עדן חותמות » שלטים לעיצוב הבית והעסק » הכל על שלטים מעוצבים לדלת כניסה

הכל על שלטים מעוצבים לדלת כניסה

הזמנת-ציוד-משרדי-אונליין

סביר להניח, שאתם רוצים שלט מעוצב לדלת הכניסה לבית. אבל, מה הופך שלט לדלת לשלט מעוצב? ישנן טכניקות עיצוביות שונות כמו צורה מיוחדת של השלט, צבע מיוחד, טכניקות עיצוב מיוחדות בתוך השלט, ודרכים מיוחדות לתת לשלט של הדלת עיצוב מיוחד.

האזינו לכתבה

שלט מעוצב בדלת, מראה על ייחודיות. גם בתחומים נוספים בחיים, עיצוב מיוחד מראה על ייחודיות. נביא דוגמא: הזמנת חותמת עורך דין בעיצוב מרשים, תגרום ללקוחות הבאים למשרדו להרגיש שמדובר בעורך דין מיוחד.

שלטים מעוצבים לדלת כניסה

מהי צורת השלט?

לפעמים, לא צריך שיהיה ציור מרשים או יצירת אומנות על השלט לדלת הבית. מספיק שהצורה של השלט תהיה מקורית ומעוצבת יפה. צורה שלטים מרובעים לדלת הכניסה, לא תהיה מקורית ומעוצבת, אלא אם כן תוכן השלט יהיה מקורי ומעוצב. כך גם צורה עגולה של שלט הבית. אולם, שלטים לדלת בעיצוב אישייכולים להיות בצורת אליפסה מעץ, או בצורת מעוין, או בצורות מקוריות אחרות.

שלט מיוחד- שלט המכיל אותיות של מילה, ומתחת בסיס השלט.

לפעמים שלט מעוצב לדלת הכניסה, יכול להיות שלט המורכב מ2 חלקים מחוברים. בחלק העליון, תהיה מילה. כמובן, המילה מורכבת מאותיות מעץ מחוברות. המילה יכולה להיות "משפחת", או לחילופין לשים מילים מיוחדות המכילות תכונות טובות. מילים אלו, הן ברכה לבית. מה אפשר לברך את הבית? אפשר לברך את הבית ב"אהבה", ב"אושר", ובעוד ברכות טובות.

שלט המורכב מאותיות בודדות.

סוג מיוחד של שלטים מעוצבים לדלת כניסה, הם שלטים המורכבים מאותיות בודדות. צירוף האותיות, יביא לנו את הביטוי "משפחת…". אותיות אלו, יהיו לרוב מעץ. אפשר ליצור עיצובים מגוונים בשלט מסגנון זה, באמצעות צביעת האותיות. אפשר לצבוע בצבעים משתנים. אפשר לצבוע בצבעים עליזים. כל משפחה, תצבע בסגנון המתאים לה.

אין כמו תמונה צרובה על השלט לדלת.

אם אתם רוצים עיצוב של שלט לבית עם נגיעה אישית- מומלץ לכם לצרוב תמונה על שלט הדלת. ישנם 2 סוגים של תמונות אותן מומלץ לכן לצרוב על השלט. סוג אחד של תמונות, הוא תמונה זוגית שלכם. תוכלו לשים תמונה שצולמה באקראי, או שתשימו תמונה מהחתונה. סוג אחר של תמונות מומלצות, הן תמונות משפחתיות.

הכל על שלטים מעוצבים לדלת הכניסה

מדוע שלט מעץ הנמצא בכניסה לבית, נחשב שלט מעוצב?

חנויות רבות המוכרות שלטים מעוצבים לדלת כניסה, מוכרות שלטים מעוצבים מעץ. מה מייחד כל כך את העץ, שהופך את החומר לשימושי ריצוף, חיפוי, ושלט לבית? חומר העץ, הינו חומר טבעי. שלט לבית מעץ, נחשב לשלט אומנותי יותר. לצבע הטבעי של העץ, יש יופי מיוחד. לכן, לא חייבים לצבוע את שלט העץ, ואפשר בהחלט להשאיר את עיצוב השלט בגוון הטבעי של העץ.

האם כדאי לשים שלט עם סמלי הכוון בדלת הכניסה לבית?

מטרת השלט בכניסה לבית, היא להוסיף יופי, ולא לשמש כשלט נגישות. ולכן, לא מומלץ לשים שלטי הכוונה ונגישות בכניסה לבית. נשאלת השאלה: למה לשים שלטי נגישות בעסק? והתשובה היא: לסייע ולכוון מוגבלים בתנועה. ולכן, אם הבית מונגש לנכים, כן כדאי במקרה זה לשים שלטים המכוונים את המוגבל בתנועה, ומראים לו אילו חלקים בבית מונגשים עבורו. לכן, אם יש בבית שירותים מונגשים- כדאי לשים שלט מתאים.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על שלטים מעוצבים לדלת כניסה

הכנו מאמר שיפרט לכם כל מה שתרצו לדעת על שלטים מעוצבים לדלת כניסה . יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שלטים מעוצבים לדלת כניסה מפורט במאמר עצמו ככל שניתן, ותמיד תוכלו לחייג אלינו לטלפון 050-9595004 כדי לדעת יותר ולקבל הצעת מחיר מדוייקת.
כן. צוות האתר "עדן חותמות" מציע מגוון מוצרים לקהל הרחב וביניהם גם שלטים מעוצבים לדלת כניסה . ניתן להזמין ישירות מהאתר שלנו או להתקשר לשירות הלקוחות לביצוע הזמנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על שלטים מעוצבים לדלת כניסה שלח טופס או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

חותמת לחתונה

מה זה חותמת לחתונה?

אל עולם האירועים, נוסף טרנד חדש: חותמת לחתונה. היכן ניתן להזמין חותמות לחתונה? בתי הדפוס השונים המייצרים חותמות, וחנויות של שלטים בראשון לציון, מאפשרים להזמין

קרא עוד »
צ'ק ליסט למשרד החדש

צ'ק ליסט למשרד החדש

החלטתם לפתוח משרד חדש? לשדרג את המשרד הישן? על מנת שתוכלו להבטיח לעצמכם מקסימום יעילות וניצול נכון של המשאבים שעומדים לרשותכם, דעו שעליכם לתכנן את

קרא עוד »
הזמנת חותמות בהרצליה

הזמנת חותמות בהרצליה

לסקטור הפרטי, יש רצון משלו להיות יוקרתי וממותג. למעשה, עולם המיתוג לא הגיע מהסקטור הציבורי, אלא מהסקטור הפרטי. בניית המותגים, נעשתה כצורך עבור עסקים מהמגזר

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)