עדן חותמות » שלטים לעיצוב הבית והעסק » שעת שריפה – איזה שילוט וציוד דרושים כדי לצאת מזה?

שעת שריפה – איזה שילוט וציוד דרושים כדי לצאת מזה?

בין אם אתם מחפשים אחר חברת שילוט למטרת הדפסת שלטי חירום, או שמא אתם מחפשים אחר חברה של ציוד כיבוי למטרת תחזוקת הציוד שלכם, אתם פועלים נכון.

האזינו לכתבה

בסופו של דבר, בשעת חירום חלילה, אתם צריכים לדעת בדיוק מה הן דרכי המילוט וכיצד להתנהל. השילוט יסייע בכך וכך גם הציוד.

שעת שריפה – איזה שילוט וציוד נדרשים בכדי לצאת בשלום מהסיטואציה? קודם כל וחשוב ביותר, בואו נדבר על הדפסת שילוט חירום. ייתכן שאתם מנהלים האנגר גדול לממכר של סחורות כאלו ואחרות, אולי בכלל חנות בוטיק של ביגוד. בין אם ככה או ככה, אתם צריכים להציב, על פי החוק, שילוט חירום בבית העסק שלכם. מעבר לשילוט חירום המנתב את האנשים לצאת מהמבנה בשעת שריפה, גם ציוד כיבוי אש תקין יהיה חייב להימצא בחברה, בארגון או בבית העסק שלכם.

ציוד ושילוט לעסק לשעות חירום

רגע לפני שרוכשים ציוד כיבוי אש לעסקים, עוצרים לוודא – האם השילוט בבית העסק עומד בתקנות ובדרישות על פי החוק? חשוב לדעת, על פי החוק אתם מחויבים להתקין שילוט לעסקים אשר מורה על דרכי המילוט החוצה מבית העסק במקרה של שריפה, לרבות במקרים שבהם ישנו צורך גם לאתר מחסה מפני איום טילים.

שעת שריפה איזה שילוט וציוד דרושים

בין אם אתם מתקינים בבית העסק שילוט חירום, או מחדשים את השילוט בבית העסק, תמיד יהיה חשוב לוודא כי השילוט תלוי במקומות הנכונים, אך לא רק. שימו לב, בכל מקרה שבו שילוט החירום דהוי, או שמא הצבע כבר הוסר לגמרי מהשלט, יהיה עליכם להחליפו, או לצבוע אותו מחדש.

האם שילוט חירום לעסקים ניתן גם לתיקון וחידוש או רק להחלפה?

אם כך, אנחנו מבינים כי לא תמיד תהיינה חובה להחליף שילוט חירום לעסקים, אלא לפעמים תהיינה האפשרות לתקנו ולחדשו. ובמקביל לשילוט בבית העסק, תמיד יהיה צורך לוודא כי ציוד כיבוי האש תקין ומוכן לשימוש במקרה של צרה, לא עלינו. 

ציוד כיבוי אש לעסקים יכול לכלול סוגים שונים של מטפים, גלגלון לכיבוי שריפות, ספרינקלרים ועוד. בסופו של דבר, יהיה חשוב להתאים את ציוד הכיבוי לסוג בית העסק, אך גם לציוד ולסחורות שבית העסק מכיל בתוכו. כמובן, לכל ציוד כיבוי שריפות יש את היכולות שלו להתמודד עם שריפות מסוגים שונים. בעוד שלפעמים שריפות נגרמות כתוצאה משריפת שמן ויהיה צורך במטף אבקה, במקרים אחרים שריפות יכולות להיגרם כתוצאה משרית דלק, ואז יהיה צורך במטף CO2. אם אתם צריכים סיוע נוסף בבחירת ציוד כיבוי האש, אנא פנו לגורמים המתאימים ועשו זאת על פי התקנות והדרישות בחוק. בהצלחה!

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על שעת שריפה

הכנו מאמר שיפרט לכם כל מה שתרצו לדעת על שעת שריפה. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שעת שריפה מפורט במאמר עצמו ככל שניתן, ותמיד תוכלו לחייג אלינו לטלפון 050-9595004 כדי לדעת יותר ולקבל הצעת מחיר מדוייקת.
כן. צוות האתר "עדן חותמות" מציע מגוון מוצרים לקהל הרחב וביניהם גם שעת שריפה. ניתן להזמין ישירות מהאתר שלנו או להתקשר לשירות הלקוחות לביצוע הזמנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על שעת שריפה שלח טופס או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

שבלונות ליצירה

שבלונות ליצירה

עולם התחביבים ותחום ה-DIY המתפתח בישראל, חושפים אותנו למגוון עצום של אפשרויות עיצוב ויצירה, שמתאימים לכל מטרה אפשרית. שבלונות ליצירה היא רק אחת הדרכים שתתאים

קרא עוד »
טיפים לבחירת שלט לעסק

טיפים לבחירת שלט לעסק

כדאי להשקיע מאמץ בבחירת השלט של העסק. העוברים ושבים ברחוב ייראו את השלט, ויידעו שהעסק קיים. כאשר מדובר בחנות פיזית המוכרת מוצרים- חשוב מאוד לשים

קרא עוד »
הזמנת חותמות בנתניה

הזמנת חותמות בנתניה

האם כל החברות הגדולות צמחו וקמו ביום אחד? רוב החברות הגדולות והידועות, התחילו כעסק קטן. פעמים רבות, הן נפתחו כעסק משפחתי. לאט לאט הן גדלו

קרא עוד »
הזמנת חותמות בחולון

הזמנת חותמות בחולון

טכנולוגיות החריטה והייצור, מאפשרים לנו להיות מדויקים בהזמנה. פעם היו מבצעים הדפסה וייצור של מוצרים רק כאשר הייתה מתקבלת הזמנת ייצור בכמות גבוהה. כיום, מטפלים

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)