות שהועלו. כאשר מתכננים שלטים למועצת התלמידים, מומלץ שהנציגים ישתפו את בני כיתתם, וביחד אתם יחשבו היכן המיקום המדויק המתאים עבור כל שלט ושלט. כך, ירגישו תלמידי בית הספר, שמועצת התלמידים היא חלק מהם, ולא קבוצה מורמת ומתנשאת על פני שאר התלמידים בבית הספר.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על שלטים למועצת תלמידים

הכנו מאמר שיפרט לכם כל מה שתרצו לדעת על שלטים למועצת תלמידים. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שלטים למועצת תלמידים מפורט במאמר עצמו ככל שניתן, ותמיד תוכלו לחייג אלינו לטלפון 050-9595004 כדי לדעת יותר ולקבל הצעת מחיר מדוייקת.
כן. צוות האתר "עדן חותמות" מציע מגוון מוצרים לקהל הרחב וביניהם גם שלטים למועצת תלמידים. ניתן להזמין ישירות מהאתר שלנו או להתקשר לשירות הלקוחות לביצוע הזמנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על שלטים למועצת תלמידים שלח טופס או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

הזמנת חותמות באשדוד

הזמנת חותמות באשדוד

זוכרים את הימים שהייתם חותמים עם עט או עפרון? עוד לפני העידן הדיגיטלי, חלה החובה לשים חותמת רשמית על מסמכים רשמיים. ולכן, למרות שהמשרד שלכם

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)