שלטים תל אביב

הזמנת-ציוד-משרדי-אונליין

בעיר תל אביב, יש קניונים ומגדלי משרדים רבים. המגדלים המפורסמים ביותר, הם מגדלי עזריאלי. חנויות שלטים בתל אביב, עובדות שעות רבות בשביל לייצר שלטים למגדלים השונים בעיר.

האזינו לכתבה

תל אביב, היא עיר שוקקת חיים. יש בה מכוניות, הולכי רגל, והרבה אופניים חשמליות. בעיר תל אביב, יש מצוקת חנייה. אמנם, באזורים רבים אסורה החנייה, אולם יש חניונים ברחבי העיר.

שלטים תל אביב

שלטי קומות במגדלים.

בכל קומה במגדלים בתל אביב, יש שלטים. השלט, הוא מעין "חותמת הטבעה" על מספר הקומה. אפשר להזמין שלטים לכל הקומות, גם לקומות גבוהות כמו קומות 19 ו20. גם לקומת הקרקע, וקומות החנייה יש שלטים מיוחדים. בבניינים בהם יש קומות מרתף, יש שילוט מיוחד "קומת מרתף".

שלטים לחדר מדרגות.

חשוב מאוד לשים הכוונה למי שעולים ויורדים בחדר מדרגות. העיצוב הטוב ביותר לשלטי הכוונה לחדר מדרגות, הוא עיצוב בו מספר הקומה הנוכחית רשום בריבוע, והחץ מורה האם היציאה היא למטה או למעלה. כאשר יש שלט מספר קומה בקומת החניון, יהיה רשום בשלט "קומת חניון". בבנייני המגורים רבי הקומות בתל אביב, יהיה שלט "לובי" בקומת הכניסה.

שלטי הכוונה לחנויות השונות.

בקניונים הגדולים, יש שלטים המכוונים את הבאים לחנויות השונות. יש שלטים המורים שבקומה זו יש מסעדה. חנויות רבות אחרות, שמות שלטי הכוונה ברחבי הקניונים. מטרת שלטים אלו, היא לפרסם את בעלי החנויות. שילוט תל אביב, הכין עשרות אלפי שלטים לעסקים השונים.

שלטים תל אביב

תל אביב- עיר הבירה של האופניים החשמליות!

העיר תל אביב, נחשבת לעיר הבירה של האופניים החשמליות בארץ ובעולם. ולכן, אפשר למצוא ברחבי העיר, מתקני חניה לאופנים חשמליות. מומלץ ליד מתקנים אלו, לשים שלט המעיד שמתקן זה מיועד לאופניים חשמליות. אולם במקומות בהם אסור להחנות אופנים חשמליות, מומלץ לשים שלט "חניה וקשירת אופניים אסורה בהחלט". חנויות שלטים בתל אביב, מכינות שלטים רבים עבור בעלי אופניים חשמליות, המפוזרים ברחבי העיר.

ומה עם אופנועים חשמליים? האופנוע החשמלי, הולך וחודר לארץ. בבניינים בהם יש בעלי אופנועים, מומלץ להקצות שטח לחניית האופנוע ולשים שלט "חניה לקטנועים בלבד".

האם רכבים הממונעים על גז יכולים להיכנס לכל מקום?

רוב הרכבים בארץ, מונעים על ידי דלק וסולר. ישנם רכבים חשמליים רבים ברחבי הארץ. אולם חלק קטן מהרכבים בארץ, מופעלים על גז. ישנם תחנות דלק, הממלאות גז ברכבים אלו. אולם, רכבים המונעים באמצעות גז, לא יכולים להיכנס לכל מקום. ישנם אזורי תעשייה בהם יש חומרים דליקים ביותר, ולכן, הגז ברכב עלול להתפוצץ. לכן, בכניסה לאזורים אלו, יהיה שלט "אין כניסה", פרט לרכבים ממונעי גז.

מצוקת החנייה בעיר תל אביב.

העיר תל אביב, ידועה כעיר עם מצוקות חנייה קשות. למעשה, באזורים רבים החנייה תיאסר, ויהיה שלט: "החניה אסורה- פרט לרכבי הצלה". אולם, ברחבי העיר תל אביב, ישנם חניות רבות בתשלום. בבנייני המגורים יהיו חניות. לפעמים, תהיה חנייה שמורה לכל דירה. חנויות שלטים בתל אביב, מקבלות הזמנות להכנת שלטי "חניה שמורה לדירה X".

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על שלטים תל אביב

הכנו מאמר שיפרט לכם כל מה שתרצו לדעת על שלטים תל אביב. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שלטים תל אביב מפורט במאמר עצמו ככל שניתן, ותמיד תוכלו לחייג אלינו לטלפון 050-9595004 כדי לדעת יותר ולקבל הצעת מחיר מדוייקת.
כן. צוות האתר "עדן חותמות" מציע מגוון מוצרים לקהל הרחב וביניהם גם שלטים תל אביב. ניתן להזמין ישירות מהאתר שלנו או להתקשר לשירות הלקוחות לביצוע הזמנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על שלטים תל אביב שלח טופס או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

שלטים בפתח תקווה

שלטים בפתח תקווה

הבניינים בעיר פתח תקווה מגוונים. ישנם בניינים חדשים מרובי קומות. לעומת זאת, ניתן עדיין למצוא בנייני שיכון ישנים. לכל שכונה בפתח תקווה, ולכל אזור בניינים,

קרא עוד »
הזמנת חותמות בתל אביב

הזמנת חותמות בתל אביב

זהו לא סוד שהחותמת לעסק היא מצרך חשוב לכל בית עסק, ואפילו לעצמאיים מבינינו שרוצים להשאיר את החותם שלהם ולמתג את השירות שלהם. לצד כל

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)