עדן חותמות » שלטים לעיצוב הבית והעסק » פרסום באמצעות שלטים – כיצד עושים את זה?

פרסום באמצעות שלטים – כיצד עושים את זה?

הפקה והדפסה של שלטים היא דרך נהדרת להציג פרסום מסוים לאנשים. זה יכול להיות פרסום עסק באמצעות פרסום חוצות (שלטי חוצות), זה יכול להיות באמצעות שילוט לבניין המציג לאנשים באיזה קומה הם נמצאים, זה יכול להיות שלטי אזהרה כמו אסור לעשן או זהירות החלקה וזה יכול להיות אינספור סוגים אחרים של שלטים.

האזינו לכתבה

חלק מהשלטים משמשים לצרכי חלוקת מידע עם הקהל, אזהרות או הוראות הכוונה ושלטים מסוג אחר יכולים להתאים לצרכי פרסום ומיתוג של חברה, אירוע או כל דבר אחר.

פרסום באמצעות שלטים - כיצד עושים את זה

כיצד מפרסמים באמצעות שילוט?

פרסום באמצעות שילוט יכול להתבצע בכמה דרכים. יש כמה סוגים של שלטים:

  • שלטי חוצות על בניינים גבוהים
  • שלטי חוצות על גשרים.
  • שלטי חוצות ענקיים לצדי כבישים ראשיים וצמתים ראשיות.
  • שלטי קובייה.
  • שלטי חוצות קטנים באזורי הפרדה בכבישים עירוניים וברחובות העיר.
  • ועוד…

הרעיון מאחורי שילוט זה הוא פרסום העסק על מנת לייצר חשיפה וסוג של "שטיפת מוח" בדומה לשיטת הפרסום רימרקטינג. בשיטת הרימרקטינג באינטרנט למשל אנשים המגיעים לאתר מסוים המפעיל קמפיין רימרקטינג משתיל קוקי בדפדפן של הגולש וכאשר הגולש מסתובב לו ברחבי האינטרנט הוא נחשף לפרסומות של אותו בעל עסק שביקר אצלו באתרים רבים שהוא ביקר בהם.

הגולש חושב לעצמו "וואלה הם נמצאים בכל מקום הם כנראה גם גדולים ואמינים". מה שהוא לא יודע זה שמדובר בשיטת שיווק שגורמת לו לחשוב כך בשל ההצפה של הפרסומות שהוא רואה והקוקי שלו בדפדפן שאין לו מושג שנשתל אצלו עד שקוקי אחרי ישתלט על הדפדפן שלו. ובכן, בעולם הפיזי הדרך לעשות "רימרקטינג" הוא באמצעות פרסום חוצות או אם תרצו באמצעות שילוט.

כמה שלטים צריך לפרסם כדי שזה יעבוד?

ובכן ישנם שלטים ענקיים שמספיקים לעשות את האפקט בעצמם וישנם בעלי עסקים המעדיפים להשקיע בכמה שלטים או כמה עשרות שלטים קטנים ברחבי העיר, כדי לייצר חשיפה מלאה וגדולה ככל האפשר לתושבים באזור מסוים. תארו לכם שאתם גרים בתל אביב ובאזורים רבים ברחבי העיר צופים באותו שלט של אותה חברה (או בסדרת שלטים של אותה חברה). לבטח תחשבו שמדובר בחברה גדולה, אמינה וחזקה אם היא יכולה להרשות לעצמה לפרסם בשלטים רבים כל כך בתל אביב לא? זה בדיוק האפקט הפיזי של רימרקטינג.

פרסום באמצעות שלטים

טיפים חשובים ליצירת השלטים:

שילוט אפקטיבי הוא שילוט שכילול מספר אחד ברור ולא יתפזר על פני מסרים רבים. גם ככה הכיתוב הוא קטן יחסית וגם כאשר מדובר בשלט ענק בגודל של בניין – מי שיצפה בשלט יהיו ככל הנראה אנשים בזמן נהיגה ולכן אין להם הרבה זמן לקלוט הרבה תוכן. כמה מילים זה מה שיצליחו לקלוט לכל היותר. אם אתם מתכוונים לפרסם טלפון למשל כדאי שזה יהיה מספר מקוצר עם כוכבית ו4 ספרות (נקרא גם מספר כוכבית). כדאי לשמור על צבעוניות בשילוט ולא להיות משעממים כדי שהשלט שלכם יתבלט על פני שלטים אחרים בים הפרסומים שאנשים נחשפים אליהם מדי יום.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על פרסום באמצעות שלטים

הכנו מאמר שיפרט לכם כל מה שתרצו לדעת על פרסום באמצעות שלטים. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של פרסום באמצעות שלטים מפורט במאמר עצמו ככל שניתן, ותמיד תוכלו לחייג אלינו לטלפון 050-9595004 כדי לדעת יותר ולקבל הצעת מחיר מדוייקת.
כן. צוות האתר "עדן חותמות" מציע מגוון מוצרים לקהל הרחב וביניהם גם פרסום באמצעות שלטים. ניתן להזמין ישירות מהאתר שלנו או להתקשר לשירות הלקוחות לביצוע הזמנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על פרסום באמצעות שלטים שלח טופס או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

חשיבות של שלטים למשרד

חשיבות של שלטים למשרד

כל אחד רוצה ליצור לעצמו מוצרי מותג. אין דווקא הכוונה ביצירת לוגו ומוצרי מיתוג. הכוונה היא ביצירת מוצרים מקוריים עם השם של המותג. כל אחד

קרא עוד »
הזמנת חותמות ברעננה

הזמנת חותמות ברעננה

ההתפתחות הטכנולוגית של מכונות הייצור השונות- מאפשרות לייצר את המוצרים המוכרים לנו בצורה מקורית. איך אפשר לייצר חותמת בצורה מקורית? שירותי הזמנת חותמות ברעננה, מאפשרים

קרא עוד »
שלטים בחולון

שלטים בחולון

תושבי חולון אוהבים ללכת לבריכות. ואכן, יש בחולון בריכות איכותיות ביותר. חשוב מאוד לשמור על הבטיחות והנוחות של הרוחצים. אחת מהדרכים לכך, היא באמצעות שלטי

קרא עוד »
שבלונות באנגלית

שבלונות באנגלית

רוצים לכתוב על אריזה, להעביר מסר או לכתוב את שמכם בשפה האנגלית? תוכלו לעשות זאת בדרך המושלמת באמצעות שבלונה. שבלונות באנגלית משמשות למטרות רבות, כשהרעיון

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)