עדן חותמות » ציוד משרדי - תגי שם » שימושים שונים לתגי שם

שימושים שונים לתגי שם

הזמנת-ציוד-משרדי-אונליין

מה אתם יודעים על תגי שם? אלו לא רק תגים של רופאים המסתובבים במסדרונות בתי החולים. ישנם שימושים שונים לתגי שם. השימוש המוכר לנו ביותר הוא זיהוי שמות.

האזינו לכתבה

אולם, ישנם גם שימושים אחרים. לפעמים התגים משמשים למיתוג העסק. בכנסים עסקיים, התחילו להזמין תגי שם חכמים לעסק.

תג השם- אמצעי נוח לרישום נכנסים לכנס- תגי השם לכנסים התחילו כדי שיהיה אפשר לזהות מי הגיע לכנס. הדיילות בכניסה עוברות על הרשימות, מסמנות וי על המשתתף שהגיע לכנס, ונותנות לו תג שם.

תג שם- הזדמנות לנטוורקינג בכנס.

למה לא לשדרג שימושים שונים לתגי שם, ולתת שימוש סמוי לתג השם? אפשר לנצל את תגי השם לנטוורקינג. אם רושמים על תג השם את  הפרטים האישיים ותחום העסוק, יכולים משתתפי הכנס להכיר טוב יותר אחד את השני. בזמן קבלת הפנים, נוצרת למשתתפי הכנס ליצור קשרים עסקיים חדשים ושיתופי פעולה, בזכות המידע הרשום על תגי השם.

מיתוג אירוע מכובד באמצעות תגי שם.

אם פעם תגי השם שימשו לזיהוי המשתתפים, כיום תגי שם עוזרים למתג אירוע מכובד. על התג, מדפיסים גרפיקה מכובדת ויוקרתית על האירוע. בדרך כלל, תגים מיוחדים אלו נפוצים מאוד בימי הולדת של אחמי"ם, או באירועים המאורגנים על גופים ממשלתיים מכובדים.

תגי שם חכמים בכנס.

ההתפתחות הטכנולוגית, מאפשרת ליצור תגי שם מיוחדים, שמשולבים בהם כרטיסים חכמים. באמצעות תגים מיוחדים אלו, נרשמים פעולותיהם של משתתפי הכנס במחשב. וכך, לאחר הכנס מנתחים המארגנים את העניין של המשתתפים בכנס, ואת דרכי שמירת הקשר והשיווק הרלוונטים למשתתפי הכנס.

שימושים שונים לתגי שם

תגי שם לדיילות באירועים וכנסים.

כאשר מכינים תגי שם לדיילות באירועים וכנסים, כדאי לשמור על עיצוב חלק, אך רשמי. מומלץ שרקע תג השם של הדיילות יהיה לבן. אך מומלץ לשים לתגי השם של הדיילות, שרוך בצבע זוהר. מומלץ שלכל הדיילות יהיה שרוך בצבע אחיד. כך, יש לדיילות הכנס, מעין "תלבושת אחידה", הממתגת אותן כ"צוות שירות" איכותי של העסק.

האם שלט לדלת יכול לשמש כ"תג שם"?

גם שלט לבית יכול לשמש כ"תג שם". השלט בפתח הבית, אומר ש"כאן גרה משפחת…". עיצוב השלט נותן לנו יותר מידע על האופי של המשפחה. לא רק שילוט לבית משמש תג שם. גם שילוט לדלת משרד, יכול לשמש כתג שם הממתג את המשרד. מומלץ לשלב את הלוגו בעיצוב השלט לדלת המשרד.

גם חותמות אישיות יכולות להיות כמו תג שם.

גם חותמות אישיות יכולות לשמש כאמצעי למיתוג. חותמת אישית, היא כמו תג שם. בחותמת יש את השם הפרטי, המתנוסס בכל חתימה רשמית. מומלץ להשקיע ולקנות חתימה מעוצבת. אפשרויות הצריבה על החותמות, מאפשרות לצרוב לוגו על חותמות. לכן, מומלץ להזמין חותמות לוגו בהזמנה אישית, המשלבות את השם הפרטי והלוגו. חותמות אלו, הינן המיתוג הטוב ביותר של העסק.

קח אותי לחנות!

שאלות נפוצות על שימושים לתגי שם

הכנו מאמר שיפרט לכם כל מה שתרצו לדעת על שימושים לתגי שם . יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
המחיר של שימושים לתגי שם מפורט במאמר עצמו ככל שניתן, ותמיד תוכלו לחייג אלינו לטלפון 050-9595004 כדי לדעת יותר ולקבל הצעת מחיר מדוייקת.
כן. צוות האתר "עדן חותמות" מציע מגוון מוצרים לקהל הרחב וביניהם גם שימושים לתגי שם . ניתן להזמין ישירות מהאתר שלנו או להתקשר לשירות הלקוחות לביצוע הזמנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על שימושים לתגי שם שלח טופס או חייג 050-9595004

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

הזמנת חותמות הפתח תקווה

הזמנת חותמות בפתח תקווה

כל עסק סביבנו בשלב כזה או אחר יהיה זקוק לחותמת לעסק. הצורך בחתימה נובע מהמסמכים שאנו מנפיקים מבית העסק אל הלקוחות השונים, תעודות הספק למשלוחי

קרא עוד »
הזמנת חותמות בכפר סבא

הזמנת חותמות בכפר סבא

בגוש דן אפשר למצוא הרבה יוקרה. מגדלים יוקרתיים עם משרדים מפוארים. מגדלי מגורים עם בתים יוקרתיים. אחד מסוגי העסקים שניתן לחוש בו את הציבור המכובד

קרא עוד »
שלטים מיוחדים לבית

שלטים מיוחדים לבית

לפעמים, אפשר לשדרג את המראה של הדלת, באמצעות שלט מקורי ומיוחד. נביא לכם סקירה של שלטים מיוחדים לבית. באופן כללי, שלט מיוחד לבית יכול להתבטא

קרא עוד »
חותמת לחתונה

מה זה חותמת לחתונה?

אל עולם האירועים, נוסף טרנד חדש: חותמת לחתונה. היכן ניתן להזמין חותמות לחתונה? בתי הדפוס השונים המייצרים חותמות, וחנויות של שלטים בראשון לציון, מאפשרים להזמין

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)