עדן חותמות » שלטים לעיצוב הבית והעסק » התפקידים של השילוט בחיינו

התפקידים של השילוט בחיינו

הזמנת-ציוד-משרדי-אונליין

לשם מה יש צורך להשקיע משאבים בעיצוב ותכנון שילוט? כדי להבין את התפקידים של השילוט בחיינו, יש להבין את צורת הפעולה של המוח האנושי. אם היינו עושים ניתוח מוח, היינו מגלים רשת מסועפת של שבילים. המידע הנקלט במוח, עובר עיבודים רבים.

האזינו לכתבה

לפעמים, המידע יוזרם אל האזור האחורי במוח, שהוא התת מודע. לפעמים, יישאר המידע בחלק המודע של המוח. צורת עיבוד החומר והסקת מסקנות, מתבצעת ב2 דרכים: יש פעולה של חשיבה לוגית, ויש צורה של חשיבה קצרת טווח. השלטים השונים, מסייעים לחשיבה קצרת הטווח.

התפקידים של השילוט בחיינו

מהי חשיבה ארוכת טווח?

חשיבה ארוכת טווח, היא פעולה לוגית מורכבת. חשיבה זו, באה לידי ביטוי בתחומים חשובים בעולם, כמו פתרון תרגילי מתמטיקה, בניית תוכנה, ועוד. בפעולות אלו, המוח מנתח ומעבד נתונים שונים. שוקל ובודק, מוריד ומחסר, מחלק ומכפיל. לפעולות אלו, אנו משתמשים בסמלי המתמטיקה השונים, ובשפות התכנות, הפיזיקה, ועוד. פעמים רבות, החשיבה ארוכת הטווח, אינה נמדדת בזמן, ואין לה מגבלות. המתכנת יכול להיכנס לענן מכל מקום, ולבצע פעולות אלו.

מהי חשיבה קצרת טווח?

חשיבה קצרת טווח, היא חשיבה בה עלינו לקבל החלטות עכשיו ומיד, ובמקום נתון. פעמים רבות, אין מדובר בחשיבה הקשורה לשאלות של חיים ומוות. כאשר עלינו להתמצא במקום מסוים, נדרשת מאתנו חשיבה קצרת טווח. וכאן, מגיעים התפקידים של השילוט בחיינו. השילוט, עוזר למוח לארגן את המידע בזמן הקצר ביותר, ולהחליט החלטות מהירות. בדרך כלל, פעולות אלו מתרחשות תוך שניות בודדות.

התפקידים של השילוט בחיינו

מהו השינוי העיצובי של השלטים בעשור האחרון?

כאשר פותחו השלטים בעולם המודרני, העיצוב שלהן התבסס על מלל. כמעט ולא היו בשלטים איורים. ככל שהעולם הגרפי התפתח, נוספו איורים לשלטים. פריצת האינטרנט ועולם הדיגיטל לחיינו, הרגילה אותנו למפות מידע לפי סמלים. לכן כיום, רוב שילוט הפנים בקניונים ומשרדים, מתבסס על סמלים. פותחו סמלים בינלאומיים של סימון מעליות, קפיטריות, מדרגות חירום, ועוד. אולם כמובן, ההכוונה אל משרדים נעשית באמצעות שלטים עם מלל.

כיצד נראה שילוט פנים בתוך משרד?

כאשר מעצבים ומתכננים שילוט פנים למשרד, פועלים המעצבים לפי עקרונות זהים בכל גודל של משרד. ישנו שילוט עם איורים הנמצא בכל משרד. שילוט זה כולל את הסמלים לשירותים, הסמלים למדרגות, למעלית, למטפי הכיבוי, ועוד. אולם, אל אנשי המקצוע הנותנים שירות במשרד, יש שלטי הכוונה מזכוכית, שעליהם צרוב הלוגו של נותן השירות.

שילוט פנים יכול להציל חיים!

אחד מתוך התפקידים של שילוט פנים בחיינו, הוא הכוונה בעת חירום. כאשר יש צורך להימלט מבניין בוער, יש צורך בשלטים ברורים עם איורים, המראים היכן יציאת החירום כמו לדוגמא שלטי מילוט ויציאה. כאשר יש אזעקה, יש צורך בשלטים ברורים המראים היכן המקלט. כאשר שוהים בבניין מוגבלים בניידות, חשוב מאוד שיהיו שלטי הכוונה ברורים לכיוון המעליות.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על תפקידי השילוט

הכנו מאמר שיפרט לכם כל מה שתרצו לדעת על תפקידי השילוט. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של תפקידי השילוט מפורט במאמר עצמו ככל שניתן, ותמיד תוכלו לחייג אלינו לטלפון 050-9595004 כדי לדעת יותר ולקבל הצעת מחיר מדוייקת.
כן. צוות האתר "עדן חותמות" מציע מגוון מוצרים לקהל הרחב וביניהם גם תפקידי השילוט. ניתן להזמין ישירות מהאתר שלנו או להתקשר לשירות הלקוחות לביצוע הזמנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על תפקידי השילוט שלח טופס או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

הזמנת חותמות באשדוד

הזמנת חותמות באשדוד

זוכרים את הימים שהייתם חותמים עם עט או עפרון? עוד לפני העידן הדיגיטלי, חלה החובה לשים חותמת רשמית על מסמכים רשמיים. ולכן, למרות שהמשרד שלכם

קרא עוד »
שבלונות לגרפיטי

שבלונות לגרפיטי

אמנות רחוב הייתה נחשבת מאז ומעולם לחתרנית, בועטת במוסכמות ואפילו וונדליסטית. אבל כשהגרפיטי התחיל לקבל לגיטימציה והכרה, נכנסו למשחק גם שבלונות לגרפיטי, שמתאימות לכל המרססים

קרא עוד »
תגי שם לחיות מחמד

תגי שם לחיות מחמד

אילו חיות אנו נגדל בבית? לרוב, החיות שיגורו אתנו בבית, יהיו כלבים וחתולים. אמנם, ישנם משפחות שיגדלו אפרוחים, תרנגולים, ואפילו רפת פרות או דיר עיזים.

קרא עוד »
הזמנת חותמות בראשון לציון

הזמנת חותמות בראשון לציון

אנשים אוהבים דברים מקוריים. קהל הצרכנים יעדיף לשלם יותר כסף על מותגים, מאשר לקנות חיקוי במחירים מוזלים. עולם המתנות נהיה יותר ויותר מקורי. יעידו בעלי

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)