עדן חותמות » ציוד משרדי - חותמות » חריטה על עטים למיתוג העסק

חריטה על עטים למיתוג העסק

מי שרוצה לבלוט, צריך למתג את עצמו. עסק לא ממותג, נשאר בצד. הבה נערוך ניסיון. ניקח 2 חנויות המוכרות אותו מוצר: חנות המוכרת סוכריות ושוקלדים בתאי פלסטיק קשוח, וחנות עם עיצוב פנים ממותג, המוכרת סוכריות ושוקולדים ארוזים בצנצנות קטנות.

האזינו לכתבה

למי הלקוחות יגיעו? לחנות המוכרת צנצנות ממותגות. עוד דוגמא: לקוחות יעדיפו חנות בעיצוב ממותג הנותנת שירות חריטה על עטים למיתוג העסק, מאשר חנות לכלי כתיבה בלי שירות חריטה על עטים, ובלי השקעה במיתוג.

איך אפשר להפוך כלב ל"גזעי"?

מי אמר שאי אפשר למתג כלב? כל הכלבים הם "גזעיים", והגיעו מגזע ביולוגי מסוים. למה לא למתג כלבים לפי הגזע שלהם? מה דעתכם להכין לכלב שלכם "תג שם לכלב"- לפי גזע. כמובן, בתג השם יהיו גם פרטי ההתקשרות אתכם, למקרה שהכלב ילך לאיבוד. אך חוץ מסימן זיהוי, הכלב יקבל מיתוג. העוברים ושבים ברחוב יידעו לאיזה גזע הכלב שייך.

איך כדאי לעצב חותמות של חברה?

גם בחותמות של חברה, ניכר הרבה השקעה במיתוג. החברות הרציניות, מזמינות חותמות לעובדים בגווני המותג של החברה. ואם מנהל החברה ירצה להזמין לעצמו חותמת חברה בע"מ מעוצבת מעץ, הוא יכול למתג את החותמת על ידי צריבת לוגו החברה על העץ.

חריטה על עטים למיתוג העסק

איך עסק פשוט ממתג את עצמו?

גודל המיתוג תלוי בגודל התקציב. אך גם כאשר אין תקציב גדול למיתוג, אפשר עדיין למצוא אמצעים פשוטים, היוצרים "צריבה בתודעה" של המותג. המותגים הגדולים, יוצרים בתת מודע צריבה של המותג, באמצעות צריבת הלוגו. למשל: חברת "קוקה קולה", תעצב את הארגזים של המשקאות לפי המותג, ולפי גווני עטיפת הבקבוק הנמכר. איך עסק פשוט כמו חנות המאפשרת חריטה על עטים למיתוג העסק יכולה ליצור לעצמה מוצרי מיתוג משמעותיים?

כדי להסביר, נביא דוגמא על עסק פשוט. נבחר למשל חנות עטים תל אביב. בחנות מוכרים מגוון רחב של עטים, ומכשירי כתיבה. סוג העסק, אינו שונה משאר העסקים. איך יכול בעל החנות למצוא מיתוג ייחודי לחנות? ראשית כל, הוא צריך להכין שקיות ממותגות, בהם יקבל הלקוח את המוצרים. מומלץ לבעל העסק למכור גם עטים ממותגים. בנוסף, בעל העסק יכול לחלק מגנטים למקרר ללקוחות הבאים לחנות. דבר שני שבעל החנות צריך לעשות- הוא למצוא נקודה מיוחדת בעסק, ועליה לתת דגש. למשל: אם החנות מאפשרת הזמנה אישית של "חריטה על עטים למיתוג העסק", צריך שהדגש בפרסום על החנות, יהיה על שירות זה.

איך מבליטים את המטבח והופכים אותו לייחודי?

מי אמר שרק עסקים יכולים להיות ייחודיים? כאשר אנו מתכננים את עיצוב הפנים של הבית, אפשר ליצור לנו בית מגורים ייחודי ומיוחד. אחד מהחללים בבית שאפשר לעצב בצורה ייחודית- הוא המטבח. אפשר לשדרג את המראה הכללי של המטבח, באמצעות הוספת שלטים למטבח. אילו שלטים אפשר להוסיף למטבח? אפשר לשים שלטי עידוד והוקרה. אפשר לשים שלטי הכוונה לארונות, לכלים ולמזון. ואפשר פשוט לשים שלטים לנוי.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על חריטה על עטים

הכנו מאמר שיפרט לכם כל מה שתרצו לדעת על חריטה על עטים . יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של חריטה על עטים מפורט במאמר עצמו ככל שניתן, ותמיד תוכלו לחייג אלינו לטלפון 050-9595004 כדי לדעת יותר ולקבל הצעת מחיר מדוייקת.
כן. צוות האתר "עדן חותמות" מציע מגוון מוצרים לקהל הרחב וביניהם גם חריטה על עטים . ניתן להזמין ישירות מהאתר שלנו או להתקשר לשירות הלקוחות לביצוע הזמנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על חריטה על עטים שלח טופס או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

שלטים בחולון

שלטים בחולון

תושבי חולון אוהבים ללכת לבריכות. ואכן, יש בחולון בריכות איכותיות ביותר. חשוב מאוד לשמור על הבטיחות והנוחות של הרוחצים. אחת מהדרכים לכך, היא באמצעות שלטי

קרא עוד »
תיקון מוצרי חשמל במשרד

תיקון מוצרי חשמל במשרד

מוצרי חשמל  בכל משרד יש מוצרי חשמל רבים אשר משמשים את העובדים לעבודות משרדיות שונות. כמו לדוגמה מחשבים נייחים, מחשבים ניידים, אייפדים, סורקים, מדפסות וגם

קרא עוד »
הזמנת חותמות בירושלים

הזמנת חותמות בירושלים

ירושלים היא עיר מגוונת מאוד. יש בעיר תושבים מכל המגזרים. יש חרדים, יש חילונים, ויש דתיים לאומיים. כל מגזר בעיר, פיתח לו סגנון חיים משלו.

קרא עוד »
שלטים למועצת תלמידים

שלטים למועצת תלמידים

מועצת התלמידים, דואגת להווי ולתרבות בבית הספר. מטרת מועצת התלמידים, להפוך את בית הספר למקום טוב יותר, ויפה יותר. אחד מהכלים שבאמצעותם יכולה מועצת התלמידים

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)