עדן חותמות » שלטים לעיצוב הבית והעסק » שלטים מצחיקים לשירותים

שלטים מצחיקים לשירותים

הזמנת-ציוד-משרדי-אונליין

איזה שלט הייתם רוצים להציב בכניסה לשירותים? אתם יכולים להציב כמובן את השלטים הסטנדרטים, שאנו מכירים מתחום שילוט לבניין ציבורי.

האזינו לכתבה

אבל, בתוך הבית הפרטי שלנו, נעדיף לשים שלטים מצחיקים לשירותים. שלטים אלו, כוללים תמונה משעשעת, עם משפט קומי ומשעשע. לפעמים, באמצעות הוספת מעט צבע, עיניים ופה, אפשר לקחת את צורת השלט המוכר לנו, ולהפוך אותו לשלט משעשע.

חשוב לשמור על שפה נקייה בשלטים לשירותים.

כאשר אתם מזמינים או מעצבים לבד שלטים מצחיקים לשירותים, חשוב שתשמרו על שפה נקייה. אל תשימו שלטים עם בדיחות גסות מדי, או ציורים ותמונות שאינם הולמים. זכרו! אמנם זהו הבית הפרטי שלכם. אך לפעמים מגיעים אורחים, וחשוב שתשמרו על רושם מכובד. כמובן, חשוב שתשמרו על תדמית מכובדת שלכם בעיני הילדים שלכם. כמו שעורך דין, שומר היטב על התדמית שלו, וכל מכתב שלו, יהיה חתום עם חותמת עו"ד. לעולם, לא נראה במכתב של עורך דין, שימוש במשפט הכתוב בשפה שאינה הולמת.

למה כדאי להכין שלטים משעשעים לשירותים באנגלית?

במובנים מסוימים, השפה האנגלית, נקייה יותר מביטויים מסוימים בשפה העברית. לכן, אפשר ליצור שלטים לשירותים הכתובים באנגלית, אשר מצד אחד התוכן הכתוב בהם יהיה משעשע למדי, אך מצד שני סגנון הכתוב יהיה נקי מתכנים גסים.

שלטים מצחיקים לשירותים

אפשר להשתמש בשמות חיות בשלטים לשירותים.

אפשר להכין שלטים מצחיקים לשירותים, תוך שימוש בשמות של חיות. היתרון בכך, שמצד אחד ההשוואה היא קומית ומשעשעת, אך מצד שני ההשוואה אינה גסה מדי. דוגמאות לשלטים משעשעים כאלה, הם "שירותי נמלים", "שירותי נאקות". אך עדיין, יש להיזהר שלא לתת תוספת משפטים שעלולה להעליב.

מה אסור להשליך לשירותים?

דוגמא נוספת של שלט משעשע לשירותים, אך שיש בו גם ערך, הוא שלט "מה אסור להשליך לשירותים". כמובן, בשלט יהיה רשום שאסור להשליך מגבונים, ודברים נוספים העלולים לגרום לסתימה של האסלה, אך, יהיו תוספות משעשעות כמו: אסור להשליך טלפונים ניידים. אפשר להוסיף לשלט ערך, כאשר רושמים שאסור להשליך לאסלה חלומות ותקוות, רצונות, ועוד.

אפשר לעצב בצורה משעשעת את ציורי הגבר והאישה.

לפעמים, שלט משעשע לשירותים לא חייב להתבטא במלל. מספיק לעצב את בצורה משעשעת את הגבר והאישה. אפשר לשים להם כובעים נחמדים. את האישה לעטר בתכשיטים ושמלה יפה, ואת הגבר בעניבה וחליפה. כאשר השלט מיועד לשירותי ילדים, אפשר לתת צבע חולצה ורוד לילדה, וצבע חולצה כחול לילד. אפשר גם לתת לצבעים לשער, ולהוסיף עיניים, ואלי גם נמשים.

עיצוב משעשע של הפח אשפה.

כולנו מכירים את השלט ששמים ליד פח האשפה בשירותים, ושרשום עליו "שמור על הניקיון". אבל, אפשר לשדרג את מראה השלט, כאשר מבצעים "האנשה" לפח האשפה בשלט. נותנים לו צבי ירוק, מוסיפים לו פה, ידיים, עיניים, וגם כובע. וכך, במקום שלט פשוט, נוצר לנו שלט משעשע.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על שילוט מצחיק לשירותים

הכנו מאמר שיפרט לכם כל מה שתרצו לדעת על שילוט מצחיק לשירותים . יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שילוט מצחיק לשירותים מפורט במאמר עצמו ככל שניתן, ותמיד תוכלו לחייג אלינו לטלפון 050-9595004 כדי לדעת יותר ולקבל הצעת מחיר מדוייקת.
כן. צוות האתר "עדן חותמות" מציע מגוון מוצרים לקהל הרחב וביניהם גם שילוט מצחיק לשירותים . ניתן להזמין ישירות מהאתר שלנו או להתקשר לשירות הלקוחות לביצוע הזמנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על שילוט מצחיק לשירותים שלח טופס או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

הזמנת חותמות בתל אביב

הזמנת חותמות בתל אביב

זהו לא סוד שהחותמת לעסק היא מצרך חשוב לכל בית עסק, ואפילו לעצמאיים מבינינו שרוצים להשאיר את החותם שלהם ולמתג את השירות שלהם. לצד כל

קרא עוד »
האם כ ל עסק חייב חותמת

האם כל עסק חייב חותמת?

כל עסק חייב כיום לוגו ומיתוג. עסק לא ממותג, לא נחשב רציני בעיני ציבור הצרכנים. ולכן, כל בעל עסק משקיע במוצרי מיתוג. אחד ממוצרי המיתוג

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)