עדן חותמות » שלטים לעיצוב הבית והעסק » שלטים מיוחדים לבית

שלטים מיוחדים לבית

הזמנת-ציוד-משרדי-אונליין

לפעמים, אפשר לשדרג את המראה של הדלת, באמצעות שלט מקורי ומיוחד. נביא לכם סקירה של שלטים מיוחדים לבית. באופן כללי, שלט מיוחד לבית יכול להתבטא בצורה מקורית, בתמונה או בציור מיוחדים על השלט, או במשפט מקורי. דרך נוספת לעצב שלט מיוחד לבית, הוא תליית אותיות תלת מימד עם שם, או משפט מיוחד ומחכים.

האזינו לכתבה
שלט לדלת כניסה עם תמונה

צורה עגולה של שלט לדלת.

שלט לדלת, אינו תמרור. אך צורה עגולה עבור שלט לדלת, שוברת היטב את השגרה. בשלט העגול אפשר לכתוב "משפחת…", או משפטים כמו: "כאן גרה בכיף משפחת…". כאשר הצורה של השלט עגולה, אפשר לשלב בה סמיילי.

תמונה צרובה על השלט.

אין שלט יותר מיוחד ואישי לדלת, מאשר שלט עם תמונה של המשפחה צרובה. אפשר לבחור תמונה מהחתונה, או תמונה משפחתית. שלט זה, מיוחד ואישי, כי גם אם יש שלטים אחרים בסגנון זה, תמונה זו היא רק שלכם.

שלט עם אימוג'ים צרובים.

תרבות האימוג'ים, חדרה היטב לחיינו. כמעט בכל הודעת וואטצאפ או מייל, שמים אימוג'ים. אז מדוע לא כדאי לעצב שלטים מיוחדים לבית, עם אימוג'ים? לכל חדר מתאים אימוג'י אחר. יש פרצוף עם מוצץ, המתאים לחדר תינוקות. יש אימוג'י מנומש, המתאים לחדר הילדים. אפשר לצרוב בשלט לדלת הבית, כמה סוגים של אימוג'ים. אם אתם חובבים גדולים של אימוג'ים, אנו ממליצים לכם על יצירת חותמת עם אימוג'ים.

שלטים עם אותיות לקיר.

מדוע לא לשים שלטים עם אותיות מרחפות על הקירות בבית? תוכלו להזמין שלט אותיות מעץ, ולנסח בהם משפטים מיוחדים. אפשר למצוא ברחבי האינטרנט אתרים עם משפטים מיוחדים להשראה. איזה צבע כדאי לבחור לאותיות? אם הקיר לבן- עדיף לבחור אותיות בצבע שחור, או כסף כהה. אם הקיר צבעוני, עדיף לבחור אותיות בצבע לבן.

"הכניסה באחריותכם בלבד"!

שלטים מיוחדים לבית, מתבטאים גם במשפטים הומוריסטים, הלקוחים מעולמות אחרים של שילוט חוץ. אפשר לשים משפטים הומוריסטים בכניסה לדלת הבית. אחד מהמשפטים המשעשעים שמתאימים, הוא "הכניסה באחריותכם בלבד". משפט הומוריסטי אחר שאפשר לשים במשפחות קלילות וצעירות, הוא "בית משוגעים". משפט נוסף שמתאים למשפחות הצעירות ברוחם, הוא "הבית של פיסטוק".

שלטים מיוחדים לבית

"סכנה- מתח גבוה"!

מי אמר שחייבים להסתפק רק בשלטים הסטנדרטים לבית? אפשר לקחת שלטים מתחום אחר לגמרי כמו שילוט חשמל. למשל: אפשר לקחת את השלט "סכנה- מתח גבוה" השייך לתחום מהחשמל, ולשים אותו בדלת הכניסה לבית. אפשר גם לשדרג יותר את החוויה, ולשים "סכנה- הכניסה אסורה מתח גבוה".

"הכניסה לבעלי תפקידים בלבד"!

שלט הומוריסטי אחר שאפשר לשים בדלתות החדרים בבית, הוא "הכניסה לבעלי תפקידים בלבד". שלט זה, מתאים מאוד למטבח. אבל, השלט מתאים מאוד גם לחדרי נוער. לא מומלץ לשים את השלט הזה בחדר ילדים. כן אפשר לשים את השלט הזה בחדר ההורים.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על שלטים לבית

הכנו מאמר שיפרט לכם כל מה שתרצו לדעת על שלטים לבית. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שלטים לבית מפורט במאמר עצמו ככל שניתן, ותמיד תוכלו לחייג אלינו לטלפון 050-9595004 כדי לדעת יותר ולקבל הצעת מחיר מדוייקת.
כן. צוות האתר "עדן חותמות" מציע מגוון מוצרים לקהל הרחב וביניהם גם שלטים לבית. ניתן להזמין ישירות מהאתר שלנו או להתקשר לשירות הלקוחות לביצוע הזמנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על שלטים לבית שלח טופס או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

שלטים בפתח תקווה

שלטים בפתח תקווה

הבניינים בעיר פתח תקווה מגוונים. ישנם בניינים חדשים מרובי קומות. לעומת זאת, ניתן עדיין למצוא בנייני שיכון ישנים. לכל שכונה בפתח תקווה, ולכל אזור בניינים,

קרא עוד »
הזמנת חותמות בעפולה

הזמנת חותמות בעפולה

עפולה היא עיר מרכזית הצפון, אך גם משמשת בירת התושבים שאינם במעמד הגבוה. אולם, תושבי עפולה עדיין במצב כלכלי טוב יותר מערים אחרות בצפון, כמו

קרא עוד »
לוח מחיק מומלץ לארגון

לוח מחיק מומלץ לארגון

בכל משרד ובכל ארגון נוכל למצוא לוח מחיק שעוזר להציג את המטרות, היעדים והמשימות בצורה נוחה ובולטת לעין. כיום ניתן למצוא מגוון רחב וסוגים שונים

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)